Wow, een onderneming geeft geld uit wat ze eigenlijk niet hebben. Is nog nooit gebeurd inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dat acute geldtekort zal het ook wel meevallen gezien de uitgaven hé. Maar blijven hopen hier.
Leonardo werd op Twitter in verband gebracht met Atletico Madrid. Zo lust ik er ook wel een paar. Je hebt een paar nietszeggende weinig steekhoudende argumenten die niks zeggen over de vermeende kwaliteiten van de speler. Als ik dezelfde redenering gebruik verzet ik ineens de doelpalen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Typisch vbl: snel de doelpalen verzetten.
Grote uitgaven gaan vaak vooraf aan geldtekort. Ik weet nog wel dat PSV ineens aan het infuus van de gemeente moest. Feyenoord is ook al een keer op sterven na dood geweest.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dat acute geldtekort zal het ook wel meevallen gezien de uitgaven hé. Maar blijven hopen hier.
Ik denk dat Mijnans ongeveer even waardevol kan worden als Til. Dus belangrijk in het drukzetten en positionering met daarnaast een prima rendement. Dan zou ik al tevreden zijn, mits er nog een paar kanonnen (voor PSV-begrippen) bijkomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook, voor een Nederlander eigenlijk te oud in de eredivisie, als hij echt zo goed was dan was hij al weggeweest, op deze leeftijd is het vooral het fysieke gedeelte dat de doorslag geeft.
Hij zal echt wel bruikbaar zijn hoor, maar meer een breedte aankoop dan eentje die PSV beter maakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik denk dat Mijnans ongeveer even waardevol kan worden als Til. Dus belangrijk in het drukzetten en positionering met daarnaast een prima rendement. Dan zou ik al tevreden zijn, mits er nog een paar kanonnen (voor PSV-begrippen) bijkomen.
Er loopt in het algemeen meer kwaliteit de deur uit dan er binnenkomt. Dat is de pest in Nederland. Je kan nooit echt op niveau blijven.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal echt wel bruikbaar zijn hoor, maar meer een breedte aankoop dan eentje die PSV beter maakt.
Dat is niet waar. Je topspelers gaan weg, maar daar staat dan weer groei van jonge talenten tegenover. Anders zou je na verloop van tijd veredeld amateurniveau hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er loopt in het algemeen meer kwaliteit de deur uit dan er binnenkomt. Dat is de pest in Nederland. Je kan nooit echt op niveau blijven.
Dat is wel een gigantisch beroerd zooitje achterin zegquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
3-3 tegen Union na 75 minuten, 2de 75 minuten uitgelopen naar 7-3 met vooral jeugdspelers.
3 tegengoals is niet al te best voor Mauro - Yarek - Flamingo en Sildillia. Hopen maar dat er nog wat verdedigers gehaald gaan worden, al zegt een oefenwedstrijd natuurlijk niet gigantisch veel.
Van die 3 kan alleen Mauro op een redelijk niveau mee, armoe troef achterin, wederom.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is wel een gigantisch beroerd zooitje achterin zeg
Kovar?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef ISVV het volgende:
Ik las dat Kovar ook weer weinig overtuigend was. Blijft toch een twijfelaar. Kan wel wat, maar moet echt constanter worden. Ook Plea schijnt er nog slecht uit te zien.
Earnie mag zijn kokmutsje wel op gaan zetten.
Die heeft helemaal niet meegedaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef ISVV het volgende:
Ik las dat Kovar ook weer weinig overtuigend was. Blijft toch een twijfelaar. Kan wel wat, maar moet echt constanter worden. Ook Plea schijnt er nog slecht uit te zien.
quote:
Excuus, dan heb ik me op foutieve informatie gebaseerd. Maar ik blijf bij mijn punt dat Kovar wat constanter zou mogen worden, al ben ik blijer met hem dan dat ik met Benitez was.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die heeft helemaal niet meegedaan.
Is het liquide dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen ze dat eigen vermogen gebruiken om de gaten in de begroting te dichten.
Op twitter nog wel! Dan moeten we dat inderdaad wel serieus nemen...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Leonardo werd op Twitter in verband gebracht met Atletico Madrid. Zo lust ik er ook wel een paar. Je hebt een paar nietszeggende weinig steekhoudende argumenten die niks zeggen over de vermeende kwaliteiten van de speler. Als ik dezelfde redenering gebruik verzet ik ineens de doelpalen.
43 miljoen cash in de laatste halfjaarlijkse cijfers (31-12-2025)quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is het liquide dan?
Runway. Dat is wat vooral bepaald of je overleeft. Hoeveel geld heb ik nog om uit te geven. Als je eigen vermogen b.v. zit in zaken die je niet tijdig liquide kan maken heb je er helemaal niets aan als het geld op is.
Dat trieste hopen dat 33+-jarige spelers (Perisic/Plea) de kar maar gaan trekken is wel een beetje kansloos. Dan kan je nog beter gewoon voor 18 miljoen een goede speler van 23 jaar kopen zoals Ajax. Wel opvallend toch? Over 2 weken JC schaal en het enige wat PSV heeft gehaald is Mijnans? Geen CV? Geen back? Geen vleugels?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:50 schreef ISVV het volgende:
Ik vind het een goede speler hoor, maar als Atletico voor hem kwam dan was Ajax natuurlijk kansloos.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Leonardo werd op Twitter in verband gebracht met Atletico Madrid. Zo lust ik er ook wel een paar. Je hebt een paar nietszeggende weinig steekhoudende argumenten die niks zeggen over de vermeende kwaliteiten van de speler. Als ik dezelfde redenering gebruik verzet ik ineens de doelpalen.
Daarom zeg ik ook zo lust ik er nog wel een paar. Ik zou van te voren zeggen dat deze jongen sowieso onhaalbaar is als je Conference League speelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:45 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind het een goede speler hoor, maar als Atletico voor hem kwam dan was Ajax natuurlijk kansloos.
Ik sluit niet uit dat hij hier gewoon niet van op de hoogte is.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou van te voren zeggen dat deze jongen sowieso onhaalbaar is als je Conference League speelt.
Dat zou zomaar eens kunnenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij hier gewoon niet van op de hoogte is.
Ik zou het prima vinden als Plea en Perisic de kar gaan/blijven trekken. Maar het zou gewoon zonde zijn als die blessure van Plea zoveel roet in het eten gooit.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat trieste hopen dat 33+-jarige spelers (Perisic/Plea) de kar maar gaan trekken is wel een beetje kansloos. Dan kan je nog beter gewoon voor 18 miljoen een goede speler van 23 jaar kopen zoals Ajax. Wel opvallend toch? Over 2 weken JC schaal en het enige wat PSV heeft gehaald is Mijnans? Geen CV? Geen back? Geen vleugels?
Nogmaals, ik zie Ajax niet failliet gaan, maar ik heb ondernemerschap gedoceerd, dus vandaar dat ik wat corrigeer…quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
43 miljoen cash in de laatste halfjaarlijkse cijfers (31-12-2025)
PSV heeft Pepi. Ben je dat vergeten?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat trieste hopen dat 33+-jarige spelers (Perisic/Plea) de kar maar gaan trekken is wel een beetje kansloos. Dan kan je nog beter gewoon voor 18 miljoen een goede speler van 23 jaar kopen zoals Ajax. Wel opvallend toch? Over 2 weken JC schaal en het enige wat PSV heeft gehaald is Mijnans? Geen CV? Geen back? Geen vleugels?
Of gewoon geen betere opties?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij hier gewoon niet van op de hoogte is.
"We hebben veel vertrouwen in de huidige selectie en zien voldoende potentie binnen de groep. Daarnaast krijgen talenten uit de jeugd de kans om zich te ontwikkelen. Mocht zich in de laatste dagen van de transferperiode nog een buitenkans voordoen die echt een meerwaarde is, dan zullen we daar uiteraard naar kijken. Maar we gaan geen spelers halen om het halen".quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:13 schreef Solispolar het volgende:
Over 2 weken JC schaal en er is letterlijk 1 inkomende transfer geweestGeen geruchten, geen actie, helemaal niks.. wel bijzonder toch? Of gaan we 12 uur voor het sluiten van de markt weer voor 8 miljoen lieden als Nagalo betalen?
Kostic van 33 jaar transfervrij lees ik nu net.. nou, succes met de CL ambities hoor.
Houd op hoor. Sowieso moet er even fris bloed in de selectie. Gasten als Veerman en Schouten lopen er nu eigenlijk te lang, die hebben alles meegemaakt en moeten plaats maken voor jongens die weer wat honger hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:58 schreef ISVV het volgende:
[..]
"We hebben veel vertrouwen in de huidige selectie en zien voldoende potentie binnen de groep. Daarnaast krijgen talenten uit de jeugd de kans om zich te ontwikkelen. Mocht zich in de laatste dagen van de transferperiode nog een buitenkans voordoen die echt een meerwaarde is, dan zullen we daar uiteraard naar kijken. Maar we gaan geen spelers halen om het halen".
EarnieGOD is weer lekker bezig.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:13 schreef Solispolar het volgende:
Over 2 weken JC schaal en er is letterlijk 1 inkomende transfer geweestGeen geruchten, geen actie, helemaal niks.. wel bijzonder toch? Of gaan we 12 uur voor het sluiten van de markt weer voor 8 miljoen lieden als Nagalo betalen?
Kostic van 33 jaar transfervrij lees ik nu net.. nou, succes met de CL ambities hoor.
Wat een SOAP is dit aan het worden. @fetX @GurneyIsBestOkequote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Nagalo EN Obispo transfers ook geklapt aldus Rikkert. Die nieuwe verdediger komt er dus ook niet.
Ach BehoorlijkKritisch. Je mag je username ook wel eens wat eer aan doen en kritisch zijn op PSV hoor. Fijn dat we de afgelopen 3 seizoenen kampioen zijn geworden, maar er moet echt wel wat veranderen om die dominantie vast te kunnen blijven houden.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jullie zijn echt een parodie op voetbalsupporters. Het is echt hilarisch om te lezen.
Ik zou momenteel als PSV supporter echt 0 stress hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jullie zijn echt een parodie op voetbalsupporters. Het is echt hilarisch om te lezen.
Net zo blij gemaakt dat we die 2 nooit meer hoeven te zienquote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Nagalo EN Obispo transfers ook geklapt aldus Rikkert. Die nieuwe verdediger komt er dus ook niet.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Net zo blij gemaakt dat we die 2 nooit meer hoeven te zien
BehoorlijkKritisch doet nooit z’n naam eer aan, dat moet je onderhand toch wel weten. Die zit er echt vuistdiep in bij EarnieGOD.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach BehoorlijkKritisch. Je mag je username ook wel eens wat eer aan doen en kritisch zijn op PSV hoor. Fijn dat we de afgelopen 3 seizoenen kampioen zijn geworden, maar er moet echt wel wat veranderen om die dominantie vast te kunnen blijven houden.
Was het niet Steward die zei 'Ever change a winning team'. Nou Ernie, daad bij het woord graag.
Ik ken de goede man niet. Drie titels waarvan twee met zelden eerder vertoonde overmacht. En aanvallend voetbal zoals PSV dat meer dan 40 jaar niet heeft laten zien.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
BehoorlijkKritisch doet nooit z’n naam eer aan, dat moet je onderhand toch wel weten. Die zit er echt vuistdiep in bij EarnieGOD.
Ik denk dat hij zo terug kan naar Volendam, speelt ie toch nog af en toe in het Oranje.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:07 schreef bbuddybb het volgende:
Ik begin het nu wel erg sneu voor Veerman te vinden.
Is er werkelijk geen een club geinteresseerd?
Kap eens met deze calimero actquote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar nee, Earnie kan er niks van en Bosz is ook maar een matige trainer zonder plan B.
Natuurlijk wel. Met zulke cijfers kan je naar elke willekeurige middenmoter in een topcompetitie. Ik denk alleen dat Veerman zelf echt nog een select rijtje met clubs in zijn hoofd heeft (zoals hij zelf 3 jaar geleden al zei). Het probleem voor hem is alleen dat die clubs natuurlijk nooit gaan komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:07 schreef bbuddybb het volgende:
Ik begin het nu wel erg sneu voor Veerman te vinden.
Is er werkelijk geen een club geinteresseerd?
Nagalo is twee jaar terug.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kap eens met deze calimero actNiemand zegt dat de technische staf er niks van kan of dat PSV slecht geleid wordt. Maar 1,5 week voor het begin van het officiële nieuwe seizoen mag je toch wel wat meer verwachten dan dit? Dan kan je wel zeggen dat 'de carrousel nog op gang moet komen', maar vorig jaar eindigde onze carrousel ook met Nagalo op de laatste dag voor veel te veel geld, we weten allemaal hoe dat is geëindigd. Daarnaast zijn de laatste transfers ook niet zo heel goed: Dennis Man is geen hoogvlieger, Sildilia is grijze middelmaat.
Er mag best wat bij. En dat staat los van het gegeven dat ik verder best tevreden met hoe PSV op dit moment acteert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |