Bij deze man ziet elk kledingstuk er uit als een spermaklodder.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
[ x ]
En dat het dan altijd Robbie van de Graaf moet zijn met zn saaie hoofd.
Wat een gedrochtquote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
[ x ]
En dat het dan altijd Robbie van de Graaf moet zijn met zn saaie hoofd.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:34 schreef ISVV het volgende:
Er is een PSV'er doodgegaan. Rust zacht Cees Geel.
Ik snap ook niet dat iemand denkt dat dit een positieve marketing stunt is. Het lijkt al geen best shirt te zijn, maar zo'n aardappel foto en camping setting helpt al helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij deze man ziet elk kledingstuk er uit als een spermaklodder.
Touché.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij deze man ziet elk kledingstuk er uit als een spermaklodder.
Misschien vond hij het een leuke foto en bedacht hij zich pas later dat hij een 5 euro PSV kopieshirt van Temu aan had en heeft hij hem daarom weer verwijderd?quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iemand denkt dat dit een positieve marketing stunt is. Het lijkt al geen best shirt te zijn, maar zo'n aardappel foto en camping setting helpt al helemaal niet.
Want no way dat ik geloof dat hij 'per ongeluk' deze foto upload op Insta, net lang genoeg laat staan om er screenshots van te laten maken en dan verwijderd.
Paar weekjes Frankrijk. Lekker naar de kust, kunnen we in elk geval het water in vluchten als alles affikt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:04 schreef DobbyDobby het volgende:
Wie gaan er allemaal weg deze zomer bij jullie?
@:PSVCL
Met de sleephut?quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Paar weekjes Frankrijk. Lekker naar de kust, kunnen we in elk geval het water in vluchten als alles affikt.
Zo vlak voor het nieuwe seizoen, in het enige tenue dat nog gepresenteerd moet worden?quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien vond hij het een leuke foto en bedacht hij zich pas later dat hij een 5 euro PSV kopieshirt van Temu aan had en heeft hij hem daarom weer verwijderd?
Een mens mag hopen toch?quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo vlak voor het nieuwe seizoen, in het enige tenue dat nog gepresenteerd moet worden?
Press X for doubt
Zeker. En het is mogelijk natuurlijk dat ie daar toevallig in een slecht Temu shirtje staat. Maar decennia aan internet en guerilla marketing hebben mij van nature sceptisch gemaakt bij alles wat 'toevallig' en 'spontaan' is.quote:
Je hebt natuurlijk gelijk. Want zelfs een topkwaliteit Italiaans maatpak ziet er bij hem nog uit als een Tenu tenue.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zeker. En het is mogelijk natuurlijk dat ie daar toevallig in een slecht Temu shirtje staat. Maar decennia aan internet en guerilla marketing hebben mij pertinent sceptisch gemaakt bij alles wat 'toevallig' en 'spontaan' is.
Vooraf zou je denken Saibari (check), Dest, Veerman & Pepi. Over laatstgenoemde wordt nu toch gezegd dat er een reële kans is dat hij blijft. Maar Obispo gaat wellicht naar Lens en de kans bestaat ook dat Flamingo vertrekt.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:04 schreef DobbyDobby het volgende:
Wie gaan er allemaal weg deze zomer bij jullie?
@:PSVCL
Meneer Tijd.quote:
Even bollen allen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hunnie Veerman.
[ x ]
Eem bollen. @:de_boswachter
Veerman is om een, voor mij onbekende reden, verheven tot volksvijand nummer 1 lijkt het wel. Zou het dan echt door 2 slechte interlands komen? Want dan ken ik nog wel wat lieden die in aanmerking zouden komen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hunnie Veerman.
[ x ]
Eem bollen. @:de_boswachter
Hele wereld is tegen Veerman. Niemand wil hem hebben, het is een groot complot.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Veerman is om een, voor mij onbekende reden, verheven tot volksvijand nummer 1 lijkt het wel. Zou het dan echt door 2 slechte interlands komen? Want dan ken ik nog wel wat lieden die in aanmerking zouden komen.
Waar light het aan dan volgens jou?quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hele wereld is tegen Veerman. Niemand wil hem hebben, het is een groot complot.
Tijd voor een paar inkomende transfersquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Veerman zou het hoog in de bol hebben.
Pepi zou medisch afgekeurd zijn, wat een transfer onmogelijk zou maken.
Perez heeft weer eens iets geroepen.
Het is echt komkommertijd hè
Nou dat idd wel. Zal wel na t WK komen maar het is me iets te rustig bij PSVquote:
Hopelijk dadelijk zo'n streak als vorig jaar met drie versterkingen in een week tijd.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou dat idd wel. Zal wel na t WK komen maar het is me iets te rustig bij PSV
Bohhquote:Op donderdag 16 juli 2026 16:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hopelijk dadelijk zo'n streak als vorig jaar met drie versterkingen in een week tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |