Je leest er anders niets over.quote:
Man heeft het prima gedaan, en Sildilia is aanvallend altijd gevaarlijk. Ik snap dat hij er vooral staat om te verdedigen, en dat ik heb ik hem nog niet veel zien doen, maar aanvallend is hij een wapen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:02 schreef Solispolar het volgende:
Dennis Man is geen hoogvlieger, Sildilia is grijze middelmaat.
Maar denk wel dat het voor hem beter is om ergens anders te gaan voetballen, hij kon toch naar Turkije in de winterstop?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds maar een mening.
Bij PSV wordt hij gewoon gewaardeerd.
Ja, voor iedereen is het beter als hij naar een mooie club kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar denk wel dat het voor hem beter is om ergens anders te gaan voetballen, hij kon toch naar Turkije in de winterstop?
Ach, goedsul Rikkert wellicht er weer erin getrapt.quote:De transfer van Armando Obispo van PSV naar RC Lens is niet geklapt omdat de verdediger er zelf niet uitkwam met de Franse club, maar omdat de Eindhovenaren alsnog een hoger transferbedrag wilden ontvangen. Dat meldt L’Équipe.
Ahja en dan ben ik de Calimero? Echt wtf manquote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kap eens met deze calimero actNiemand zegt dat de technische staf er niks van kan of dat PSV slecht geleid wordt. Maar 1,5 week voor het begin van het officiële nieuwe seizoen mag je toch wel wat meer verwachten dan dit? Dan kan je wel zeggen dat 'de carrousel nog op gang moet komen', maar vorig jaar eindigde onze carrousel ook met Nagalo op de laatste dag voor veel te veel geld, we weten allemaal hoe dat is geëindigd. Daarnaast zijn de laatste transfers ook niet zo heel goed: Dennis Man is geen hoogvlieger, Sildilia is grijze middelmaat.
Er mag best wat bij. En dat staat los van het gegeven dat ik verder best tevreden met hoe PSV op dit moment acteert
Wat een goede en realistisch post dit. Ik schrik er bijna van.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahja en dan ben ik de Calimero? Echt wtf man.
Man zou bij onze concurrenten 90% van de minuten in een seizoen spelen. En Sildilia is geen CL materiaal, maar hoe veel backs op dat niveau denk je dat een club als PSV kan hebben? Met Mauro, Dest en Salah Eddine hadden we drie backs die het in de CL prima konden rooien. En zelfs Flamingo deed het op de back positie meer dan uitstekend in de CL. Wat verwacht jij allemaal van een Eredivisie club?
Dat het nu lang stil blijft klopt. Maar om daar nu al over te gaan janken is pas echt Calimero. Zelfs met deze selectie doe je gewoon heel serieus mee om plek 1.
En hoeveel is er al verkocht? Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel opvallend toch? Over 2 weken JC schaal en het enige wat PSV heeft gehaald is Mijnans? Geen CV? Geen back? Geen vleugels?
Schouten speelt er ‘pas’ 3 jaren ligt er voorlopig uit. Veerman is wel een grappig verhaal aan het worden. Zit er al 5 jaar, wil dolgraag weg, en er lijkt weinig tot geen interesse. Begreep ook dat hij een clausule heeft die later in de zomer vervalt, dus dat ziet er niet goed uit. Zou best vermakelijk zijn als hij weer niet wegkomt.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Gasten als Veerman en Schouten lopen er nu eigenlijk te lang, die hebben alles meegemaakt en moeten plaats maken voor jongens die weer wat honger hebben.
Saibari is verkocht en Mijnans is gehaald. Salah-Eddine is weliswaar niet verkocht, maar zijn plek is wel degelijk vrijgekomen. Dus een linksback halen is wel een must. Schouten is ook niet verkocht, maar ligt er nagenoeg het volledige aankomende seizoen uit en men heeft aangegeven op zoek te gaan naar een vervanger. Voor die twee posities zouden we dus sowieso aankopen mogen verwachten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hoeveel is er al verkocht? Stel je niet aan.
Er gebeurt ook veel onder het wateroppervlak natuurlijk. De meeste transfers hoor je pas wat van als ze in een afronden fase komen. In biografieën lees je ook vaak veel meer dan je als supporter normaal hoort.quote:
Dat vertaalt zich bij Sildilia nog niet echt iets concreets helaas. Ik vind het maar een beetje een blind paard. Als je dan de manier ziet waarop Dest zich beweegt over het veld..quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Man heeft het prima gedaan, en Sildilia is aanvallend altijd gevaarlijk. Ik snap dat hij er vooral staat om te verdedigen, en dat ik heb ik hem nog niet veel zien doen, maar aanvallend is hij een wapen.
Jij bent degene die jankt, ik geef gewoon in normale bewoording aan dat er (met de eerste officiële wedstrijd over 10 dagen) best wel eens gehandeld mag worden om scenario' s als voorgaande jaren te voorkomen. Maar goed, jij settelt schijnbaar voor weer een middelmatige verdediger op deadline day voor veel te veel geld.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahja en dan ben ik de Calimero? Echt wtf man.
Man zou bij onze concurrenten 90% van de minuten in een seizoen spelen. En Sildilia is geen CL materiaal, maar hoe veel backs op dat niveau denk je dat een club als PSV kan hebben? Met Mauro, Dest en Salah Eddine hadden we drie backs die het in de CL prima konden rooien. En zelfs Flamingo deed het op de back positie meer dan uitstekend in de CL. Wat verwacht jij allemaal van een Eredivisie club?
Dat het nu lang stil blijft klopt. Maar om daar nu al over te gaan janken is pas echt Calimero. Zelfs met deze selectie doe je gewoon heel serieus mee om plek 1.
Dus als je niks verkoopt kan je zelf niet handelen? Wat een onzin. PSV heeft toch een pot met geld, versterk je dan. Lieden als Nagalo en Obispo verkoop je toch wel. Je gaat toch niet wachten tot je 3 miljoen voor Obispo vervangt om een versterking te halen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hoeveel is er al verkocht? Stel je niet aan.
Daar hoeven we niet over te discussieren hoop ik toch? Perisic is 84 jaar, van Bommel komt terug van de meeste zware blessure die je maar kan bedenken, Man is niveau NEC en Bajraktarevic is een talent. Als je hiermee Europese stappen wil maken dan ga je van een koude kermis thuiskomen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2026 06:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt een CVM erbij me geen overbodige luxe en je kunt discussiëren of je Perisic, Van Bommel, Man en Bajraktarevic voldoende vindt voor op de flanken (zowel kwalitatief als kwantitatief en met het in achterhoofd dat Driouech weg mag).
Natuurlijk wel, maar dan hoef je nog niet zo hysterisch te doen als het nog niet lukt, er is voorlopig geen man overboord.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
[..]
Dus als je niks verkoopt kan je zelf niet handelen? Wat een onzin. PSV heeft toch een pot met geld, versterk je dan. Lieden als Nagalo en Obispo verkoop je toch wel. Je gaat toch niet wachten tot je 3 miljoen voor Obispo vervangt om een versterking te halen?
In plaats van dat oeverloze gezeur over de 'transfercarrousel' kan je ook eens pro-actief handelen. Daar is PSV helaas niet echt sterk in.
Wie doet er hysterisch dan? Ik geef gewoon aan dat het gek is dat er 10 dagen voor de eerste wedstrijd vrijwel geen beweging is qua inkomende transfers.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dan hoef je nog niet zo hysterisch te doen als het nog niet lukt, er is voorlopig geen man overboord.
Welke scenarios als voorgaande jaren? Dat er een keer een speler voor te veel geld wordt gekocht en je toch fluitend kampioen wordt?quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jij bent degene die jankt, ik geef gewoon in normale bewoording aan dat er (met de eerste officiële wedstrijd over 10 dagen) best wel eens gehandeld mag worden om scenario' s als voorgaande jaren te voorkomen. Maar goed, jij settelt schijnbaar voor weer een middelmatige verdediger op deadline day voor veel te veel geld.
[..]
Dus als je niks verkoopt kan je zelf niet handelen? Wat een onzin. PSV heeft toch een pot met geld, versterk je dan. Lieden als Nagalo en Obispo verkoop je toch wel. Je gaat toch niet wachten tot je 3 miljoen voor Obispo vervangt om een versterking te halen?
In plaats van dat oeverloze gezeur over de 'transfercarrousel' kan je ook eens pro-actief handelen. Daar is PSV helaas niet echt sterk in.
Ja je kan blijven leunen op het verleden, maar je ziet bij een Bayern München ook dat ze regelmatig hun selectie verversen. Als die 4 jaar lang met dezelfde jongens spelen dan verwaterd de formule ook.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Welke scenarios als voorgaande jaren? Dat er een keer een speler voor te veel geld wordt gekocht en je toch fluitend kampioen wordt?
Nou, doe mij de komende 20 jaar nog maar wat van zo'n vreselijke scenarios.
Je legt me nogal wat woorden in de mond. Ik ben de eerste die elk jaar roept dat je moet verversen. Een kampioen die vrijwel ongewijzigd een nieuw seizoen in gaat wordt vrijwel nooit weer kampioen. Dat is een vast stokpaardje van me.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja je kan blijven leunen op het verleden, maar je ziet bij een Bayern München ook dat ze regelmatig hun selectie verversen. Als die 4 jaar lang met dezelfde jongens spelen dan verwaterd de formule ook.
Maar hé nogmaals, geen probleem; jij vindt het prima dat het allemaal Veerman/Schouten/Mauro blijft voor het 6de jaar op rij, ik zou het persoonlijk wel tijd vinden voor wat nieuws
Het heeft niks met Ajax te maken, maar alles met het gegeven dat we over 10 dagen moeten spelen Hans.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je legt me nogal wat woorden in de mond. Ik ben de eerste die elk jaar roept dat je moet verversen. Een kampioen die vrijwel ongewijzigd een nieuw seizoen in gaat wordt vrijwel nooit weer kampioen. Dat is een vast stokpaardje van me.
Ik stel dat dan ook helemaal niet. Ik denk wel dat je met deze selectie gewoon weer mee zou doen voor plek 1.
Beter is het als er inderdaad nog wat bij komt, op de flank sowieso en een CV zou ook heel mooi zijn. Maar er is nog tijd genoeg en er wordt echt wel aan gewerkt.
Niet zo zenuwachtig doen omdat Ajax met heel veel miljoenen smijt voor spelers die ook gewoon dikke gokjes zijn.
Ach, dat is een vriendschappelijke wedstrijd tegen AZ om een fruitschaal. No stress maat.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het heeft niks met Ajax te maken, maar alles met het gegeven dat we over 10 dagen moeten spelen Hans.
Bang zijn voor een pot tegen een ploeg waar je notabene hun sterspeler van hebt overgenomen...quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, dat is een vriendschappelijke wedstrijd tegen AZ om een fruitschaal. No stress maat.
Ach, AZ heeft nog steeds een prima ploeg en in de voorbereiding zijn alle wedstrijden lastig. En juist met een paar wijzigingen in de basis is het alleen maar lastiger.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bang zijn voor een pot tegen een ploeg waar je notabene hun sterspeler van hebt overgenomen...
Snap eigenlijk ook niet wat daar mis mee is. In plaats van in Turkije of onderin de PL te gaan spelen. Over een jaar of 3-4 kan hij nog altijd ergens voor het geld gaan spelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:50 schreef William_Papadin het volgende:
Veerman is gewoon een kutventje, en dat kleeft aan hem.
Ik zou als ik hem was gewoon bij PSV blijven, prima speler voor de Eredivisie maar buitenland is gewoon niet echt voor hem geschikt denk ik zo.
Ja dan komen ze opeens wel inderdaad.quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over een jaar of 3-4 kan hij nog altijd ergens voor het geld gaan spelen.
Het is nu toch het zoveelste jaar dat ik dit lees terwijl PSV de afgelopen 3 jaar in Nederland heeft gedomineerd en in de CL hebben ze het niet slecht (ook niet heel goed) gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat vertaalt zich bij Sildilia nog niet echt iets concreets helaas. Ik vind het maar een beetje een blind paard. Als je dan de manier ziet waarop Dest zich beweegt over het veld..
En Man is natuurljik gewoon middelmaat. Het gevaar is nu dat we genoegen nemen met het niveau van die 2, dan weet je zeker dat je het dit jaar moeilijk krijgt en kan je fluiten naar je Europese ambities.
qft. Tuurlijk is vernieuwing af en toe nodig, maar wat is dat toch dat spelers altijd maar weg moeten (naar soms middelmatige) clubs. Vaak/altijd is het natuurlijk 't geld dat snap ik. Maar elk jaar sleutelposities weg omdat speler echt beter kan of de club wil doorselecteren is ergens ook wel raar. Vorig jaar ook hele 'aanval' weg (tillman, de jong, lang en bakayoko). Heb al langer 't idee dat de competitie er eigenlijk alleen is om spelers in de etalage te zetten en 't 100% om de handel draait. maar ik zal wel oud aan 't worden zijn....quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Snap eigenlijk ook niet wat daar mis mee is. In plaats van in Turkije of onderin de PL te gaan spelen. Over een jaar of 3-4 kan hij nog altijd ergens voor het geld gaan spelen.
quote:Hoe groot is de kans dat hij in september nog steeds PSV'er is? "Ik heb geen idee. Ik weet het echt niet. Voor nu is de kans best groot, want volgens mij is er weinig aan de hand", vertelt hij eerlijk over interesse van andere clubs.
quote:De middenvelder, die zijn beste seizoen in de VriendenLoterij Eredivisie achter de rug heeft, wil namelijk weg bij PSV. "Hoe het er op dit moment uitziet, gaat dat niet gebeuren. Ik denk dat Italië of Spanje mij wel ligt, maar die clubs hebben helaas geen interesse in mij. Dat is jammer."
Arme jongon.quote:Het feit dat zijn omgeving zich ook hardop afvraagt waarom een transfer uitblijft, doet hem ook wat. "Dat gaat op een gegeven moment aan je knagen", vervolgt Veerman. "Ik ben 27 jaar, een mooie leeftijd om eens ergens anders te kijken. Op een of andere manier lukt dat niet.
Dit vind ik eigenlijk het lulligste zinnetje; "en met een personal trainer werkte aan de beste én fitste versie van zichzelf. Hij hoopt dat al dat harde werk resulteert in een transfer naar een 'mooi voetballand'."quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:25 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)v-gaat-aan-je-knagen
[..]
[..]
[..]
Arme jongon.
Hoezo lullig?quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk het lulligste zinnetje; "en met een personal trainer werkte aan de beste én fitste versie van zichzelf. Hij hoopt dat al dat harde werk resulteert in een transfer naar een 'mooi voetballand'."
Omdat hij die transfer wil maken, als hij dat de vorige 4 seizoenen ook gedaan had was hij waarschijnlijk al weg geweest.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo lullig?
Volgens mij is het vrij gebruikelijk dat spelers wat kilo's aankomen tijdens de zomerstop. Hij kiest er voor om topfit te blijven en een transfer te maken.
Kan zijn, misschien is hij er wel verbolgen over dat het steeds niet is gelukt en wil hij nu in elk geval alles gedaan hebben wat binnen zijn directe invloedssfeer ligt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat hij die transfer wil maken, als hij dat de vorige 4 seizoenen ook gedaan had was hij waarschijnlijk al weg geweest.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:25 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)v-gaat-aan-je-knagen
[..]
[..]
[..]
Arme jongon.
Ehm. Nee, dat is niet waar. Jij zei dat hij er 'geen kut van kon'. Waar zelfs de bijnaam Veerkutje uit voortkwam. Het feit dat hij statistisch al 3 jaar op rij de best presterende middenvelder is geeft aan dat dat niet kloptquote:
Gewoon een prima ED speler, meer niet. Excelleert vooral tegen de Fortuna Sittards en Willem IIs.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ehm. Nee, dat is niet waar. Jij zei dat hij er 'geen kut van kon'. Waar zelfs de bijnaam Veerkutje uit voortkwam. Het feit dat hij statistisch al 3 jaar op rij de best presterende middenvelder is geeft aan dat dat niet klopt
Ik zeg als sinds jaar en dag dat hij dat ook is: een bovengemiddelde goede ED speler die niet goed genoeg is voor de Europese top. Voor de middenmoot/subtop kan hij prima mee denk ik nog steeds.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gewoon een prima ED speler, meer niet. Excelleert vooral tegen de Fortuna Sittards en Willem IIs.
In die 3 jaar zijn spelers als Kokcu, Wieffer, Taylor, Steur, Milambo, Alvarez voor tientallen miljoenen verkocht. Niemand heeft ook maar een bod gedaan op Veerman.
Wanneer ga je nou eens toegeven dat die gewoon niet zo goed is als jij denkt?
Elke speler van dat rijtje is beter.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zeg als sinds jaar en dag dat hij dat ook is: een bovengemiddelde goede ED speler die niet goed genoeg is voor de Europese top. Voor de middenmoot/subtop kan hij prima mee denk ik nog steeds.
Van het rijtje spelers dat jij opnoemt vind ik ook alleen Alvarez misschien beter en dat is een heel andere speler.
Denk dat het voornamelijk aan loopvermogen schort om de stap te maken.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ehm. Nee, dat is niet waar. Jij zei dat hij er 'geen kut van kon'. Waar zelfs de bijnaam Veerkutje uit voortkwam. Het feit dat hij statistisch al 3 jaar op rij de best presterende middenvelder is geeft aan dat dat niet klopt
De discussie over Veerman doet denken aan die over Clasie bij Feyenoord.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zeg als sinds jaar en dag dat hij dat ook is: een bovengemiddelde goede ED speler die niet goed genoeg is voor de Europese top. Voor de middenmoot/subtop kan hij prima mee denk ik nog steeds.
Van het rijtje spelers dat jij opnoemt vind ik ook alleen Alvarez misschien beter en dat is een heel andere speler.
Veerman is ondanks zijn beperkingen natuurlijk lichtjaren beter dan die Duracell Dwerg.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De discussie over Veerman doet denken aan die over Clasie bij Feyenoord.
Iedere clubsupporter ziet dat hij goud waard is voor de Eredivisie, ieder ander ziet het totaal niet en begrijpt de heisa niet. Vinden het maar een modaalvoetballertje.
Zo ook Veerman.
Het verschil is wel dat Clasie een periode ontiegelijk goed was in het Nederlands elftal. Als Van Gaal de halve finale met hem gestart was, hadden we die zonder problemen gewonnen óf Gaal had Krul wederom hadden kunnen brengen in plaats van Cillessen laten staan voor de penanties.
Dat niveau presteren in oranje is veerman niet gelukt.
Maar ook voor Clasie kwamen geen interessante buitenlandse clubs.
Bron: je grote duim?quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor het EK van 24 stond Veerman vanwege zijn prestaties in de Eredivisie en Europees gewoon terecht op elk lijstje in Europa.
Hahahahaha, alsof iemand dat nu nog gelooft als jij dat roept. Prutser.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bron: je grote duim?
En Veerman is absoluut NIET beter dan Clasie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |