Even bollen allen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hunnie Veerman.
[ x ]
Eem bollen. @:de_boswachter
Veerman is om een, voor mij onbekende reden, verheven tot volksvijand nummer 1 lijkt het wel. Zou het dan echt door 2 slechte interlands komen? Want dan ken ik nog wel wat lieden die in aanmerking zouden komen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hunnie Veerman.
[ x ]
Eem bollen. @:de_boswachter
Hele wereld is tegen Veerman. Niemand wil hem hebben, het is een groot complot.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Veerman is om een, voor mij onbekende reden, verheven tot volksvijand nummer 1 lijkt het wel. Zou het dan echt door 2 slechte interlands komen? Want dan ken ik nog wel wat lieden die in aanmerking zouden komen.
Waar light het aan dan volgens jou?quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hele wereld is tegen Veerman. Niemand wil hem hebben, het is een groot complot.
Tijd voor een paar inkomende transfersquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Veerman zou het hoog in de bol hebben.
Pepi zou medisch afgekeurd zijn, wat een transfer onmogelijk zou maken.
Perez heeft weer eens iets geroepen.
Het is echt komkommertijd hè
Nou dat idd wel. Zal wel na t WK komen maar het is me iets te rustig bij PSVquote:
Hopelijk dadelijk zo'n streak als vorig jaar met drie versterkingen in een week tijd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou dat idd wel. Zal wel na t WK komen maar het is me iets te rustig bij PSV
Bohhquote:Op donderdag 16 juli 2026 16:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hopelijk dadelijk zo'n streak als vorig jaar met drie versterkingen in een week tijd.
Wil je liever dat we snel dure bocht halen zoals de concurrentie?quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft een beetje kinderachtig, maar heb nog een licht trauma overgehouden aan de "we hebben vertrouwen in deze groep en gaan het met deze jongens doen" quote van Stewart (meen twee jaar geleden). Natuurlijk weet ik dat er nog voldoende tijd is en er zal ongetwijfeld hard gewerkt worden, maar als het om PSV gaat denk ik wat minder rationeel dan ik normaal gesproken doe.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wil je liever dat we snel dure bocht halen zoals de concurrentie?
Een beetje speler heeft natuurlijk ook wel verschillende opties.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Twee jaar terug? Toen had je toch gewoon by far de beste selectie?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft een beetje kinderachtig, maar heb nog een licht trauma overgehouden aan de "we hebben vertrouwen in deze groep en gaan het met deze jongens doen" quote van Stewart (meen twee jaar geleden). Natuurlijk weet ik dat er nog voldoende tijd is en er zal ongetwijfeld hard gewerkt worden, maar als het om PSV gaat denk ik wat minder rationeel dan ik normaal gesproken doe.
Nederlandse clubs staan uiteraard niet bovenaan als wens, 2e helft augustus zijn er wat meer spelers die hoger hadden ingezet beschikbaar, die ook nog op het lijstje van PSV staan.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 07:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft een beetje kinderachtig, maar heb nog een licht trauma overgehouden aan de "we hebben vertrouwen in deze groep en gaan het met deze jongens doen" quote van Stewart (meen twee jaar geleden). Natuurlijk weet ik dat er nog voldoende tijd is en er zal ongetwijfeld hard gewerkt worden, maar als het om PSV gaat denk ik wat minder rationeel dan ik normaal gesproken doe.
Weet niet meer precies, kan me herinneren dat we hier nog een keer op een centrale verdediger aan het hopen waren en er niks meer kwam. Maar mijn geheugen laat me even in de steek.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Twee jaar terug? Toen had je toch gewoon by far de beste selectie?
Is ook zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nederlandse clubs staan uiteraard niet bovenaan als wens, 2e helft augustus zijn er wat meer spelers die hoger hadden ingezet beschikbaar, die ook nog op het lijstje van PSV staan.
Nou ja, in de praktijk is het juist vlak voor het sluiten van de markt dat de bocht overblijft en de absolute hoofdprijzen worden gevraagd omdat het halen van vervangers moeilijker wordt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lang wachten geeft ook geen garantie op goede deals natuurlijk. 2 weken voor het sluiten van de transfermarkt zal PSV wel weer actie ondernemen, maar dan hebben de clubs de rijen ook al behoorlijk gesloten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele twijfel dan dat PSV gewoon bezig is met spelers.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, in de praktijk is het juist vlak voor het sluiten van de markt dat de bocht overblijft en de absolute hoofdprijzen worden gevraagd omdat het halen van vervangers moeilijker wordt.
Nu is wel vroeg, maar het moet ook niet te lang duren.
Absoluut ook af en toe gokken. Zeker met jonge spelers. Maar niet gokken voor 15 miljoen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele twijfel dan dat PSV gewoon bezig is met spelers.
Persoonlijk heb ik liever dat de jeugd een kans krijgt tussen goede spelers, dan dat men maar koopt om het kopen.
Wat je haalt moet een meerwaarde zijn en geen gok. En dat soort spelers zijn simpelweg lastig te halen voor een Nederlandse club.
Eens dat we behoefte hebben aan een ervaren centrale verdediger. Maar ook daar geldt weer: een goede is heel lastig te halen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 09:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lang wachten geeft ook geen garantie op goede deals natuurlijk. 2 weken voor het sluiten van de transfermarkt zal PSV wel weer actie ondernemen, maar dan hebben de clubs de rijen ook al behoorlijk gesloten.
En kan iemand mij uitleggen hoe wij in geen 25 jaar een goede CV hebben kunnen opleiden? Zo'n Dies Janse van Ajax zou bij ons toch ook wel een keer uit de jeugd moeten rollen?
En met het vertrek van Obispo en het naderende vertrek van Nagalo zullen we echt wel wat moeten halen. Wat dat betreft wel jammer dat een de Vrij/Aké niet door is gegaan.
Beetje afhankelijk van wat je aan jeugd hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Absoluut ook af en toe gokken. Zeker met jonge spelers. Maar niet gokken voor 15 miljoen.
Concurrentie koopt juist goed in deze zomerquote:Op donderdag 16 juli 2026 20:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar op de cv positie is het in de jeugd ook niet echt geweldig. Sowieso vraag ik me af hoe realistisch het is om te streven naar een elftal dat je opbouwt rondom eigen jeugd. Volgens mij zijn er in de top 50 van Europa niet veel clubs die dat voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat je aan jeugd hebt.
Dat is afwachten. Ajax lijkt veel risico te nemen. Zo'n Leonardo is op papier misschien leuk, maar die heeft het ook nog nooit ergens laten zien. Vooralsnog een eeuwig talent.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Concurrentie koopt juist goed in deze zomer
Dat denk ik ook wel hoor, al is het financiële risico wel groot. Leonardo zag wel goed zijn, maar is ook gewoon duur; zowel in som als in salaris. Die Caio Henrique vind ik wel echt een goede aankoop.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet eens met dat er niet veel bij moet. Je moet af en toe verversen. Je hebt ook een bepaalde honger nodig in de ploeg, dat zakt altijd in na 3 kampioenschappen op rij. Zo'n Veerman moet je eigen met goed fatsoen een keer lozen, die is gewoon uitgespeeld in NL. En om de competitie in te gaan met Perisic en Bajraktarevic op de flanken komt ook niet goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eens dat we behoefte hebben aan een ervaren centrale verdediger. Maar ook daar geldt weer: een goede is heel lastig te halen.
Wat weer positief is, is dat het lijkt alsof we Pepi binnenboord kunnen houden voor komend seizoen. Dat is dan toch een extra speler ten opzichte van vorig jaar. Mijnans is binnen.
Vooralsnog hoeft er ook niet heel veel bij. Dat wordt anders als er ook meer verkocht gaat worden. 1 centrale verdediger is voldoende om de 2 die vertrokken zijn te vervangen, omdat 1 van hen al eigenlijk vaste tribuneklant was geworden.
Moet ik nog zien.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet rondom de eigen jeugd. Gewoon een geraamte van goede ervaren spelers en beloftes en daarbinnen ruimte voor eigen jeugd.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, maar op de cv positie is het in de jeugd ook niet echt geweldig. Sowieso vraag ik me af hoe realistisch het is om te streven naar een elftal dat je opbouwt rondom eigen jeugd. Volgens mij zijn er in de top 50 van Europa niet veel clubs die dat voor elkaar krijgen.
Valt wel wat mee volgens mij. Er is bij Ajax ruim gesneden in de afschrijvingen die zaten eerst op ruim 60 miljoen euro. Nu 20 minder. zo'n Henrique/Leonardo hebben vier/vijf jaar contracten gekregen. Dan is 17 miljoen slechts 3,4 miljoen aan afschrijvingen. Daar zit je met verkoop van Akpom al bijna opquote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel hoor, al is het financiële risico wel groot. Leonardo zag wel goed zijn, maar is ook gewoon duur; zowel in som als in salaris. Die Caio Henrique vind ik wel echt een goede aankoop.
Het is wel een groot risico voor een gozer uit een competitie die de spreekwoordelijke knakenbak is.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 20:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Valt wel wat mee volgens mij. Er is bij Ajax ruim gesneden in de afschrijvingen die zaten eerst op ruim 60 miljoen euro. Nu 20 minder. zo'n Henrique/Leonardo hebben vier/vijf jaar contracten gekregen. Dan is 17 miljoen slechts 3,4 miljoen aan afschrijvingen. Daar zit je met verkoop van Akpom al bijna op
Geen idee wat ze aan salarissen pakken maar daar is ook flink in gesneden de afgelopen jaren.
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Het is een groot risico om een 26 jarige, niet eens de beste speler van AZ, te halen die voorheen nog in de onderkant Eredivisie speelde. Wetende dat spelers van AZ vaker floppen in de top dan slagen. Bovendien bijzonder dat er geen enkele buitenlandse club, die wel zevenentwintig miljoen euro uitgeven aan een 18 jarige middenvelder uit de Eredivisie, hem niet op de radar had.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel een groot risico voor een gozer uit een competitie die de spreekwoordelijke knakenbak is.
Want naast de veteranen met een goede staat van dienst lopen daar vooral spelers die gemankeerd zijn.
Kennelijk ziet Temu Cruijff iets in die gozer wat de rest van Europa niet ziet. De kans dat iedereen gek is behalve Temu Cruijff cs acht ik klein.
Hou jezelf maar voor de gek jongen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Het is een groot risico om een 26 jarige, niet eens de beste speler van AZ, te halen die voorheen nog in de onderkant Eredivisie speelde. Wetende dat spelers van AZ vaker floppen in de top dan slagen. Bovendien bijzonder dat er geen enkele buitenlandse club, die wel zevenentwintig miljoen euro uitgeven aan een 18 jarige middenvelder uit de Eredivisie, hem niet op de radar had.
Kennelijk ziet Steward iets in die gozer wat de rest van Europa niet ziet. De kans dat iedereen gek is behalve Steward en cs acht ik klein.
Ken nog wel een speler van AZ met prima statistieken. Jarenlang basisspeler bij AZ. Laatste seizoen aanvoerder. Toentertijd international en zat tegen de WK selectie aan. Een zekerheidje.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hou jezelf maar voor de gek jongen.
Er is nogal een verschil tussen een laatbloeier en een speler die zijn carrière overboord gooit vanwege wat centen. En er daarna achterkomt dat ze bij de clubs in SA geen drank serveren waardoor die met hangende pootjes terug wil komen.
Mijnans kan er inderdaad ook niks van. Veerman, Schouten en Mijnans. Kunnen zo een poffertjeszaak beginnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ken nog wel een speler van AZ met prima statistieken. Jarenlang basisspeler bij AZ. Laatste seizoen aanvoerder. Toentertijd international en zat tegen de WK selectie aan. Een zekerheidje.
16 miljoen of 19 miljoen beide keren is het een risico.
Die verschillen vallen allemaal wel mee, PSV moet geld reserveren voor die grote verbouwing en Ajax heeft ook zonder CL een begroting die minimaal gelijk is aan die van PSV met, Feyenoord zit daar met CL gewoon onder.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mijnans kan er inderdaad ook niks van. Veerman, Schouten en Mijnans. Kunnen zo een poffertjeszaak beginnen.
Maar PSV heeft centen zat, Ajax niet.
Je moet het allemaal in perspectief he vrolijke vriend. Die spelers die jij noemt zijn prima spelers, maar met de kanttekening dat dat voor de Eredivisie geldt. Als je er niks van kan speel je niet in de Nederlandse top.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mijnans kan er inderdaad ook niks van. Veerman, Schouten en Mijnans. Kunnen zo een poffertjeszaak beginnen.
Maar PSV heeft centen zat, Ajax niet.
Dat verschil wordt vanzelf wel groter. Ajax is volgend jaar failliet als ze geen CL halen. Johan Mislantat zorgt daar momenteel wel voor.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die verschillen vallen allemaal wel mee, PSV moet geld reserveren voor die grote verbouwing en Ajax heeft ook zonder CL een begroting die minimaal gelijk is aan die van PSV met, Feyenoord zit daar met CL gewoon onder.
Uit dat Nederlandse dal komen lukt niet zomaar, dan moeten die begrotingen met 50 miljoen omhoog en dat zit er voorlopig niet in.
Benfica zit er ruim 100 miljoen boven en dat is Europese middenmoot.
Het is wel lief dat ze zo begaan zijn met de financiële positie van Ajaxquote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die verschillen vallen allemaal wel mee, PSV moet geld reserveren voor die grote verbouwing en Ajax heeft ook zonder CL een begroting die minimaal gelijk is aan die van PSV met, Feyenoord zit daar met CL gewoon onder.
Uit dat Nederlandse dal komen lukt niet zomaar, dan moeten die begrotingen met 50 miljoen omhoog en dat zit er voorlopig niet in.
Benfica zit er ruim 100 miljoen boven en dat is Europese middenmoot.
Dat is wat anders dan er iets van begrijpen hè @LosBuenosMuchachosquote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is wel lief dat ze zo begaan zijn met de financiële positie van Ajax
Kennelijk slecht geïnformeerd: Juve en Como zijn expliciet genoemd en ook Duitse clubs zaten op de lijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Het is een groot risico om een 26 jarige, niet eens de beste speler van AZ, te halen die voorheen nog in de onderkant Eredivisie speelde. Wetende dat spelers van AZ vaker floppen in de top dan slagen. Bovendien bijzonder dat er geen enkele buitenlandse club, die wel zevenentwintig miljoen euro uitgeven aan een 18 jarige middenvelder uit de Eredivisie, hem niet op de radar had.
Kennelijk ziet Steward iets in die gozer wat de rest van Europa niet ziet. De kans dat iedereen gek is behalve Steward en cs acht ik klein.
Failliet met een eigen vermogen van 200 miljoen, denk het ook Henk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat verschil wordt vanzelf wel groter. Ajax is volgend jaar failliet als ze geen CL halen. Johan Mislantat zorgt daar momenteel wel voor.
Uiteraard. Het zou zonde zijn als de enige langjarige serieuze concurrent wegvalt. Dan is er helemaal niets meer aan .quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is wel lief dat ze zo begaan zijn met de financiële positie van Ajax
Schijnbaar niet doorgepakt anders teken je niet bij PSV als je bij Juventus kunt tekenen. Los daarvan is het punt dat je die redenatie op iedere transfer kan doortrekken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kennelijk slecht geïnformeerd: Juve en Como zijn expliciet genoemd en ook Duitse clubs zaten op de lijn.
Dus jouw rebuttal is een beetje onzin.
Niet dat ik denk dat Ajax failliet gaat, maar dit is een domme opmerking. Lehman brothers had een EV van 22.500 miljoen vlak voordat ze failliet gingen. Ruim 100x zoveel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Failliet met een eigen vermogen van 200 miljoen, denk het ook Henk.
Met dat acute geldtekort zal het ook wel meevallen gezien de uitgaven hé. Maar blijven hopen hier.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet dat ik denk dat Ajax failliet gaat, maar dit is een domme opmerking. Lehman brothers had een EV van 22.500 miljoen vlak voordat ze failliet gingen. Ruim 100x zoveel.
Een acuut geldtekort is vaak toch dodelijk.
Typisch vbl: snel de doelpalen verzetten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnbaar niet doorgepakt anders teken je niet bij PSV als je bij Juventus kunt tekenen. Los daarvan is het punt dat je die redenatie op iedere transfer kan doortrekken.
Hoe dan ook, voor een Nederlander eigenlijk te oud in de eredivisie, als hij echt zo goed was dan was hij al weggeweest, op deze leeftijd is het vooral het fysieke gedeelte dat de doorslag geeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kennelijk slecht geïnformeerd: Juve en Como zijn expliciet genoemd en ook Duitse clubs zaten op de lijn.
Dus jouw rebuttal is een beetje onzin.
Mooi, dan kunnen ze dat eigen vermogen gebruiken om de gaten in de begroting te dichten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Failliet met een eigen vermogen van 200 miljoen, denk het ook Henk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |