Belgen moeten opwarmenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon doen, dit wordt absoluut geen knotsgekke pot.
Patrick mag ik oversteken ja of nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik ga sporten ja of nee
Een beetje autist heeft het bier een week van te voren koud staan, met de labels keurig naar vorenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nood breekt wet en autisten kunnen niet plannen :p
Hier moeten we een natte keukenrol om heen doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
m'n rechtermuisknop doet het niet dus was even zoeken naar de fotolink maar voila
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe dit moet meewegen in de beslissing, maar ik zag het jaquote:
Je blijft maar mooi hier.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
Wat gebeurt hier?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
m'n rechtermuisknop doet het niet dus was even zoeken naar de fotolink maar voila
[ afbeelding ]
Maneblusser, ook lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Belgen lijken uitgeblust.
Hup belgkes!
Ik zal jou eens opwarmenquote:
Tijdens deze wedstrijd gaan sportenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
Heb je nu een keukenrol in je broekquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet stokerenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon doen, dit wordt absoluut geen knotsgekke pot.
Je hebt toch niet weer zitten overwerken?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dit moet meewegen in de beslissing, maar ik zag het ja
oh ja leuk hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent een echte romanticusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |