Waardoor de Sano-deal op losse schroeven lijkt te staan.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:47 schreef Halcon het volgende:
Hoffenheim en Anderlecht schijnen eruit te zijn over De Cat.
Dan zet je Mijnans op de bank? Zijn wel wat dezelfde type spelers waarbij Mijnans wat hoger op het veld staat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waardoor de Sano-deal op losse schroeven lijkt te staan.
Mijnans als vervanger van Saibari, Sano als vervanger van Veerman. Lijkt mij, mocht PSV uberhaupt nog interesse hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan zet je Mijnans op de bank? Zijn wel wat dezelfde type spelers waarbij Mijnans wat hoger op het veld staat.
Sowieso is Mijnans al een compleet ander profiel dan Saibari. Beetje raar om hem als de vervanger te halen.. Lijkt me geen goede zet. Eerder een vervanger voor Veerman.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mijnans als vervanger van Saibari, Sano als vervanger van Veerman. Lijkt mij, mocht PSV uberhaupt nog interesse hebben.
Inderdaad. Snap ook niet dat dit zo gezegd wordt. Het is totaal geen Saibariquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sowieso is Mijnans al een compleet ander profiel dan Saibari. Beetje raar om hem als de vervanger te halen.. Lijkt me geen goede zet. Eerder een vervanger voor Veerman.
https://www.espn.nl/voetb(...)ervanger-van-saibariquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sowieso is Mijnans al een compleet ander profiel dan Saibari. Beetje raar om hem als de vervanger te halen.. Lijkt me geen goede zet. Eerder een vervanger voor Veerman.
Zo gek vind ik het niet. Babadi is gewoon gewogen en te licht bevonden. Die staat altijd nog op het veld alsof het een trainingspotje is, dat kan je doen als je Haaland of Messi heet, maar niet als je je plekje nog moet verdienen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees net dat Babadi ook zou mogen vertrekken. Toch gek hoe dat gelopen is, maakte een prima indruk toen hij die paar wedstrijden speelde aan het begin van het seizoen in de JC schaal etc. Erg zonde.
Ik zeg ook niet dat het gek is dat hij nu weg mag, maar als jij zag aankomen na die wedstrijden tegen bijv. Feyenoord dat het zo zou lopen ben je een hele grote.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zo gek vind ik het niet. Babadi is gewoon gewogen en te licht bevonden. Die staat altijd nog op het veld alsof het een trainingspotje is, dat kan je doen als je Haaland of Messi heet, maar niet als je je plekje nog moet verdienen.
Ja, want dat is het doel van dit soorten oefenpotten op dag 5 van de voorbereiding inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Raków częstochowa weet ook weer waar het staat. Alle hoeken van het veld gezien.
speeltuin voetballer met een mentaliteit van niks.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik lees net dat Babadi ook zou mogen vertrekken. Toch gek hoe dat gelopen is, maakte een prima indruk toen hij die paar wedstrijden speelde aan het begin van het seizoen in de JC schaal etc. Erg zonde.
Goeie speler die Cody Babelquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
speeltuin voetballer met een mentaliteit van niks.
de echte toplevel talenten zijn oa noah fernandez, verhulst (neefje van cody babel) , bouhamdi, merin,bouhoudane
Het was een grapje maat. Chill. Het interesseert me in deze fase echt geen hol.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja, want dat is het doel van dit soorten oefenpotten op dag 5 van de voorbereiding inderdaad.
Nooit. Who cares wat een middenmoter doet.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:31 schreef ISVV het volgende:
Wanneer gaan WE in paniek raken omdat Ajax al aan het inkopen is?
Beetje respect oke, 5de plek is op zijn minst subtop (lol)quote:Op zondag 12 juli 2026 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nooit. Who cares wat een middenmoter doet.
xDquote:Op zondag 12 juli 2026 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Beetje respect oke, 5de plek is op zijn minst subtop (lol)
Ik vind het serieus goed nieuws dat Ajax weer aan het opkrabbelen is. Al die oudgedienden zou ik persoonlijk links laten liggen, maar die nieuwe spits is echt wel een topper vind ik.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:31 schreef ISVV het volgende:
Wanneer gaan WE in paniek raken omdat Ajax al aan het inkopen is?
Grotendeels wel mee eens. Al vind ik het ook wel lekker om een paar keer op rij zonder stress kampioen te worden.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind het serieus goed nieuws dat Ajax weer aan het opkrabbelen is. Al die oudgedienden zou ik persoonlijk links laten liggen, maar die nieuwe spits is echt wel een topper vind ik.
'We' (lees: de Eredivisie) zijn onze gegarandeerde 2de CL plek inmiddels alweer kwijt. De enige manier om deze terug te krijgen/te behouden is een bredere/sterkere (sub)top. Een sterke klassieke top 3 is een zegen voor Nederland, niet alleen qua punten maar ook qua kijkplezier toch?
Neem afgelopen seizoen: vond jij PSV nou top? Ik vond het bij vlagen heel goed, maar over het algemeen een goede 7 (om het even in cijfers uit te drukken). Nou, met die 7 wordt je met 2 vingers in de neus kampioen, wat zegt dat dan precies?
PSV moet nog beginnen joh. Wanneer en Gasi zijn gewoon goed aankopen, jonge gasten in een nieuwe competitie en een nieuw land; die kan je pas na volgend seizoen beoordelen. En mensen vergeten ook al snel dat met name Gasi eigenlijk gewoon heel goed begon vorig seizoen.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Grotendeels wel mee eens. Al vind ik het ook wel lekker om een paar keer op rij zonder stress kampioen te worden.
Maar vraag me af in hoeverre ze opkrabbelen hoor, moet allemaal nog maar zien of en in hoeverre het in elkaar valt daar (en wie er daadwerkelijk komen). Voelt toch een beetje als korte termijn denken.
Enige zorg die ik een beetje heb is dat de afgelopen transferperiode van PSV redelijk matig was. Plea en Van Bommel kunnen we nog weinig over zeggen. Maar Kovar, Sildillia en Yarek hebben niet allemaal volledig kunnen overtuigen. Wanner zal aankomend seizoen wel belangrijker gaan worden, maar ook nog niet heel dominant geweest in mijn ogen.
Dus geen echte miskopen, maar nog zo'n window zou wel vervelend zijn aangezien met Saibari en Schouten wel twee kanonnen wegvallen. Vorig jaar hebben de spelers die er al waren de kar getrokken, maar van die groep vertrekt er nu waarschijnlijk ook een aantal (Veerman/Dest/ Pepi/Perisic). Nu zullen er toch echt voltreffers gemaakt moeten worden.
Mijnans vind ik een prima aankoop, maar ben heel benieuwd wat er nog gaat gebeuren natuurlijk.
Qua shirtjes is het sowieso niet zo best dit jaar helaasquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dat nieuwe thuisshirt ziet er mensonterend slecht uit, holy moly.
Het is eigenlijk al heel lang niet best.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Qua shirtjes is het sowieso niet zo best dit jaar helaas
Is dat gepresenteerd dan? Alleen het uit en het derde shirt zijn toch bekend? Uit shirt is niks, maar het derde shirt vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dat nieuwe thuisshirt ziet er mensonterend slecht uit, holy moly.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dat gepresenteerd dan? Alleen het uit en het derde shirt zijn toch bekend? Uit shirt is niks, maar het derde shirt vind ik wel mooi.
Bij deze man ziet elk kledingstuk er uit als een spermaklodder.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
[ x ]
En dat het dan altijd Robbie van de Graaf moet zijn met zn saaie hoofd.
Wat een gedrochtquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
[ x ]
En dat het dan altijd Robbie van de Graaf moet zijn met zn saaie hoofd.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef ISVV het volgende:
Er is een PSV'er doodgegaan. Rust zacht Cees Geel.
Ik snap ook niet dat iemand denkt dat dit een positieve marketing stunt is. Het lijkt al geen best shirt te zijn, maar zo'n aardappel foto en camping setting helpt al helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij deze man ziet elk kledingstuk er uit als een spermaklodder.
Touché.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij deze man ziet elk kledingstuk er uit als een spermaklodder.
Misschien vond hij het een leuke foto en bedacht hij zich pas later dat hij een 5 euro PSV kopieshirt van Temu aan had en heeft hij hem daarom weer verwijderd?quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iemand denkt dat dit een positieve marketing stunt is. Het lijkt al geen best shirt te zijn, maar zo'n aardappel foto en camping setting helpt al helemaal niet.
Want no way dat ik geloof dat hij 'per ongeluk' deze foto upload op Insta, net lang genoeg laat staan om er screenshots van te laten maken en dan verwijderd.
Paar weekjes Frankrijk. Lekker naar de kust, kunnen we in elk geval het water in vluchten als alles affikt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:04 schreef DobbyDobby het volgende:
Wie gaan er allemaal weg deze zomer bij jullie?
@:PSVCL
Met de sleephut?quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Paar weekjes Frankrijk. Lekker naar de kust, kunnen we in elk geval het water in vluchten als alles affikt.
Zo vlak voor het nieuwe seizoen, in het enige tenue dat nog gepresenteerd moet worden?quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien vond hij het een leuke foto en bedacht hij zich pas later dat hij een 5 euro PSV kopieshirt van Temu aan had en heeft hij hem daarom weer verwijderd?
Een mens mag hopen toch?quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo vlak voor het nieuwe seizoen, in het enige tenue dat nog gepresenteerd moet worden?
Press X for doubt
Zeker. En het is mogelijk natuurlijk dat ie daar toevallig in een slecht Temu shirtje staat. Maar decennia aan internet en guerilla marketing hebben mij van nature sceptisch gemaakt bij alles wat 'toevallig' en 'spontaan' is.quote:
Je hebt natuurlijk gelijk. Want zelfs een topkwaliteit Italiaans maatpak ziet er bij hem nog uit als een Tenu tenue.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zeker. En het is mogelijk natuurlijk dat ie daar toevallig in een slecht Temu shirtje staat. Maar decennia aan internet en guerilla marketing hebben mij pertinent sceptisch gemaakt bij alles wat 'toevallig' en 'spontaan' is.
Vooraf zou je denken Saibari (check), Dest, Veerman & Pepi. Over laatstgenoemde wordt nu toch gezegd dat er een reële kans is dat hij blijft. Maar Obispo gaat wellicht naar Lens en de kans bestaat ook dat Flamingo vertrekt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:04 schreef DobbyDobby het volgende:
Wie gaan er allemaal weg deze zomer bij jullie?
@:PSVCL
Meneer Tijd.quote:
Even bollen allen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hunnie Veerman.
[ x ]
Eem bollen. @:de_boswachter
Veerman is om een, voor mij onbekende reden, verheven tot volksvijand nummer 1 lijkt het wel. Zou het dan echt door 2 slechte interlands komen? Want dan ken ik nog wel wat lieden die in aanmerking zouden komen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hunnie Veerman.
[ x ]
Eem bollen. @:de_boswachter
Hele wereld is tegen Veerman. Niemand wil hem hebben, het is een groot complot.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Veerman is om een, voor mij onbekende reden, verheven tot volksvijand nummer 1 lijkt het wel. Zou het dan echt door 2 slechte interlands komen? Want dan ken ik nog wel wat lieden die in aanmerking zouden komen.
Waar light het aan dan volgens jou?quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hele wereld is tegen Veerman. Niemand wil hem hebben, het is een groot complot.
Tijd voor een paar inkomende transfersquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Veerman zou het hoog in de bol hebben.
Pepi zou medisch afgekeurd zijn, wat een transfer onmogelijk zou maken.
Perez heeft weer eens iets geroepen.
Het is echt komkommertijd hè
Nou dat idd wel. Zal wel na t WK komen maar het is me iets te rustig bij PSVquote:
Hopelijk dadelijk zo'n streak als vorig jaar met drie versterkingen in een week tijd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou dat idd wel. Zal wel na t WK komen maar het is me iets te rustig bij PSV
Bohhquote:Op donderdag 16 juli 2026 16:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hopelijk dadelijk zo'n streak als vorig jaar met drie versterkingen in een week tijd.
Wil je liever dat we snel dure bocht halen zoals de concurrentie?quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft een beetje kinderachtig, maar heb nog een licht trauma overgehouden aan de "we hebben vertrouwen in deze groep en gaan het met deze jongens doen" quote van Stewart (meen twee jaar geleden). Natuurlijk weet ik dat er nog voldoende tijd is en er zal ongetwijfeld hard gewerkt worden, maar als het om PSV gaat denk ik wat minder rationeel dan ik normaal gesproken doe.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wil je liever dat we snel dure bocht halen zoals de concurrentie?
Een beetje speler heeft natuurlijk ook wel verschillende opties.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Twee jaar terug? Toen had je toch gewoon by far de beste selectie?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft een beetje kinderachtig, maar heb nog een licht trauma overgehouden aan de "we hebben vertrouwen in deze groep en gaan het met deze jongens doen" quote van Stewart (meen twee jaar geleden). Natuurlijk weet ik dat er nog voldoende tijd is en er zal ongetwijfeld hard gewerkt worden, maar als het om PSV gaat denk ik wat minder rationeel dan ik normaal gesproken doe.
Nederlandse clubs staan uiteraard niet bovenaan als wens, 2e helft augustus zijn er wat meer spelers die hoger hadden ingezet beschikbaar, die ook nog op het lijstje van PSV staan.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft een beetje kinderachtig, maar heb nog een licht trauma overgehouden aan de "we hebben vertrouwen in deze groep en gaan het met deze jongens doen" quote van Stewart (meen twee jaar geleden). Natuurlijk weet ik dat er nog voldoende tijd is en er zal ongetwijfeld hard gewerkt worden, maar als het om PSV gaat denk ik wat minder rationeel dan ik normaal gesproken doe.
Weet niet meer precies, kan me herinneren dat we hier nog een keer op een centrale verdediger aan het hopen waren en er niks meer kwam. Maar mijn geheugen laat me even in de steek.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Twee jaar terug? Toen had je toch gewoon by far de beste selectie?
Is ook zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nederlandse clubs staan uiteraard niet bovenaan als wens, 2e helft augustus zijn er wat meer spelers die hoger hadden ingezet beschikbaar, die ook nog op het lijstje van PSV staan.
Nou ja, in de praktijk is het juist vlak voor het sluiten van de markt dat de bocht overblijft en de absolute hoofdprijzen worden gevraagd omdat het halen van vervangers moeilijker wordt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lang wachten geeft ook geen garantie op goede deals natuurlijk. 2 weken voor het sluiten van de transfermarkt zal PSV wel weer actie ondernemen, maar dan hebben de clubs de rijen ook al behoorlijk gesloten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele twijfel dan dat PSV gewoon bezig is met spelers.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, in de praktijk is het juist vlak voor het sluiten van de markt dat de bocht overblijft en de absolute hoofdprijzen worden gevraagd omdat het halen van vervangers moeilijker wordt.
Nu is wel vroeg, maar het moet ook niet te lang duren.
Absoluut ook af en toe gokken. Zeker met jonge spelers. Maar niet gokken voor 15 miljoen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele twijfel dan dat PSV gewoon bezig is met spelers.
Persoonlijk heb ik liever dat de jeugd een kans krijgt tussen goede spelers, dan dat men maar koopt om het kopen.
Wat je haalt moet een meerwaarde zijn en geen gok. En dat soort spelers zijn simpelweg lastig te halen voor een Nederlandse club.
Eens dat we behoefte hebben aan een ervaren centrale verdediger. Maar ook daar geldt weer: een goede is heel lastig te halen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lang wachten geeft ook geen garantie op goede deals natuurlijk. 2 weken voor het sluiten van de transfermarkt zal PSV wel weer actie ondernemen, maar dan hebben de clubs de rijen ook al behoorlijk gesloten.
En kan iemand mij uitleggen hoe wij in geen 25 jaar een goede CV hebben kunnen opleiden? Zo'n Dies Janse van Ajax zou bij ons toch ook wel een keer uit de jeugd moeten rollen?
En met het vertrek van Obispo en het naderende vertrek van Nagalo zullen we echt wel wat moeten halen. Wat dat betreft wel jammer dat een de Vrij/Aké niet door is gegaan.
Beetje afhankelijk van wat je aan jeugd hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Absoluut ook af en toe gokken. Zeker met jonge spelers. Maar niet gokken voor 15 miljoen.
Concurrentie koopt juist goed in deze zomerquote:Op donderdag 16 juli 2026 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar op de cv positie is het in de jeugd ook niet echt geweldig. Sowieso vraag ik me af hoe realistisch het is om te streven naar een elftal dat je opbouwt rondom eigen jeugd. Volgens mij zijn er in de top 50 van Europa niet veel clubs die dat voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat je aan jeugd hebt.
Dat is afwachten. Ajax lijkt veel risico te nemen. Zo'n Leonardo is op papier misschien leuk, maar die heeft het ook nog nooit ergens laten zien. Vooralsnog een eeuwig talent.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Concurrentie koopt juist goed in deze zomer
Dat denk ik ook wel hoor, al is het financiële risico wel groot. Leonardo zag wel goed zijn, maar is ook gewoon duur; zowel in som als in salaris. Die Caio Henrique vind ik wel echt een goede aankoop.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet eens met dat er niet veel bij moet. Je moet af en toe verversen. Je hebt ook een bepaalde honger nodig in de ploeg, dat zakt altijd in na 3 kampioenschappen op rij. Zo'n Veerman moet je eigen met goed fatsoen een keer lozen, die is gewoon uitgespeeld in NL. En om de competitie in te gaan met Perisic en Bajraktarevic op de flanken komt ook niet goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eens dat we behoefte hebben aan een ervaren centrale verdediger. Maar ook daar geldt weer: een goede is heel lastig te halen.
Wat weer positief is, is dat het lijkt alsof we Pepi binnenboord kunnen houden voor komend seizoen. Dat is dan toch een extra speler ten opzichte van vorig jaar. Mijnans is binnen.
Vooralsnog hoeft er ook niet heel veel bij. Dat wordt anders als er ook meer verkocht gaat worden. 1 centrale verdediger is voldoende om de 2 die vertrokken zijn te vervangen, omdat 1 van hen al eigenlijk vaste tribuneklant was geworden.
Moet ik nog zien.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet rondom de eigen jeugd. Gewoon een geraamte van goede ervaren spelers en beloftes en daarbinnen ruimte voor eigen jeugd.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, maar op de cv positie is het in de jeugd ook niet echt geweldig. Sowieso vraag ik me af hoe realistisch het is om te streven naar een elftal dat je opbouwt rondom eigen jeugd. Volgens mij zijn er in de top 50 van Europa niet veel clubs die dat voor elkaar krijgen.
Valt wel wat mee volgens mij. Er is bij Ajax ruim gesneden in de afschrijvingen die zaten eerst op ruim 60 miljoen euro. Nu 20 minder. zo'n Henrique/Leonardo hebben vier/vijf jaar contracten gekregen. Dan is 17 miljoen slechts 3,4 miljoen aan afschrijvingen. Daar zit je met verkoop van Akpom al bijna opquote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel hoor, al is het financiële risico wel groot. Leonardo zag wel goed zijn, maar is ook gewoon duur; zowel in som als in salaris. Die Caio Henrique vind ik wel echt een goede aankoop.
Het is wel een groot risico voor een gozer uit een competitie die de spreekwoordelijke knakenbak is.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Valt wel wat mee volgens mij. Er is bij Ajax ruim gesneden in de afschrijvingen die zaten eerst op ruim 60 miljoen euro. Nu 20 minder. zo'n Henrique/Leonardo hebben vier/vijf jaar contracten gekregen. Dan is 17 miljoen slechts 3,4 miljoen aan afschrijvingen. Daar zit je met verkoop van Akpom al bijna op
Geen idee wat ze aan salarissen pakken maar daar is ook flink in gesneden de afgelopen jaren.
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Het is een groot risico om een 26 jarige, niet eens de beste speler van AZ, te halen die voorheen nog in de onderkant Eredivisie speelde. Wetende dat spelers van AZ vaker floppen in de top dan slagen. Bovendien bijzonder dat er geen enkele buitenlandse club, die wel zevenentwintig miljoen euro uitgeven aan een 18 jarige middenvelder uit de Eredivisie, hem niet op de radar had.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel een groot risico voor een gozer uit een competitie die de spreekwoordelijke knakenbak is.
Want naast de veteranen met een goede staat van dienst lopen daar vooral spelers die gemankeerd zijn.
Kennelijk ziet Temu Cruijff iets in die gozer wat de rest van Europa niet ziet. De kans dat iedereen gek is behalve Temu Cruijff cs acht ik klein.
Hou jezelf maar voor de gek jongen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Het is een groot risico om een 26 jarige, niet eens de beste speler van AZ, te halen die voorheen nog in de onderkant Eredivisie speelde. Wetende dat spelers van AZ vaker floppen in de top dan slagen. Bovendien bijzonder dat er geen enkele buitenlandse club, die wel zevenentwintig miljoen euro uitgeven aan een 18 jarige middenvelder uit de Eredivisie, hem niet op de radar had.
Kennelijk ziet Steward iets in die gozer wat de rest van Europa niet ziet. De kans dat iedereen gek is behalve Steward en cs acht ik klein.
Ken nog wel een speler van AZ met prima statistieken. Jarenlang basisspeler bij AZ. Laatste seizoen aanvoerder. Toentertijd international en zat tegen de WK selectie aan. Een zekerheidje.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hou jezelf maar voor de gek jongen.
Er is nogal een verschil tussen een laatbloeier en een speler die zijn carrière overboord gooit vanwege wat centen. En er daarna achterkomt dat ze bij de clubs in SA geen drank serveren waardoor die met hangende pootjes terug wil komen.
Mijnans kan er inderdaad ook niks van. Veerman, Schouten en Mijnans. Kunnen zo een poffertjeszaak beginnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ken nog wel een speler van AZ met prima statistieken. Jarenlang basisspeler bij AZ. Laatste seizoen aanvoerder. Toentertijd international en zat tegen de WK selectie aan. Een zekerheidje.
16 miljoen of 19 miljoen beide keren is het een risico.
Die verschillen vallen allemaal wel mee, PSV moet geld reserveren voor die grote verbouwing en Ajax heeft ook zonder CL een begroting die minimaal gelijk is aan die van PSV met, Feyenoord zit daar met CL gewoon onder.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mijnans kan er inderdaad ook niks van. Veerman, Schouten en Mijnans. Kunnen zo een poffertjeszaak beginnen.
Maar PSV heeft centen zat, Ajax niet.
Je moet het allemaal in perspectief he vrolijke vriend. Die spelers die jij noemt zijn prima spelers, maar met de kanttekening dat dat voor de Eredivisie geldt. Als je er niks van kan speel je niet in de Nederlandse top.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mijnans kan er inderdaad ook niks van. Veerman, Schouten en Mijnans. Kunnen zo een poffertjeszaak beginnen.
Maar PSV heeft centen zat, Ajax niet.
Dat verschil wordt vanzelf wel groter. Ajax is volgend jaar failliet als ze geen CL halen. Johan Mislantat zorgt daar momenteel wel voor.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die verschillen vallen allemaal wel mee, PSV moet geld reserveren voor die grote verbouwing en Ajax heeft ook zonder CL een begroting die minimaal gelijk is aan die van PSV met, Feyenoord zit daar met CL gewoon onder.
Uit dat Nederlandse dal komen lukt niet zomaar, dan moeten die begrotingen met 50 miljoen omhoog en dat zit er voorlopig niet in.
Benfica zit er ruim 100 miljoen boven en dat is Europese middenmoot.
Het is wel lief dat ze zo begaan zijn met de financiële positie van Ajaxquote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die verschillen vallen allemaal wel mee, PSV moet geld reserveren voor die grote verbouwing en Ajax heeft ook zonder CL een begroting die minimaal gelijk is aan die van PSV met, Feyenoord zit daar met CL gewoon onder.
Uit dat Nederlandse dal komen lukt niet zomaar, dan moeten die begrotingen met 50 miljoen omhoog en dat zit er voorlopig niet in.
Benfica zit er ruim 100 miljoen boven en dat is Europese middenmoot.
Dat is wat anders dan er iets van begrijpen hè @LosBuenosMuchachosquote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is wel lief dat ze zo begaan zijn met de financiële positie van Ajax
Kennelijk slecht geïnformeerd: Juve en Como zijn expliciet genoemd en ook Duitse clubs zaten op de lijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Het is een groot risico om een 26 jarige, niet eens de beste speler van AZ, te halen die voorheen nog in de onderkant Eredivisie speelde. Wetende dat spelers van AZ vaker floppen in de top dan slagen. Bovendien bijzonder dat er geen enkele buitenlandse club, die wel zevenentwintig miljoen euro uitgeven aan een 18 jarige middenvelder uit de Eredivisie, hem niet op de radar had.
Kennelijk ziet Steward iets in die gozer wat de rest van Europa niet ziet. De kans dat iedereen gek is behalve Steward en cs acht ik klein.
Failliet met een eigen vermogen van 200 miljoen, denk het ook Henk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat verschil wordt vanzelf wel groter. Ajax is volgend jaar failliet als ze geen CL halen. Johan Mislantat zorgt daar momenteel wel voor.
Uiteraard. Het zou zonde zijn als de enige langjarige serieuze concurrent wegvalt. Dan is er helemaal niets meer aan .quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is wel lief dat ze zo begaan zijn met de financiële positie van Ajax
Schijnbaar niet doorgepakt anders teken je niet bij PSV als je bij Juventus kunt tekenen. Los daarvan is het punt dat je die redenatie op iedere transfer kan doortrekken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kennelijk slecht geïnformeerd: Juve en Como zijn expliciet genoemd en ook Duitse clubs zaten op de lijn.
Dus jouw rebuttal is een beetje onzin.
Niet dat ik denk dat Ajax failliet gaat, maar dit is een domme opmerking. Lehman brothers had een EV van 22.500 miljoen vlak voordat ze failliet gingen. Ruim 100x zoveel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Failliet met een eigen vermogen van 200 miljoen, denk het ook Henk.
Met dat acute geldtekort zal het ook wel meevallen gezien de uitgaven hé. Maar blijven hopen hier.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet dat ik denk dat Ajax failliet gaat, maar dit is een domme opmerking. Lehman brothers had een EV van 22.500 miljoen vlak voordat ze failliet gingen. Ruim 100x zoveel.
Een acuut geldtekort is vaak toch dodelijk.
Typisch vbl: snel de doelpalen verzetten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnbaar niet doorgepakt anders teken je niet bij PSV als je bij Juventus kunt tekenen. Los daarvan is het punt dat je die redenatie op iedere transfer kan doortrekken.
Hoe dan ook, voor een Nederlander eigenlijk te oud in de eredivisie, als hij echt zo goed was dan was hij al weggeweest, op deze leeftijd is het vooral het fysieke gedeelte dat de doorslag geeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kennelijk slecht geïnformeerd: Juve en Como zijn expliciet genoemd en ook Duitse clubs zaten op de lijn.
Dus jouw rebuttal is een beetje onzin.
Mooi, dan kunnen ze dat eigen vermogen gebruiken om de gaten in de begroting te dichten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Failliet met een eigen vermogen van 200 miljoen, denk het ook Henk.
Wow, een onderneming geeft geld uit wat ze eigenlijk niet hebben. Is nog nooit gebeurd inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dat acute geldtekort zal het ook wel meevallen gezien de uitgaven hé. Maar blijven hopen hier.
Leonardo werd op Twitter in verband gebracht met Atletico Madrid. Zo lust ik er ook wel een paar. Je hebt een paar nietszeggende weinig steekhoudende argumenten die niks zeggen over de vermeende kwaliteiten van de speler. Als ik dezelfde redenering gebruik verzet ik ineens de doelpalen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Typisch vbl: snel de doelpalen verzetten.
Grote uitgaven gaan vaak vooraf aan geldtekort. Ik weet nog wel dat PSV ineens aan het infuus van de gemeente moest. Feyenoord is ook al een keer op sterven na dood geweest.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dat acute geldtekort zal het ook wel meevallen gezien de uitgaven hé. Maar blijven hopen hier.
Ik denk dat Mijnans ongeveer even waardevol kan worden als Til. Dus belangrijk in het drukzetten en positionering met daarnaast een prima rendement. Dan zou ik al tevreden zijn, mits er nog een paar kanonnen (voor PSV-begrippen) bijkomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook, voor een Nederlander eigenlijk te oud in de eredivisie, als hij echt zo goed was dan was hij al weggeweest, op deze leeftijd is het vooral het fysieke gedeelte dat de doorslag geeft.
Hij zal echt wel bruikbaar zijn hoor, maar meer een breedte aankoop dan eentje die PSV beter maakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik denk dat Mijnans ongeveer even waardevol kan worden als Til. Dus belangrijk in het drukzetten en positionering met daarnaast een prima rendement. Dan zou ik al tevreden zijn, mits er nog een paar kanonnen (voor PSV-begrippen) bijkomen.
Er loopt in het algemeen meer kwaliteit de deur uit dan er binnenkomt. Dat is de pest in Nederland. Je kan nooit echt op niveau blijven.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal echt wel bruikbaar zijn hoor, maar meer een breedte aankoop dan eentje die PSV beter maakt.
Dat is niet waar. Je topspelers gaan weg, maar daar staat dan weer groei van jonge talenten tegenover. Anders zou je na verloop van tijd veredeld amateurniveau hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er loopt in het algemeen meer kwaliteit de deur uit dan er binnenkomt. Dat is de pest in Nederland. Je kan nooit echt op niveau blijven.
Dat is wel een gigantisch beroerd zooitje achterin zegquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
3-3 tegen Union na 75 minuten, 2de 75 minuten uitgelopen naar 7-3 met vooral jeugdspelers.
3 tegengoals is niet al te best voor Mauro - Yarek - Flamingo en Sildillia. Hopen maar dat er nog wat verdedigers gehaald gaan worden, al zegt een oefenwedstrijd natuurlijk niet gigantisch veel.
Van die 3 kan alleen Mauro op een redelijk niveau mee, armoe troef achterin, wederom.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is wel een gigantisch beroerd zooitje achterin zeg
Kovar?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef ISVV het volgende:
Ik las dat Kovar ook weer weinig overtuigend was. Blijft toch een twijfelaar. Kan wel wat, maar moet echt constanter worden. Ook Plea schijnt er nog slecht uit te zien.
Earnie mag zijn kokmutsje wel op gaan zetten.
Die heeft helemaal niet meegedaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef ISVV het volgende:
Ik las dat Kovar ook weer weinig overtuigend was. Blijft toch een twijfelaar. Kan wel wat, maar moet echt constanter worden. Ook Plea schijnt er nog slecht uit te zien.
quote:
Excuus, dan heb ik me op foutieve informatie gebaseerd. Maar ik blijf bij mijn punt dat Kovar wat constanter zou mogen worden, al ben ik blijer met hem dan dat ik met Benitez was.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die heeft helemaal niet meegedaan.
Is het liquide dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen ze dat eigen vermogen gebruiken om de gaten in de begroting te dichten.
Op twitter nog wel! Dan moeten we dat inderdaad wel serieus nemen...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Leonardo werd op Twitter in verband gebracht met Atletico Madrid. Zo lust ik er ook wel een paar. Je hebt een paar nietszeggende weinig steekhoudende argumenten die niks zeggen over de vermeende kwaliteiten van de speler. Als ik dezelfde redenering gebruik verzet ik ineens de doelpalen.
43 miljoen cash in de laatste halfjaarlijkse cijfers (31-12-2025)quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is het liquide dan?
Runway. Dat is wat vooral bepaald of je overleeft. Hoeveel geld heb ik nog om uit te geven. Als je eigen vermogen b.v. zit in zaken die je niet tijdig liquide kan maken heb je er helemaal niets aan als het geld op is.
Dat trieste hopen dat 33+-jarige spelers (Perisic/Plea) de kar maar gaan trekken is wel een beetje kansloos. Dan kan je nog beter gewoon voor 18 miljoen een goede speler van 23 jaar kopen zoals Ajax. Wel opvallend toch? Over 2 weken JC schaal en het enige wat PSV heeft gehaald is Mijnans? Geen CV? Geen back? Geen vleugels?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef ISVV het volgende:
Ik vind het een goede speler hoor, maar als Atletico voor hem kwam dan was Ajax natuurlijk kansloos.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Leonardo werd op Twitter in verband gebracht met Atletico Madrid. Zo lust ik er ook wel een paar. Je hebt een paar nietszeggende weinig steekhoudende argumenten die niks zeggen over de vermeende kwaliteiten van de speler. Als ik dezelfde redenering gebruik verzet ik ineens de doelpalen.
Daarom zeg ik ook zo lust ik er nog wel een paar. Ik zou van te voren zeggen dat deze jongen sowieso onhaalbaar is als je Conference League speelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind het een goede speler hoor, maar als Atletico voor hem kwam dan was Ajax natuurlijk kansloos.
Ik sluit niet uit dat hij hier gewoon niet van op de hoogte is.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou van te voren zeggen dat deze jongen sowieso onhaalbaar is als je Conference League speelt.
Dat zou zomaar eens kunnenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij hier gewoon niet van op de hoogte is.
Ik zou het prima vinden als Plea en Perisic de kar gaan/blijven trekken. Maar het zou gewoon zonde zijn als die blessure van Plea zoveel roet in het eten gooit.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat trieste hopen dat 33+-jarige spelers (Perisic/Plea) de kar maar gaan trekken is wel een beetje kansloos. Dan kan je nog beter gewoon voor 18 miljoen een goede speler van 23 jaar kopen zoals Ajax. Wel opvallend toch? Over 2 weken JC schaal en het enige wat PSV heeft gehaald is Mijnans? Geen CV? Geen back? Geen vleugels?
Nogmaals, ik zie Ajax niet failliet gaan, maar ik heb ondernemerschap gedoceerd, dus vandaar dat ik wat corrigeer…quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
43 miljoen cash in de laatste halfjaarlijkse cijfers (31-12-2025)
PSV heeft Pepi. Ben je dat vergeten?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat trieste hopen dat 33+-jarige spelers (Perisic/Plea) de kar maar gaan trekken is wel een beetje kansloos. Dan kan je nog beter gewoon voor 18 miljoen een goede speler van 23 jaar kopen zoals Ajax. Wel opvallend toch? Over 2 weken JC schaal en het enige wat PSV heeft gehaald is Mijnans? Geen CV? Geen back? Geen vleugels?
Of gewoon geen betere opties?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij hier gewoon niet van op de hoogte is.
"We hebben veel vertrouwen in de huidige selectie en zien voldoende potentie binnen de groep. Daarnaast krijgen talenten uit de jeugd de kans om zich te ontwikkelen. Mocht zich in de laatste dagen van de transferperiode nog een buitenkans voordoen die echt een meerwaarde is, dan zullen we daar uiteraard naar kijken. Maar we gaan geen spelers halen om het halen".quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:13 schreef Solispolar het volgende:
Over 2 weken JC schaal en er is letterlijk 1 inkomende transfer geweestGeen geruchten, geen actie, helemaal niks.. wel bijzonder toch? Of gaan we 12 uur voor het sluiten van de markt weer voor 8 miljoen lieden als Nagalo betalen?
Kostic van 33 jaar transfervrij lees ik nu net.. nou, succes met de CL ambities hoor.
Houd op hoor. Sowieso moet er even fris bloed in de selectie. Gasten als Veerman en Schouten lopen er nu eigenlijk te lang, die hebben alles meegemaakt en moeten plaats maken voor jongens die weer wat honger hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
"We hebben veel vertrouwen in de huidige selectie en zien voldoende potentie binnen de groep. Daarnaast krijgen talenten uit de jeugd de kans om zich te ontwikkelen. Mocht zich in de laatste dagen van de transferperiode nog een buitenkans voordoen die echt een meerwaarde is, dan zullen we daar uiteraard naar kijken. Maar we gaan geen spelers halen om het halen".
EarnieGOD is weer lekker bezig.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:13 schreef Solispolar het volgende:
Over 2 weken JC schaal en er is letterlijk 1 inkomende transfer geweestGeen geruchten, geen actie, helemaal niks.. wel bijzonder toch? Of gaan we 12 uur voor het sluiten van de markt weer voor 8 miljoen lieden als Nagalo betalen?
Kostic van 33 jaar transfervrij lees ik nu net.. nou, succes met de CL ambities hoor.
Wat een SOAP is dit aan het worden. @fetX @GurneyIsBestOkequote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Nagalo EN Obispo transfers ook geklapt aldus Rikkert. Die nieuwe verdediger komt er dus ook niet.
Ach BehoorlijkKritisch. Je mag je username ook wel eens wat eer aan doen en kritisch zijn op PSV hoor. Fijn dat we de afgelopen 3 seizoenen kampioen zijn geworden, maar er moet echt wel wat veranderen om die dominantie vast te kunnen blijven houden.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jullie zijn echt een parodie op voetbalsupporters. Het is echt hilarisch om te lezen.
Ik zou momenteel als PSV supporter echt 0 stress hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jullie zijn echt een parodie op voetbalsupporters. Het is echt hilarisch om te lezen.
Net zo blij gemaakt dat we die 2 nooit meer hoeven te zienquote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Nagalo EN Obispo transfers ook geklapt aldus Rikkert. Die nieuwe verdediger komt er dus ook niet.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Net zo blij gemaakt dat we die 2 nooit meer hoeven te zien
BehoorlijkKritisch doet nooit z’n naam eer aan, dat moet je onderhand toch wel weten. Die zit er echt vuistdiep in bij EarnieGOD.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach BehoorlijkKritisch. Je mag je username ook wel eens wat eer aan doen en kritisch zijn op PSV hoor. Fijn dat we de afgelopen 3 seizoenen kampioen zijn geworden, maar er moet echt wel wat veranderen om die dominantie vast te kunnen blijven houden.
Was het niet Steward die zei 'Ever change a winning team'. Nou Ernie, daad bij het woord graag.
Ik ken de goede man niet. Drie titels waarvan twee met zelden eerder vertoonde overmacht. En aanvallend voetbal zoals PSV dat meer dan 40 jaar niet heeft laten zien.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
BehoorlijkKritisch doet nooit z’n naam eer aan, dat moet je onderhand toch wel weten. Die zit er echt vuistdiep in bij EarnieGOD.
Ik denk dat hij zo terug kan naar Volendam, speelt ie toch nog af en toe in het Oranje.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:07 schreef bbuddybb het volgende:
Ik begin het nu wel erg sneu voor Veerman te vinden.
Is er werkelijk geen een club geinteresseerd?
Kap eens met deze calimero actquote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar nee, Earnie kan er niks van en Bosz is ook maar een matige trainer zonder plan B.
Natuurlijk wel. Met zulke cijfers kan je naar elke willekeurige middenmoter in een topcompetitie. Ik denk alleen dat Veerman zelf echt nog een select rijtje met clubs in zijn hoofd heeft (zoals hij zelf 3 jaar geleden al zei). Het probleem voor hem is alleen dat die clubs natuurlijk nooit gaan komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:07 schreef bbuddybb het volgende:
Ik begin het nu wel erg sneu voor Veerman te vinden.
Is er werkelijk geen een club geinteresseerd?
Nagalo is twee jaar terug.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kap eens met deze calimero actNiemand zegt dat de technische staf er niks van kan of dat PSV slecht geleid wordt. Maar 1,5 week voor het begin van het officiële nieuwe seizoen mag je toch wel wat meer verwachten dan dit? Dan kan je wel zeggen dat 'de carrousel nog op gang moet komen', maar vorig jaar eindigde onze carrousel ook met Nagalo op de laatste dag voor veel te veel geld, we weten allemaal hoe dat is geëindigd. Daarnaast zijn de laatste transfers ook niet zo heel goed: Dennis Man is geen hoogvlieger, Sildilia is grijze middelmaat.
Er mag best wat bij. En dat staat los van het gegeven dat ik verder best tevreden met hoe PSV op dit moment acteert
Je leest er anders niets over.quote:
Man heeft het prima gedaan, en Sildilia is aanvallend altijd gevaarlijk. Ik snap dat hij er vooral staat om te verdedigen, en dat ik heb ik hem nog niet veel zien doen, maar aanvallend is hij een wapen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:02 schreef Solispolar het volgende:
Dennis Man is geen hoogvlieger, Sildilia is grijze middelmaat.
Maar denk wel dat het voor hem beter is om ergens anders te gaan voetballen, hij kon toch naar Turkije in de winterstop?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds maar een mening.
Bij PSV wordt hij gewoon gewaardeerd.
Ja, voor iedereen is het beter als hij naar een mooie club kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar denk wel dat het voor hem beter is om ergens anders te gaan voetballen, hij kon toch naar Turkije in de winterstop?
Ach, goedsul Rikkert wellicht er weer erin getrapt.quote:De transfer van Armando Obispo van PSV naar RC Lens is niet geklapt omdat de verdediger er zelf niet uitkwam met de Franse club, maar omdat de Eindhovenaren alsnog een hoger transferbedrag wilden ontvangen. Dat meldt L’Équipe.
Ahja en dan ben ik de Calimero? Echt wtf manquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kap eens met deze calimero actNiemand zegt dat de technische staf er niks van kan of dat PSV slecht geleid wordt. Maar 1,5 week voor het begin van het officiële nieuwe seizoen mag je toch wel wat meer verwachten dan dit? Dan kan je wel zeggen dat 'de carrousel nog op gang moet komen', maar vorig jaar eindigde onze carrousel ook met Nagalo op de laatste dag voor veel te veel geld, we weten allemaal hoe dat is geëindigd. Daarnaast zijn de laatste transfers ook niet zo heel goed: Dennis Man is geen hoogvlieger, Sildilia is grijze middelmaat.
Er mag best wat bij. En dat staat los van het gegeven dat ik verder best tevreden met hoe PSV op dit moment acteert
Wat een goede en realistisch post dit. Ik schrik er bijna van.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahja en dan ben ik de Calimero? Echt wtf man.
Man zou bij onze concurrenten 90% van de minuten in een seizoen spelen. En Sildilia is geen CL materiaal, maar hoe veel backs op dat niveau denk je dat een club als PSV kan hebben? Met Mauro, Dest en Salah Eddine hadden we drie backs die het in de CL prima konden rooien. En zelfs Flamingo deed het op de back positie meer dan uitstekend in de CL. Wat verwacht jij allemaal van een Eredivisie club?
Dat het nu lang stil blijft klopt. Maar om daar nu al over te gaan janken is pas echt Calimero. Zelfs met deze selectie doe je gewoon heel serieus mee om plek 1.
En hoeveel is er al verkocht? Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel opvallend toch? Over 2 weken JC schaal en het enige wat PSV heeft gehaald is Mijnans? Geen CV? Geen back? Geen vleugels?
Schouten speelt er ‘pas’ 3 jaren ligt er voorlopig uit. Veerman is wel een grappig verhaal aan het worden. Zit er al 5 jaar, wil dolgraag weg, en er lijkt weinig tot geen interesse. Begreep ook dat hij een clausule heeft die later in de zomer vervalt, dus dat ziet er niet goed uit. Zou best vermakelijk zijn als hij weer niet wegkomt.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gasten als Veerman en Schouten lopen er nu eigenlijk te lang, die hebben alles meegemaakt en moeten plaats maken voor jongens die weer wat honger hebben.
Saibari is verkocht en Mijnans is gehaald. Salah-Eddine is weliswaar niet verkocht, maar zijn plek is wel degelijk vrijgekomen. Dus een linksback halen is wel een must. Schouten is ook niet verkocht, maar ligt er nagenoeg het volledige aankomende seizoen uit en men heeft aangegeven op zoek te gaan naar een vervanger. Voor die twee posities zouden we dus sowieso aankopen mogen verwachten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hoeveel is er al verkocht? Stel je niet aan.
Er gebeurt ook veel onder het wateroppervlak natuurlijk. De meeste transfers hoor je pas wat van als ze in een afronden fase komen. In biografieën lees je ook vaak veel meer dan je als supporter normaal hoort.quote:
Dat vertaalt zich bij Sildilia nog niet echt iets concreets helaas. Ik vind het maar een beetje een blind paard. Als je dan de manier ziet waarop Dest zich beweegt over het veld..quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Man heeft het prima gedaan, en Sildilia is aanvallend altijd gevaarlijk. Ik snap dat hij er vooral staat om te verdedigen, en dat ik heb ik hem nog niet veel zien doen, maar aanvallend is hij een wapen.
Jij bent degene die jankt, ik geef gewoon in normale bewoording aan dat er (met de eerste officiële wedstrijd over 10 dagen) best wel eens gehandeld mag worden om scenario' s als voorgaande jaren te voorkomen. Maar goed, jij settelt schijnbaar voor weer een middelmatige verdediger op deadline day voor veel te veel geld.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahja en dan ben ik de Calimero? Echt wtf man.
Man zou bij onze concurrenten 90% van de minuten in een seizoen spelen. En Sildilia is geen CL materiaal, maar hoe veel backs op dat niveau denk je dat een club als PSV kan hebben? Met Mauro, Dest en Salah Eddine hadden we drie backs die het in de CL prima konden rooien. En zelfs Flamingo deed het op de back positie meer dan uitstekend in de CL. Wat verwacht jij allemaal van een Eredivisie club?
Dat het nu lang stil blijft klopt. Maar om daar nu al over te gaan janken is pas echt Calimero. Zelfs met deze selectie doe je gewoon heel serieus mee om plek 1.
Dus als je niks verkoopt kan je zelf niet handelen? Wat een onzin. PSV heeft toch een pot met geld, versterk je dan. Lieden als Nagalo en Obispo verkoop je toch wel. Je gaat toch niet wachten tot je 3 miljoen voor Obispo vervangt om een versterking te halen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hoeveel is er al verkocht? Stel je niet aan.
Daar hoeven we niet over te discussieren hoop ik toch? Perisic is 84 jaar, van Bommel komt terug van de meeste zware blessure die je maar kan bedenken, Man is niveau NEC en Bajraktarevic is een talent. Als je hiermee Europese stappen wil maken dan ga je van een koude kermis thuiskomen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2026 06:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt een CVM erbij me geen overbodige luxe en je kunt discussiëren of je Perisic, Van Bommel, Man en Bajraktarevic voldoende vindt voor op de flanken (zowel kwalitatief als kwantitatief en met het in achterhoofd dat Driouech weg mag).
Natuurlijk wel, maar dan hoef je nog niet zo hysterisch te doen als het nog niet lukt, er is voorlopig geen man overboord.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
[..]
Dus als je niks verkoopt kan je zelf niet handelen? Wat een onzin. PSV heeft toch een pot met geld, versterk je dan. Lieden als Nagalo en Obispo verkoop je toch wel. Je gaat toch niet wachten tot je 3 miljoen voor Obispo vervangt om een versterking te halen?
In plaats van dat oeverloze gezeur over de 'transfercarrousel' kan je ook eens pro-actief handelen. Daar is PSV helaas niet echt sterk in.
Wie doet er hysterisch dan? Ik geef gewoon aan dat het gek is dat er 10 dagen voor de eerste wedstrijd vrijwel geen beweging is qua inkomende transfers.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dan hoef je nog niet zo hysterisch te doen als het nog niet lukt, er is voorlopig geen man overboord.
Welke scenarios als voorgaande jaren? Dat er een keer een speler voor te veel geld wordt gekocht en je toch fluitend kampioen wordt?quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jij bent degene die jankt, ik geef gewoon in normale bewoording aan dat er (met de eerste officiële wedstrijd over 10 dagen) best wel eens gehandeld mag worden om scenario' s als voorgaande jaren te voorkomen. Maar goed, jij settelt schijnbaar voor weer een middelmatige verdediger op deadline day voor veel te veel geld.
[..]
Dus als je niks verkoopt kan je zelf niet handelen? Wat een onzin. PSV heeft toch een pot met geld, versterk je dan. Lieden als Nagalo en Obispo verkoop je toch wel. Je gaat toch niet wachten tot je 3 miljoen voor Obispo vervangt om een versterking te halen?
In plaats van dat oeverloze gezeur over de 'transfercarrousel' kan je ook eens pro-actief handelen. Daar is PSV helaas niet echt sterk in.
Ja je kan blijven leunen op het verleden, maar je ziet bij een Bayern München ook dat ze regelmatig hun selectie verversen. Als die 4 jaar lang met dezelfde jongens spelen dan verwaterd de formule ook.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Welke scenarios als voorgaande jaren? Dat er een keer een speler voor te veel geld wordt gekocht en je toch fluitend kampioen wordt?
Nou, doe mij de komende 20 jaar nog maar wat van zo'n vreselijke scenarios.
Je legt me nogal wat woorden in de mond. Ik ben de eerste die elk jaar roept dat je moet verversen. Een kampioen die vrijwel ongewijzigd een nieuw seizoen in gaat wordt vrijwel nooit weer kampioen. Dat is een vast stokpaardje van me.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja je kan blijven leunen op het verleden, maar je ziet bij een Bayern München ook dat ze regelmatig hun selectie verversen. Als die 4 jaar lang met dezelfde jongens spelen dan verwaterd de formule ook.
Maar hé nogmaals, geen probleem; jij vindt het prima dat het allemaal Veerman/Schouten/Mauro blijft voor het 6de jaar op rij, ik zou het persoonlijk wel tijd vinden voor wat nieuws
Het heeft niks met Ajax te maken, maar alles met het gegeven dat we over 10 dagen moeten spelen Hans.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je legt me nogal wat woorden in de mond. Ik ben de eerste die elk jaar roept dat je moet verversen. Een kampioen die vrijwel ongewijzigd een nieuw seizoen in gaat wordt vrijwel nooit weer kampioen. Dat is een vast stokpaardje van me.
Ik stel dat dan ook helemaal niet. Ik denk wel dat je met deze selectie gewoon weer mee zou doen voor plek 1.
Beter is het als er inderdaad nog wat bij komt, op de flank sowieso en een CV zou ook heel mooi zijn. Maar er is nog tijd genoeg en er wordt echt wel aan gewerkt.
Niet zo zenuwachtig doen omdat Ajax met heel veel miljoenen smijt voor spelers die ook gewoon dikke gokjes zijn.
Ach, dat is een vriendschappelijke wedstrijd tegen AZ om een fruitschaal. No stress maat.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het heeft niks met Ajax te maken, maar alles met het gegeven dat we over 10 dagen moeten spelen Hans.
Bang zijn voor een pot tegen een ploeg waar je notabene hun sterspeler van hebt overgenomen...quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, dat is een vriendschappelijke wedstrijd tegen AZ om een fruitschaal. No stress maat.
Ach, AZ heeft nog steeds een prima ploeg en in de voorbereiding zijn alle wedstrijden lastig. En juist met een paar wijzigingen in de basis is het alleen maar lastiger.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bang zijn voor een pot tegen een ploeg waar je notabene hun sterspeler van hebt overgenomen...
Snap eigenlijk ook niet wat daar mis mee is. In plaats van in Turkije of onderin de PL te gaan spelen. Over een jaar of 3-4 kan hij nog altijd ergens voor het geld gaan spelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:50 schreef William_Papadin het volgende:
Veerman is gewoon een kutventje, en dat kleeft aan hem.
Ik zou als ik hem was gewoon bij PSV blijven, prima speler voor de Eredivisie maar buitenland is gewoon niet echt voor hem geschikt denk ik zo.
Ja dan komen ze opeens wel inderdaad.quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over een jaar of 3-4 kan hij nog altijd ergens voor het geld gaan spelen.
Het is nu toch het zoveelste jaar dat ik dit lees terwijl PSV de afgelopen 3 jaar in Nederland heeft gedomineerd en in de CL hebben ze het niet slecht (ook niet heel goed) gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat vertaalt zich bij Sildilia nog niet echt iets concreets helaas. Ik vind het maar een beetje een blind paard. Als je dan de manier ziet waarop Dest zich beweegt over het veld..
En Man is natuurljik gewoon middelmaat. Het gevaar is nu dat we genoegen nemen met het niveau van die 2, dan weet je zeker dat je het dit jaar moeilijk krijgt en kan je fluiten naar je Europese ambities.
qft. Tuurlijk is vernieuwing af en toe nodig, maar wat is dat toch dat spelers altijd maar weg moeten (naar soms middelmatige) clubs. Vaak/altijd is het natuurlijk 't geld dat snap ik. Maar elk jaar sleutelposities weg omdat speler echt beter kan of de club wil doorselecteren is ergens ook wel raar. Vorig jaar ook hele 'aanval' weg (tillman, de jong, lang en bakayoko). Heb al langer 't idee dat de competitie er eigenlijk alleen is om spelers in de etalage te zetten en 't 100% om de handel draait. maar ik zal wel oud aan 't worden zijn....quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Snap eigenlijk ook niet wat daar mis mee is. In plaats van in Turkije of onderin de PL te gaan spelen. Over een jaar of 3-4 kan hij nog altijd ergens voor het geld gaan spelen.
quote:Hoe groot is de kans dat hij in september nog steeds PSV'er is? "Ik heb geen idee. Ik weet het echt niet. Voor nu is de kans best groot, want volgens mij is er weinig aan de hand", vertelt hij eerlijk over interesse van andere clubs.
quote:De middenvelder, die zijn beste seizoen in de VriendenLoterij Eredivisie achter de rug heeft, wil namelijk weg bij PSV. "Hoe het er op dit moment uitziet, gaat dat niet gebeuren. Ik denk dat Italië of Spanje mij wel ligt, maar die clubs hebben helaas geen interesse in mij. Dat is jammer."
Arme jongon.quote:Het feit dat zijn omgeving zich ook hardop afvraagt waarom een transfer uitblijft, doet hem ook wat. "Dat gaat op een gegeven moment aan je knagen", vervolgt Veerman. "Ik ben 27 jaar, een mooie leeftijd om eens ergens anders te kijken. Op een of andere manier lukt dat niet.
Dit vind ik eigenlijk het lulligste zinnetje; "en met een personal trainer werkte aan de beste én fitste versie van zichzelf. Hij hoopt dat al dat harde werk resulteert in een transfer naar een 'mooi voetballand'."quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:25 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)v-gaat-aan-je-knagen
[..]
[..]
[..]
Arme jongon.
Hoezo lullig?quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk het lulligste zinnetje; "en met een personal trainer werkte aan de beste én fitste versie van zichzelf. Hij hoopt dat al dat harde werk resulteert in een transfer naar een 'mooi voetballand'."
Omdat hij die transfer wil maken, als hij dat de vorige 4 seizoenen ook gedaan had was hij waarschijnlijk al weg geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo lullig?
Volgens mij is het vrij gebruikelijk dat spelers wat kilo's aankomen tijdens de zomerstop. Hij kiest er voor om topfit te blijven en een transfer te maken.
Kan zijn, misschien is hij er wel verbolgen over dat het steeds niet is gelukt en wil hij nu in elk geval alles gedaan hebben wat binnen zijn directe invloedssfeer ligt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat hij die transfer wil maken, als hij dat de vorige 4 seizoenen ook gedaan had was hij waarschijnlijk al weg geweest.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:25 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)v-gaat-aan-je-knagen
[..]
[..]
[..]
Arme jongon.
Ehm. Nee, dat is niet waar. Jij zei dat hij er 'geen kut van kon'. Waar zelfs de bijnaam Veerkutje uit voortkwam. Het feit dat hij statistisch al 3 jaar op rij de best presterende middenvelder is geeft aan dat dat niet kloptquote:
Gewoon een prima ED speler, meer niet. Excelleert vooral tegen de Fortuna Sittards en Willem IIs.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ehm. Nee, dat is niet waar. Jij zei dat hij er 'geen kut van kon'. Waar zelfs de bijnaam Veerkutje uit voortkwam. Het feit dat hij statistisch al 3 jaar op rij de best presterende middenvelder is geeft aan dat dat niet klopt
Ik zeg als sinds jaar en dag dat hij dat ook is: een bovengemiddelde goede ED speler die niet goed genoeg is voor de Europese top. Voor de middenmoot/subtop kan hij prima mee denk ik nog steeds.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gewoon een prima ED speler, meer niet. Excelleert vooral tegen de Fortuna Sittards en Willem IIs.
In die 3 jaar zijn spelers als Kokcu, Wieffer, Taylor, Steur, Milambo, Alvarez voor tientallen miljoenen verkocht. Niemand heeft ook maar een bod gedaan op Veerman.
Wanneer ga je nou eens toegeven dat die gewoon niet zo goed is als jij denkt?
Elke speler van dat rijtje is beter.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zeg als sinds jaar en dag dat hij dat ook is: een bovengemiddelde goede ED speler die niet goed genoeg is voor de Europese top. Voor de middenmoot/subtop kan hij prima mee denk ik nog steeds.
Van het rijtje spelers dat jij opnoemt vind ik ook alleen Alvarez misschien beter en dat is een heel andere speler.
Denk dat het voornamelijk aan loopvermogen schort om de stap te maken.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ehm. Nee, dat is niet waar. Jij zei dat hij er 'geen kut van kon'. Waar zelfs de bijnaam Veerkutje uit voortkwam. Het feit dat hij statistisch al 3 jaar op rij de best presterende middenvelder is geeft aan dat dat niet klopt
De discussie over Veerman doet denken aan die over Clasie bij Feyenoord.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zeg als sinds jaar en dag dat hij dat ook is: een bovengemiddelde goede ED speler die niet goed genoeg is voor de Europese top. Voor de middenmoot/subtop kan hij prima mee denk ik nog steeds.
Van het rijtje spelers dat jij opnoemt vind ik ook alleen Alvarez misschien beter en dat is een heel andere speler.
Veerman is ondanks zijn beperkingen natuurlijk lichtjaren beter dan die Duracell Dwerg.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De discussie over Veerman doet denken aan die over Clasie bij Feyenoord.
Iedere clubsupporter ziet dat hij goud waard is voor de Eredivisie, ieder ander ziet het totaal niet en begrijpt de heisa niet. Vinden het maar een modaalvoetballertje.
Zo ook Veerman.
Het verschil is wel dat Clasie een periode ontiegelijk goed was in het Nederlands elftal. Als Van Gaal de halve finale met hem gestart was, hadden we die zonder problemen gewonnen óf Gaal had Krul wederom hadden kunnen brengen in plaats van Cillessen laten staan voor de penanties.
Dat niveau presteren in oranje is veerman niet gelukt.
Maar ook voor Clasie kwamen geen interessante buitenlandse clubs.
Bron: je grote duim?quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor het EK van 24 stond Veerman vanwege zijn prestaties in de Eredivisie en Europees gewoon terecht op elk lijstje in Europa.
Hahahahaha, alsof iemand dat nu nog gelooft als jij dat roept. Prutser.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bron: je grote duim?
En Veerman is absoluut NIET beter dan Clasie.
Als je het zelf maar gelooft jongen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Veerman was in 23-24 de beste speler in de Eredivisie. Daar zijn sommige idioten het misschien niet mee eens, maar onder de voetbalkenners is daar toch redelijke consensus over. Hij was toen 25 en dan is het niet meer dan logisch dat elke club die boven PSV in de rangorde staat hem volgt om te kijken of hij blijft presteren.
Als je dat niet snapt kun je beter stoppen met voetbal volgen. Ik zeg nadrukkelijk niet dat hij op het punt stond om naar Madrid of München te gaan. Daarvoor was hij toen eigenlijk al te oud in relatie tot zijn kwaliteiten. Als hij toen 22 was geweest en zo goed, dan was dat anders geweest en was men ook wat vergevingsgezinder geweest na dat EK.
Dat dus. Maar goed, HMF en CR7. Het rijtje debielen is bijna compleet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 06:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet dat meer zien als 25 en nog nooit wat laten zien buiten de Eredivisie. En dan is Veerman al 27. Plus dat hij me niet echt een voetballer lijkt voor degradatievoetbal.
"Dat dus".quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat dus. Maar goed, HMF en CR7. Het rijtje debielen is bijna compleet.
25 en dan zo'n inzinking op een groot podium word je gewoon niet vergeven. Als dat je op je 21e overkomt is er geen probleem, zeker niet als je het daarna weer snel oppakt.
Ik schreef ook niet dat hij te oud was, maar te oud in relatie tot zijn kwaliteiten. Maar lezen is moeilijk als je op je 12e al in de havens moet werken.
Hij had dat nog recht kunnen zetten door er te staan in de CL en in topwedstrijden, maar daar is hij ook zelden uitblinker.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat dus. Maar goed, HMF en CR7. Het rijtje debielen is bijna compleet.
25 en dan zo'n inzinking op een groot podium word je gewoon niet vergeven. Als dat je op je 21e overkomt is er geen probleem, zeker niet als je het daarna weer snel oppakt.
Ik schreef ook niet dat hij te oud was, maar te oud in relatie tot zijn kwaliteiten. Maar lezen is moeilijk als je op je 12e al in de havens moet werken.
Welkom bij 80% van de middenvelders. Wat een onzin zeg. Ook die statistieken zijn bij Veerman (voor ED begrippen) gewoon meer dan gemiddeld hoor. Mensen praten elkaar werkelijk na zonder dat ze precies weten wat ze zeggen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:59 schreef Wotte het volgende:
Veerman heeft de pech dat in het voetbal, zeker in de competities met de hoogste intensiteit, van middenvelders wordt verwacht dat ze veel meters maken op hoge intensiteit.
Voortdurend druk zetten, grote ruimtes dichtlopen, passlijnen afschermen, omschakelen bij balverlies zowel verdedigend als aanvallend grote afstanden overbruggen. Dat zijn juist de punten waar Veerman niet in uitblinkt. Dat compenseer je tegenwoordig niet meer met goede passing en positionering als de klassieke spelverdeler.
Kees Smit is een verschrikkelijk overhypte speler.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welkom bij 80% van de middenvelders. Wat een onzin zeg. Ook die statistieken zijn bij Veerman (voor ED begrippen) gewoon meer dan gemiddeld hoor. Mensen praten elkaar werkelijk na zonder dat ze precies weten wat ze zeggen.
Of denk jij dat Kees Smit (die schijnbaar voor 50 miljoen weg moet) een keer zoveel loopt dan Veerman?
Die wordt echt overgewaardeerd ja.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Kees Smit is een verschrikkelijk overhypte speler.
Ja maar de TALENTENFABRIEK van AZ.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn punt is meer: er zijn legio voetballers die op het middenvelder minder km's afleggen dan Veerman. Die zogenaamde statistieken zijn al meermaals weerlegd. Mijn gevoel zegt me echt dat Veerman zelf gewoon te hoog mikt. Als hij settelt voor een middenmoter dan kan hij binnen een week gewoon weg zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, eens. Hij was zelf ook helemaal verbaasd dat er deze zomer nog maar zo weinig clubs voor hem waren gekomen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
"een keer zoveel" is precies evenveel dus.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welkom bij 80% van de middenvelders. Wat een onzin zeg. Ook die statistieken zijn bij Veerman (voor ED begrippen) gewoon meer dan gemiddeld hoor. Mensen praten elkaar werkelijk na zonder dat ze precies weten wat ze zeggen.
Of denk jij dat Kees Smit (die schijnbaar voor 50 miljoen weg moet) een keer zoveel loopt dan Veerman?
Met Veerman zul je inderdaad ander voetbal moeten gaan spelen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:59 schreef Wotte het volgende:
Veerman heeft de pech dat in het voetbal, zeker in de competities met de hoogste intensiteit, van middenvelders wordt verwacht dat ze veel meters maken op hoge intensiteit.
Voortdurend druk zetten, grote ruimtes dichtlopen, passlijnen afschermen, omschakelen bij balverlies zowel verdedigend als aanvallend grote afstanden overbruggen. Dat zijn juist de punten waar Veerman niet in uitblinkt. Dat compenseer je tegenwoordig niet meer met goede passing en positionering als de klassieke spelverdeler.
Nou ja, je wil als je weggaat ook graag een betere club. Dat is wat lastiger bij een topclub als PSV dan bij subtoppers zoals AZ, Feyenoord, Twente en Ajax.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Mijn punt is meer: er zijn legio voetballers die op het middenvelder minder km's afleggen dan Veerman. Die zogenaamde statistieken zijn al meermaals weerlegd. Mijn gevoel zegt me echt dat Veerman zelf gewoon te hoog mikt. Als hij settelt voor een middenmoter dan kan hij binnen een week gewoon weg zijn.
Ja dat is de vraag dus. Als jij bij een club van hetzelfde kaliber in de middenmoot/subtop van een goede competitie speelt met lekker weer, fijn eten en een goede omgeving dan is dat toch een upgrade? Ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, je wil als je weggaat ook graag een betere club. Dat is wat lastiger bij een topclub als PSV dan bij subtoppers zoals AZ, Feyenoord, Twente en Ajax.
Jij denkt echt dat Joey aan het wachten is op de Arsenal/PSG/Barcelona/Real Madrid van de wereld en dat die daarom op dit moment niet in de subtop van Europa speelt?quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat is de vraag dus. Als jij bij een club van hetzelfde kaliber in de middenmoot/subtop van een goede competitie speelt met lekker weer, fijn eten en een goede omgeving dan is dat toch een upgrade? Ik zou het wel weten.
Als je dan het lijstje met grijze dakduiven ziet die CR7 hier noemde, dan is Veerman in alle facetten toch wel een betere speler. Ik denk dat zijn eigen verwachtingspatroon gewoon iets omlaag moet.
Veerman snapt echt wel dat de topclubs niet komen. Maar Veerman wil, denk ik terecht, wel naar een club waar hij ook CL speelt. En misschien wekelijks op een net hoger niveau wordt uitgedaagd dan in de Eredivisie.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Joey aan het wachten is op de Arsenal/PSG/Barcelona/Real Madrid van de wereld en dat die daarom op dit moment niet in de subtop van Europa speelt?
Jij hebt dezelfde plaat voor de kop als Veerman.
Jullie weten zogenaamd allemaal heel goed wat die wil.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Veerman snapt echt wel dat de topclubs niet komen. Maar Veerman wil, denk ik terecht, wel naar een club waar hij ook CL speelt. En misschien wekelijks op een net hoger niveau wordt uitgedaagd dan in de Eredivisie.
Alleen wordt de spoeling aan opties dan wel dun, zeker omdat veel van die clubs de gok met een speler van 27 die nog niet echt buiten de Eredivisie heeft gepresteerd niet zo zien zitten. En daarin zit het '24 fiasco en de fittie met Koeman hem dwars.
De enige echt opties zijn dan de top 2 van Portugal of misschien Turkije, al is die competitie overal echt niet beter dan de Eredivisie.
Waar haal jij die statistieken vandaan dan? FBref.com registreert het voorzover ik zie niet meer. Die specifieke statistieken van intensiteit van de run, aantal meters, aantal sprints zijn volgens mij niet publiekelijk beschikbaar.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Fener voldoet toch exact aan wat ik hierboven beschrijf? Ik noem de Turkse top letterlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jullie weten zogenaamd allemaal heel goed wat die wil.
Waarom wilde die dan vorig jaar kruipend naar Brentford of Fenerbahçe?
Waarheid is gewoon dat er gewoon weinig tot geen interesse is voor hem.
De vergelijking met Pirlo is niet voor niks 100.000x gemaakt. Alleen kwam Pirlo er mee weg omdat het een andere tijd was en Italië.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waar haal jij die statistieken vandaan dan? FBref.com registreert het voorzover ik zie niet meer. Die specifieke statistieken van intensiteit van de run, aantal meters, aantal sprints zijn volgens mij niet publiekelijk beschikbaar.
Of je lult zelf ook. Zonder statistieken kan ik op basis van de wedstrijden die ik van Veerman heb gezien. Dat het een vrij statistische en 'luie' middenvelder is. Bovendien gaat het niet om afgelegde meters maar de intensiteit er van. Dat is waarschijnlijk wel het punt waarom die clubs niet voor 'm komen.
Het tempo ging omhoog zakte door het ijs. Het is een uitstervend ras dit type middenvelder. Die is gewoon tien jaar te laat gedebuteerd.
Ik zou zeggen dat de Bundesliga subtop het beste is. In de Premier League gaat geheid floppen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fener voldoet toch exact aan wat ik hierboven beschrijf? Ik noem de Turkse top letterlijk.
En Brentford begrijp ik ook prima. Hij wil zich wekelijks op een hoger niveau laten zien. Is er van overtuigd dat hij dan vanzelf een stap naar een betere club in Engeland kan zetten. Misschien heeft hij daar nog wel gelijk in ook, misschien ook niet.
Wat bazel jij toch allemaal? Ik zeg dat Veerman wacht op clubs die niet gaan komen, ik denk zelfs dat dat clubs onder het rijtje zijn wat jij nu noemt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Joey aan het wachten is op de Arsenal/PSG/Barcelona/Real Madrid van de wereld en dat die daarom op dit moment niet in de subtop van Europa speelt?
Jij hebt dezelfde plaat voor de kop als Veerman.
Ze zijn met HMF de gezwellen van het internet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:00 schreef Solispolar het volgende:
Ach Dobby en CR7. Posts uit hun verband trekken en dan heel hard lachen. Kwajongens.
Ik vind het persoonlijk wel een prima speler verder. Ik snap de ambitie maar sportief gezien zou ik zeggen blijf bij PSV. Vrijwel ieder seizoen Champions League spelen en prijzen pakken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De vergelijking met Pirlo is niet voor niks 100.000x gemaakt. Alleen kwam Pirlo er mee weg omdat het een andere tijd was en Italië.
Het gehandicapte broertje van zeker.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Qua type middenvelder absoluut. Die vergelijking wordt al jaren gemaakt, dat heb ik echt niet verzonnen.
En Pirlo 10x zo goed was. Maar ik snap je punt hoor, flegmatieke voetballers en met name middenvelders zijn trainertjes niet meer zo fan van.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De vergelijking met Pirlo is niet voor niks 100.000x gemaakt. Alleen kwam Pirlo er mee weg omdat het een andere tijd was en Italië.
Zeg dat ja. God wat heb ik daarvan genoten. En dan niet bij potjes tegen Utrecht. 3e beste speler WK 2006. 2x CL gewonnen. WK gewonnen, EK finale.quote:
Alles was sierlijk aan die man. Zat ook wel een iets betere kop op.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zeg dat ja. God wat heb ik daarvan genoten. En dan niet bij potjes tegen Utrecht. 3e beste speler WK 2006. 2x CL gewonnen. WK gewonnen, EK finale.
Maar hij kwam ermee weg, omdat het een andere tijd was.....
Zeker weten. Die heb ik nooit boos zien kijken. Heerlijke baard ook.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alles was sierlijk aan die man. Zat ook wel een iets betere kop op.
User cr7 mag wel eens wat aan gedaan worden ja. Die is in het Ajax topic ook alleen maar vervelend.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze zijn met HMF de gezwellen van het internet.
Denk dat van der Vaartjes en de Pirlo's van deze wereld het tegenwoordig een stuk lastiger zouden hebben. Niet zo zeer voetballend maar het voetbal is veranderd. Atletischer en veel meer tactische discipline en minder individuele vrijheid.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zeg dat ja. God wat heb ik daarvan genoten. En dan niet bij potjes tegen Utrecht. 3e beste speler WK 2006. 2x CL gewonnen. WK gewonnen, EK finale.
Maar hij kwam ermee weg, omdat het een andere tijd was.....
Je hebt een punt. En ik denk ook dat Koeman dat punt onderuit heeft gehaald door zonder Veerman te spelen. Nou was er wel meer mis in dat team, maar iets geeft me de indruk dat Veerman niet de enige dissonant zou zijn geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat van der Vaartjes en de Pirlo's van deze wereld het tegenwoordig een stuk lastiger zouden hebben. Niet zo zeer voetballend maar het voetbal is veranderd. Atletischer en veel meer tactische discipline en minder individuele vrijheid.
Dat zeker, maar het kan nog wel. Alleen dan moet je er de juiste spelers naast zetten. Die het gebrek aan loopvermogen opvangen. Maar de luie, iets te dikke nummer 10 is helaas wel uitgestorven op hoog niveau.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat van der Vaartjes en de Pirlo's van deze wereld het tegenwoordig een stuk lastiger zouden hebben. Niet zo zeer voetballend maar het voetbal is veranderd. Atletischer en veel meer tactische discipline en minder individuele vrijheid.
Of hij waardeert spelen bij PSV gewoon zodanig dat hij liever hier blijft dan daarvoor kiezen. Of zijn vrouw heeft geen zin om Nederland te verlaten en speelt dat mee in die overweging.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat is de vraag dus. Als jij bij een club van hetzelfde kaliber in de middenmoot/subtop van een goede competitie speelt met lekker weer, fijn eten en een goede omgeving dan is dat toch een upgrade? Ik zou het wel weten.
Als je dan het lijstje met grijze dakduiven ziet die CR7 hier noemde, dan is Veerman in alle facetten toch wel een betere speler. Ik denk dat zijn eigen verwachtingspatroon gewoon iets omlaag moet.
Earnie heeft in ieder geval aangegeven dat er zeker nog spelers bij komen, maar ook dat hij de wedstrijd voor de Cruijff schaal veel te vroeg in het transfer window vindt vallen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:31 schreef ISVV het volgende:
Misschien landt er zaterdag een helicopter op het veld met een stuk of drie aankopen erin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |