Hopelijk wel van vandaag!quote:
Die ken ik nietquote:Op zondag 5 juli 2026 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die tegenwoordig overal zeggen "aan de voorkant"
Fipo!quote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:46 schreef Shreyas het volgende:
Noorwegen speelt wel met lef, dat geldt eigenlijk voor alle landen in de knock-out fase, behalve voor Nederland
Laat je niet altijd zo beïnvloeden door anderen, wees gewoon een vent.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds iemand de term kinderachtig aan verbonden heeft durf ik nier meer.
Wees dankbaarquote:
Gewoon jezelf zijn!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds iemand de term kinderachtig aan verbonden heeft durf ik nier meer.
Wat voer je hem dan.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb geen Main Coon maar zonne rooie. Mokerdik dat hij is. Lijkt godverdomme wel een middelmaat hont
Zelfde hier.quote:
Nee, ik had al een like!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Ik gok dat @:lenny77 nog opzoek is naar het nieuwe topic
Gewoon zn brokjes maar een kat laten afvallen is extreem moeilijk. Veel moeilijker dan een hontquote:
Mijn zusje heeft zo'n kater, en ook normale poezen/katten. De Maine is minstens 2 keer zo groot.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad extreem groot worden. Vooral katers.
Mijn rode kat is net zo grootquote:Op zondag 5 juli 2026 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft zo'n kater, en ook normale poezen/katten. De Maine is minstens 2 keer zo groot.
degaardquote:
Pics van de poes van je zus?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft zo'n kater, en ook normale poezen/katten. De Maine is minstens 2 keer zo groot.
Pics van je zusje.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die rooie doet de hele dag niets. In de ochtend ligt hij de poes te neuken, dan gaat hij slapen voor 10 uren ofzo, beetje eten, weer slapenquote:
Sterilized voer voor vrouwtjes (mits gesteriliseerd natuurlijk) doet wonderen naar mijn ervaring.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon zn brokjes maar een kat laten afvallen is extreem moeilijk. Veel moeilijker dan een hont
Nee, maar ook nog niet echt KNOTSGEKquote:
Wat vulgairquote:
We vroegen naar de dag van je kat.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die rooie doet de hele dag niets. In de ochtend ligt hij de poes te neuken, dan gaat hij slapen voor 10 uren ofzo, beetje eten, weer slapen
Al Bundy.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die rooie doet de hele dag niets. In de ochtend ligt hij de poes te neuken, dan gaat hij slapen voor 10 uren ofzo, beetje eten, weer slapen
Ik had BIJNA door het slotje gepost, nog net op tijd naar het nummer gekekenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Ik gok dat @:lenny77 nog opzoek is naar het nieuwe topic
wat luguberquote:Op zondag 5 juli 2026 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Ik moet bij Rayan steeds denken aan die meid die door haar vader en broers is vermoord uit eerwraak
Tis een kater trouwens die al speciaal voer heeft maar hij beweegt gewoon nietquote:Op zondag 5 juli 2026 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sterilized voer voor vrouwtjes (mots gesteriliseerd natuurlijk) doet wonderen naar mijn ervaring.
Je wordt beter!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik had BIJNA door het slotje gepost, nog net op tijd naar het nummer gekeken
Mijne is vrij mager maar erg groot, toch een 8kgquote:Op zondag 5 juli 2026 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon zn brokjes maar een kat laten afvallen is extreem moeilijk. Veel moeilijker dan een hont
Ieder pondje komt door het mondje.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tis een kater trouwens die al speciaal voer heeft maar hij beweegt gewoon niet
Een echte FOK! Kadquote:Op zondag 5 juli 2026 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijne is ook erg groot.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mijne is vrij mager maar erg groot, toch een 8kg
Eet niet veel. We geven ze ook niks extra maarja als je als kat 10 stappen p dag zet gaat er weinig gebeurenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:
Wil wel weekje ruilen. Mijn poes is echt een stuiterbal. Wil wel slapen, maar als je haar alleen al aankijkt zit ze alweer naast/op me te miauwenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn is maar 6,5kg.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mijne is vrij mager maar erg groot, toch een 8kg
Klinkt als een katten paradijsquote:Op zondag 5 juli 2026 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die krijg je eenvoudig rustig. Laten oversteken op een autoweg genotquote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wil wel weekje ruilen. Mijn poes is echt een stuiterbal. Wil wel slapen, maar als je haar alleen al aankijkt zit ze alweer naast/op me te miauwen
Als ik kijk, dan valt ie aanquote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wil wel weekje ruilen. Mijn poes is echt een stuiterbal. Wil wel slapen, maar als je haar alleen al aankijkt zit ze alweer naast/op me te miauwen
Wacht maar tot jullie in de 3e minuut rood krijgenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb ik al gezegd dat wij Belgen door Trump beflikkerd zijn
Rode kaarten die verdwijnen enzo
In België verdwijnt er ook wel eens wat.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een prima voetbalpils.quote:
Nounounouquote:Op zondag 5 juli 2026 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die krijg je eenvoudig rustig. Laten oversteken op een autoweg genot
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In België verdwijnt er ook wel eens wat.
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou een forse ventilator kun kant op laten blazen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
De buren van @:ggmm gaan nu een sigaretje roken.
In een kelder?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In België verdwijnt er ook wel eens wat.
Netjes!!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mijn is maar 6,5kg.
Haar vader daarentegen… 12,5kg.
Mijn hont 30 kilo nog geen jaarquote:Op zondag 5 juli 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Netjes!!
Hier is m wel nog maar een jaar oud dus er kan nog bijkomen. Die groeien naar het schijnt tot 2 jaar.
Zijn vader was wel echt een gigantisch beest
Trumpie danst bijna net zo geil als Cindy Wilson (B-52's) en Molly Ringwald (The Breakfast Club).quote:
Tijd dat de UEFA uit de FIFA stapt.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Coons? Tot 4 jaar kunnen ze doorgroeien.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Netjes!!
Hier is m wel nog maar een jaar oud dus er kan nog bijkomen. Die groeien naar het schijnt tot 2 jaar.
Brengt 5 euro per kilo op bij de chinees.quote:
@Paul drinkt Amsterdams grachtenwater 😱quote:Op zondag 5 juli 2026 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is toch ontzettend vies dat water in die grachten?
Er zijn weinig mensen zo mongool als dat hij een mongool is..quote:
Pics?quote:
En de Belgen waren goed in het verdwijnen van handen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch tijd dat je je tieten grijpt en een beetje dominantie gaat tonen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Netjes!!
Ow dan komt er nog wel wat bijquote:Op zondag 5 juli 2026 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Coons? Tot 4 jaar kunnen ze doorgroeien.
Dit is geil @RamboDirkquote:
Goed veel ijzer en andere mineralenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
@:paul drinkt Amsterdams grachtenwater 😱
Sowquote:Op zondag 5 juli 2026 22:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen zo mongool als dat hij een mongool is..
Ikquote:
En terechtquote:
Sow koekoekquote:Op zondag 5 juli 2026 22:56 schreef superniger het volgende:
[..]
En de Belgen waren goed in het verdwijnen van handen.
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rust. Ik ga naar bed.![]()
Tv staat uit, dus ik kan niet stiekem vanuit bed kijken.
Schattigquote:Op zondag 5 juli 2026 22:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mijn poes is 11 jaar en al jaren ~4kg
Superklein
Nightynight.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er ook maar iemand die iets geeft om een mening van een Belg?quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 5 juli 2026 22:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Toch tijd dat je je tieten grijpt en een beetje dominantie gaat tonen.
is fucking waar WE ZIJN BEFLIKKERD ZOU EENS MET JULLIE NEDERLAND MOETEN GEBEUREN HOHO FOK ZOU TE KLEIN ZIJNquote:
welterustenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is fucking waar WE ZIJN BEFLIKKERD ZOU EENS MET JULLIE NEDERLAND MOETEN GEBEUREN HOHO FOK ZOU TE KLEIN ZIJN
Jammer.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jouw mening is ook niet belangrijkquote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is er ook maar iemand die iets geeft om een mening van een Belg?
Het gaat niet om hoe ze eruit zien, het gaat erom wat je ermee doet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb nu 2 suffe dertien in een dozijn katten. Maar wel lief.
Hier kan ik semi mee levenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet bozer dan op vrijwel alle andere wereldleiders.
Alleen tijdens Labor Day.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vandaag 14km gewandeld in het bos dus nu ligt ze voor pampus voor de tv
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is fucking waar WE ZIJN BEFLIKKERD ZOU EENS MET JULLIE NEDERLAND MOETEN GEBEUREN HOHO FOK ZOU TE KLEIN ZIJN
Neuh we zouden zeggen maakt geen hol uit wie ze opstellen is toch niksquote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hehe da's waar maat.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgen kennende kunnen jullie dat prima recupereren.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een gokverslaafde lesbiennequote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Godver zit er weer zo'n dom wijf te oreren in de NOS studio
Weet je waar geen dom wijf zit te oreren?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Nou nee deze zijn best achterlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het gaat niet om hoe ze eruit zien, het gaat erom wat je ermee doet.
De mannen claimen dat het een fout van de VAR is en absoluut geen strafschop.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik las onanerenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Je bent een goeie moderatorquote:
Schreeuw niet zo.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga NU naar de Belg. Dank.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar geen dom wijf zit te oreren?
Bij de Belg
Nee daar heb ik een veel te druk leven voorquote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heeft iemand weleens van hier in die studio gezeten? Beetje leuke sfeer?
Ik heb wel eens in een studio gezeten.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Rustaaagh anders gooien we je in de kelderquote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mis @KingRolandquote:
Ik ook bij Jimek. Ook nog ontmoet. Bohhhquote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een studio gezeten.
Allemaal mensen die er zitten voor de 15 euro en 3 consumptiebonnenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Graag pics.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach achquote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt morgen om 2u tegen de Verenigde Staten , De scheidsrechter, De VAR, De FIFA en tegen Trump (en heeft uitnadeel)
Loodzwaar
Het is wat he, met dat cellentekort?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
En heeft @GGMM goed gehandeld maat?quote:
ik bij Doet 'ie het of doet 'ie het niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou een matige FA zijnquote:
Altijd tegen België.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt morgen om 2u tegen de Verenigde Staten , De scheidsrechter, De VAR, De FIFA en tegen Trump (en heeft uitnadeel)
Loodzwaar
Dat minderwaardigheidscomplex van jullie is wel echt chronisch heh?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Loodzwaar
Dat bespreek ik niet voor de schermen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En heeft @:GGMM goed gehandeld maat?
Casting couch zeker?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
dat soort type programma's worden niet meer gemaakt helaas, #goeieouwetijdquote:Op zondag 5 juli 2026 23:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
ik bij Doet 'ie het of doet 'ie het niet.
Dan ben je bijna net zo oud als @:tong80
Ik heb dat niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat minderwaardigheidscomplex van jullie is wel echt chronisch heh?
Ooit 2x bij VI gezeten, 15 jaar geleden ofzo. Vond er niet zo veel aan.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
In één standaard krentenbol (van 50 gram) zitten ongeveer 2 gram vezels. Ter vergelijking: een volkoren boterham bevat er al snel dubbel zoveel.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een krentenbol liggen!
In een studio zitten is voor imbecielen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit in een studio gezeten.
Ik durf dat ook helemaal niet.
Durf jij überhaupt iets?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit in een studio gezeten.
Ik durf dat ook helemaal niet.
Nou nou, het was een gewone studio. Gelukkig wel het bed achter een muur, zodat de woonkamer nog wat apart was.quote:
Pluk, wat een leuke naam, welk merk?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb op scorito dan ook een 2-0 voor de VS ingevuld.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Loodzwaar
Oh, ik was al een excuuspost aan het voorbereiden.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh ik ben niet boos om je @:coco was een schreeuw naar de @:FIFA
ik was er tijdens het WK (of EK)quote:Op zondag 5 juli 2026 23:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ooit 2x bij VI gezeten, 15 jaar geleden ofzo. Vond er niet zo veel aan.
Tsssssssquote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb op scorito dan ook een 2-0 voor de VS ingevuld.
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een studio zitten is voor imbecielen.
En in je kelder?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk alleen maar voetbal op de zolderkamer
2-1 op flexvoetbal voor de VS op scorito overwinning van Belgiëquote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb op scorito dan ook een 2-0 voor de VS ingevuld.
En dan ben je een laag soort mens?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef RipCity het volgende:
Die publieksopwarmers bij TV-shows zijn het laagste van het laagste soort mensen.
110% dat ze hun vrouwen slaan thuis (of andersom).
Tussen 0:00 en 2:00 dus mooi tijd hier voor?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn vriendin stuurt me net een snapchat of ik bijna naar boven kom (met weinig kleren aan).
Die heeft de memo gemist dat de wedstrijd van Engeland pas om 02:00 is.
Awww das wel liefquote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn vriendin stuurt me net een snapchat of ik bijna naar boven kom (met weinig kleren aan).
Daar kijk ik wielrennenquote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:05 schreef vul_maar_in het volgende:
de intelligentie straalt er vanaf:
[ link | afbeelding ]
En dat doe jij niet?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef RipCity het volgende:
Die publieksopwarmers bij TV-shows zijn het laagste van het laagste soort mensen.
110% dat ze hun vrouwen slaan thuis (of andersom).
Aaaawwww das ook liefquote:Op zondag 5 juli 2026 23:05 schreef vul_maar_in het volgende:
de intelligentie straalt er vanaf:
[ link | afbeelding ]
Tussen 00:00 en 00:03 in het geval van @maxi-musquote:Op zondag 5 juli 2026 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tussen 0:00 en 2:00 dus mooi tijd hier voor?
Heeft hooguit 2 minuten nodig.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn tourepouletjes invullen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet.. Capu is een beetje aan het flippen denk ikquote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja hallo.. je ziet toch zelf ook dat jullie beflikkerd worden?
Je kunt straks toch even naar boven gaan, je ding doen, en weer terug naar beneden?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Prioriteitenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn tourepouletjes invullen.
Nee ze wil dan ook echt knuffelen enzo.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je kunt straks toch even naar boven gaan, je ding doen, en weer terug naar beneden?
Jammer dat je dat niet ziet.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet.. Capu is een beetje aan het flippen denk ik
Je kan ook eens schoonmaken natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, muizen en ongedierte vangen doen ze als de beste.
Wie? Vrouwen?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Even de zak leeg voordat z’n werkweek begint. Zij weet ook dat er veel lekkere deernes bij ‘m op kantoor zitten die het broekje doen bollen.quote:
In Nederland noemen we dat indekken voor een eventueel verlies.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet.. Capu is een beetje aan het flippen denk ik
Knuffelenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ze wil dan ook echt knuffelen enzo.
Moarn wer een dei zeggen we hier in Friesland.
Wat een freakquote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar morgen moet je Belgie kijken om 2:00 's nachts!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moarn wer een dei zeggen we hier in Friesland.
Satisfyer genot.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
IJskoud bad in Huize @:maxi-mus als ik het zo lees.
Heb ooit bij de Telekids roadshow op het podium gestaan met Carlo en Irene. Super soaker gewonnenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef RipCity het volgende:
Iedereen had toch ooit de droom om bij Telekids in het publiek te zitten?
Spelen die om zo'n kut tijd ja. Ik leef tegenwoordig bij de dag.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar morgen moet je Belgie kijken om 2:00 's nachts!
Ik keek Fox Kids.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef RipCity het volgende:
Iedereen had toch ooit de droom om bij Telekids in het publiek te zitten?
eeehhh. laat mijn katten met rust engerd.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even de zak leeg voordat z’n werkweek begint. Zij weet ook dat er veel lekkere deernes bij ‘m op kantoor zitten die het broekje doen bollen.
Jij zit op Snapchat?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Laptopje met Stripchat erbij?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zit even in de tuin in mijn badjas. Niets eronder aan ter info
We moeten gewoon winnen tegen de USAquote:Op zondag 5 juli 2026 23:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ik zoek niet snel iets achter iets.
Oh ja tof waren diequote:Op zondag 5 juli 2026 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb ooit bij de Telekids roadshow op het podium gestaan met Carlo en Irene. Super soaker gewonnen
En bij een ander in de tuin schijten. Ik heb zo'n asobuurman, ik verzamel de stront van zijn kat in een oude emmer en mieter het zo over de poort in zijn eigen tuin.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef vul_maar_in het volgende:
We GAAN winnen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We moeten gewoon winnen tegen de USA
En ik hoop dat heel FOK! achter België staat
Iedereen behalve jij dus.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen die geen boomer is hier makker.
Snapchatquote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een hobbyquote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En bij een ander in de tuin schijten. Ik heb zo'n asobuurman, ik verzamel de stront van zijn kat in een oude emmer en mieter het zo over de poort in zijn eigen tuin.
ik stel voor om iedereen een rode username te gevenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We moeten gewoon winnen tegen de USA
En ik hoop dat heel FOK! achter België staat
Nee deze doen dat niet. Wel kotsen ze graag voor de deur van de buurman 2 appartementen verderop. Maar dat is toch een lul. Dus.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En bij een ander in de tuin schijten. Ik heb zo'n asobuurman, ik verzamel de stront van zijn kat in een oude emmer en mieter het zo over de poort in zijn eigen tuin.
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijk dat briesje langs het klokkenspel.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zit even in de tuin in mijn badjas. Niets eronder aan ter info
Lastige morgen... Met ogen dicht 10 man aanwijzen...quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn tourepouletjes invullen.
Dat is een test man.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |