Ok dan ga ik solliciterenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, soms moet je je eigen geluk creëren
Waarheen? De Amstel in?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik aan de macht kom worden mensen die Amstel drinken gedeporteerd.
Schappelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Amstel Bright danquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Die mensen brengen belasting in de kas, anders heb je niets om de macht over te hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Huh Belgen op het veld ik denk dat hij dan vluchtquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef DrMarten het volgende:
Zou die Doku weten dat er nog 10 andere Belgen rondlopen op het veld?
Zeg @DombohetOlifantje1 als ik jou was zou ik Amstel drinken, erg lekker!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat we de twee leukste kwartfinales ook nog wel krijgen maar eens.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:29 schreef Slobeend het volgende:
Zoals altijd was de groepsfase weer het leukst. (Afgezien van ARG-CPV, BEL-SEN, ARG-EGY en MEX-ENG).
Tijdens de groepsfase was er ook veel meuk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:29 schreef Slobeend het volgende:
Zoals altijd was de groepsfase weer het leukst. (Afgezien van ARG-CPV, BEL-SEN, ARG-EGY en MEX-ENG).
Wowquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg @:Dombohetolifantje1 als ik jou was zou ik Amstel drinken, erg lekker!
En stemt allen op @:maxi-mus !
Kastelen met een gracht met ophaalbrug zijn niet per toeval ontstaanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die mensen brengen belasting in de kas, anders heb je niets om de macht over te hebben
Geintje, je weettochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |