Jammer.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rust. Ik ga naar bed.![]()
Tv staat uit, dus ik kan niet stiekem vanuit bed kijken.
Jouw mening is ook niet belangrijkquote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is er ook maar iemand die iets geeft om een mening van een Belg?
Het gaat niet om hoe ze eruit zien, het gaat erom wat je ermee doet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb nu 2 suffe dertien in een dozijn katten. Maar wel lief.
Hier kan ik semi mee levenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet bozer dan op vrijwel alle andere wereldleiders.
Alleen tijdens Labor Day.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vandaag 14km gewandeld in het bos dus nu ligt ze voor pampus voor de tv
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is fucking waar WE ZIJN BEFLIKKERD ZOU EENS MET JULLIE NEDERLAND MOETEN GEBEUREN HOHO FOK ZOU TE KLEIN ZIJN
Neuh we zouden zeggen maakt geen hol uit wie ze opstellen is toch niksquote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is fucking waar WE ZIJN BEFLIKKERD ZOU EENS MET JULLIE NEDERLAND MOETEN GEBEUREN HOHO FOK ZOU TE KLEIN ZIJN
hehe da's waar maat.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgen kennende kunnen jullie dat prima recupereren.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een gokverslaafde lesbiennequote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Godver zit er weer zo'n dom wijf te oreren in de NOS studio
Weet je waar geen dom wijf zit te oreren?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Nou nee deze zijn best achterlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het gaat niet om hoe ze eruit zien, het gaat erom wat je ermee doet.
De mannen claimen dat het een fout van de VAR is en absoluut geen strafschop.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik las onanerenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Je bent een goeie moderatorquote:
Schreeuw niet zo.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga NU naar de Belg. Dank.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar geen dom wijf zit te oreren?
Bij de Belg
Nee daar heb ik een veel te druk leven voorquote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heeft iemand weleens van hier in die studio gezeten? Beetje leuke sfeer?
Ik heb wel eens in een studio gezeten.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Rustaaagh anders gooien we je in de kelderquote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mis @KingRolandquote:
Ik ook bij Jimek. Ook nog ontmoet. Bohhhquote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een studio gezeten.
Allemaal mensen die er zitten voor de 15 euro en 3 consumptiebonnenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Graag pics.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vandaag 14km gewandeld in het bos dus nu ligt ze voor pampus voor de tv
Ach achquote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt morgen om 2u tegen de Verenigde Staten , De scheidsrechter, De VAR, De FIFA en tegen Trump (en heeft uitnadeel)
Loodzwaar
Het is wat he, met dat cellentekort?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
En heeft @GGMM goed gehandeld maat?quote:
ik bij Doet 'ie het of doet 'ie het niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou een matige FA zijnquote:
Altijd tegen België.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt morgen om 2u tegen de Verenigde Staten , De scheidsrechter, De VAR, De FIFA en tegen Trump (en heeft uitnadeel)
Loodzwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |