Welkom bij 80% van de middenvelders. Wat een onzin zeg. Ook die statistieken zijn bij Veerman (voor ED begrippen) gewoon meer dan gemiddeld hoor. Mensen praten elkaar werkelijk na zonder dat ze precies weten wat ze zeggen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:59 schreef Wotte het volgende:
Veerman heeft de pech dat in het voetbal, zeker in de competities met de hoogste intensiteit, van middenvelders wordt verwacht dat ze veel meters maken op hoge intensiteit.
Voortdurend druk zetten, grote ruimtes dichtlopen, passlijnen afschermen, omschakelen bij balverlies zowel verdedigend als aanvallend grote afstanden overbruggen. Dat zijn juist de punten waar Veerman niet in uitblinkt. Dat compenseer je tegenwoordig niet meer met goede passing en positionering als de klassieke spelverdeler.
Kees Smit is een verschrikkelijk overhypte speler.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welkom bij 80% van de middenvelders. Wat een onzin zeg. Ook die statistieken zijn bij Veerman (voor ED begrippen) gewoon meer dan gemiddeld hoor. Mensen praten elkaar werkelijk na zonder dat ze precies weten wat ze zeggen.
Of denk jij dat Kees Smit (die schijnbaar voor 50 miljoen weg moet) een keer zoveel loopt dan Veerman?
Die wordt echt overgewaardeerd ja.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Kees Smit is een verschrikkelijk overhypte speler.
Ja maar de TALENTENFABRIEK van AZ.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn punt is meer: er zijn legio voetballers die op het middenvelder minder km's afleggen dan Veerman. Die zogenaamde statistieken zijn al meermaals weerlegd. Mijn gevoel zegt me echt dat Veerman zelf gewoon te hoog mikt. Als hij settelt voor een middenmoter dan kan hij binnen een week gewoon weg zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, eens. Hij was zelf ook helemaal verbaasd dat er deze zomer nog maar zo weinig clubs voor hem waren gekomen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
"een keer zoveel" is precies evenveel dus.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Welkom bij 80% van de middenvelders. Wat een onzin zeg. Ook die statistieken zijn bij Veerman (voor ED begrippen) gewoon meer dan gemiddeld hoor. Mensen praten elkaar werkelijk na zonder dat ze precies weten wat ze zeggen.
Of denk jij dat Kees Smit (die schijnbaar voor 50 miljoen weg moet) een keer zoveel loopt dan Veerman?
Met Veerman zul je inderdaad ander voetbal moeten gaan spelen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:59 schreef Wotte het volgende:
Veerman heeft de pech dat in het voetbal, zeker in de competities met de hoogste intensiteit, van middenvelders wordt verwacht dat ze veel meters maken op hoge intensiteit.
Voortdurend druk zetten, grote ruimtes dichtlopen, passlijnen afschermen, omschakelen bij balverlies zowel verdedigend als aanvallend grote afstanden overbruggen. Dat zijn juist de punten waar Veerman niet in uitblinkt. Dat compenseer je tegenwoordig niet meer met goede passing en positionering als de klassieke spelverdeler.
Nou ja, je wil als je weggaat ook graag een betere club. Dat is wat lastiger bij een topclub als PSV dan bij subtoppers zoals AZ, Feyenoord, Twente en Ajax.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Mijn punt is meer: er zijn legio voetballers die op het middenvelder minder km's afleggen dan Veerman. Die zogenaamde statistieken zijn al meermaals weerlegd. Mijn gevoel zegt me echt dat Veerman zelf gewoon te hoog mikt. Als hij settelt voor een middenmoter dan kan hij binnen een week gewoon weg zijn.
Ja dat is de vraag dus. Als jij bij een club van hetzelfde kaliber in de middenmoot/subtop van een goede competitie speelt met lekker weer, fijn eten en een goede omgeving dan is dat toch een upgrade? Ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, je wil als je weggaat ook graag een betere club. Dat is wat lastiger bij een topclub als PSV dan bij subtoppers zoals AZ, Feyenoord, Twente en Ajax.
Jij denkt echt dat Joey aan het wachten is op de Arsenal/PSG/Barcelona/Real Madrid van de wereld en dat die daarom op dit moment niet in de subtop van Europa speelt?quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat is de vraag dus. Als jij bij een club van hetzelfde kaliber in de middenmoot/subtop van een goede competitie speelt met lekker weer, fijn eten en een goede omgeving dan is dat toch een upgrade? Ik zou het wel weten.
Als je dan het lijstje met grijze dakduiven ziet die CR7 hier noemde, dan is Veerman in alle facetten toch wel een betere speler. Ik denk dat zijn eigen verwachtingspatroon gewoon iets omlaag moet.
Veerman snapt echt wel dat de topclubs niet komen. Maar Veerman wil, denk ik terecht, wel naar een club waar hij ook CL speelt. En misschien wekelijks op een net hoger niveau wordt uitgedaagd dan in de Eredivisie.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Joey aan het wachten is op de Arsenal/PSG/Barcelona/Real Madrid van de wereld en dat die daarom op dit moment niet in de subtop van Europa speelt?
Jij hebt dezelfde plaat voor de kop als Veerman.
Jullie weten zogenaamd allemaal heel goed wat die wil.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Veerman snapt echt wel dat de topclubs niet komen. Maar Veerman wil, denk ik terecht, wel naar een club waar hij ook CL speelt. En misschien wekelijks op een net hoger niveau wordt uitgedaagd dan in de Eredivisie.
Alleen wordt de spoeling aan opties dan wel dun, zeker omdat veel van die clubs de gok met een speler van 27 die nog niet echt buiten de Eredivisie heeft gepresteerd niet zo zien zitten. En daarin zit het '24 fiasco en de fittie met Koeman hem dwars.
De enige echt opties zijn dan de top 2 van Portugal of misschien Turkije, al is die competitie overal echt niet beter dan de Eredivisie.
Waar haal jij die statistieken vandaan dan? FBref.com registreert het voorzover ik zie niet meer. Die specifieke statistieken van intensiteit van de run, aantal meters, aantal sprints zijn volgens mij niet publiekelijk beschikbaar.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Fener voldoet toch exact aan wat ik hierboven beschrijf? Ik noem de Turkse top letterlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jullie weten zogenaamd allemaal heel goed wat die wil.
Waarom wilde die dan vorig jaar kruipend naar Brentford of Fenerbahįe?
Waarheid is gewoon dat er gewoon weinig tot geen interesse is voor hem.
De vergelijking met Pirlo is niet voor niks 100.000x gemaakt. Alleen kwam Pirlo er mee weg omdat het een andere tijd was en Italië.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waar haal jij die statistieken vandaan dan? FBref.com registreert het voorzover ik zie niet meer. Die specifieke statistieken van intensiteit van de run, aantal meters, aantal sprints zijn volgens mij niet publiekelijk beschikbaar.
Of je lult zelf ook. Zonder statistieken kan ik op basis van de wedstrijden die ik van Veerman heb gezien. Dat het een vrij statistische en 'luie' middenvelder is. Bovendien gaat het niet om afgelegde meters maar de intensiteit er van. Dat is waarschijnlijk wel het punt waarom die clubs niet voor 'm komen.
Het tempo ging omhoog zakte door het ijs. Het is een uitstervend ras dit type middenvelder. Die is gewoon tien jaar te laat gedebuteerd.
Ik zou zeggen dat de Bundesliga subtop het beste is. In de Premier League gaat geheid floppen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fener voldoet toch exact aan wat ik hierboven beschrijf? Ik noem de Turkse top letterlijk.
En Brentford begrijp ik ook prima. Hij wil zich wekelijks op een hoger niveau laten zien. Is er van overtuigd dat hij dan vanzelf een stap naar een betere club in Engeland kan zetten. Misschien heeft hij daar nog wel gelijk in ook, misschien ook niet.
Wat bazel jij toch allemaal? Ik zeg dat Veerman wacht op clubs die niet gaan komen, ik denk zelfs dat dat clubs onder het rijtje zijn wat jij nu noemt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Joey aan het wachten is op de Arsenal/PSG/Barcelona/Real Madrid van de wereld en dat die daarom op dit moment niet in de subtop van Europa speelt?
Jij hebt dezelfde plaat voor de kop als Veerman.
Ze zijn met HMF de gezwellen van het internet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:00 schreef Solispolar het volgende:
Ach Dobby en CR7. Posts uit hun verband trekken en dan heel hard lachen. Kwajongens.
Ik vind het persoonlijk wel een prima speler verder. Ik snap de ambitie maar sportief gezien zou ik zeggen blijf bij PSV. Vrijwel ieder seizoen Champions League spelen en prijzen pakken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De vergelijking met Pirlo is niet voor niks 100.000x gemaakt. Alleen kwam Pirlo er mee weg omdat het een andere tijd was en Italië.
Het gehandicapte broertje van zeker.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Qua type middenvelder absoluut. Die vergelijking wordt al jaren gemaakt, dat heb ik echt niet verzonnen.
En Pirlo 10x zo goed was. Maar ik snap je punt hoor, flegmatieke voetballers en met name middenvelders zijn trainertjes niet meer zo fan van.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De vergelijking met Pirlo is niet voor niks 100.000x gemaakt. Alleen kwam Pirlo er mee weg omdat het een andere tijd was en Italië.
Zeg dat ja. God wat heb ik daarvan genoten. En dan niet bij potjes tegen Utrecht. 3e beste speler WK 2006. 2x CL gewonnen. WK gewonnen, EK finale.quote:
Alles was sierlijk aan die man. Zat ook wel een iets betere kop op.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zeg dat ja. God wat heb ik daarvan genoten. En dan niet bij potjes tegen Utrecht. 3e beste speler WK 2006. 2x CL gewonnen. WK gewonnen, EK finale.
Maar hij kwam ermee weg, omdat het een andere tijd was.....
Zeker weten. Die heb ik nooit boos zien kijken. Heerlijke baard ook.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alles was sierlijk aan die man. Zat ook wel een iets betere kop op.
User cr7 mag wel eens wat aan gedaan worden ja. Die is in het Ajax topic ook alleen maar vervelend.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze zijn met HMF de gezwellen van het internet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |