Dat minderwaardigheidscomplex van jullie is wel echt chronisch heh?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt morgen om 2u tegen de Verenigde Staten , De scheidsrechter, De VAR, De FIFA en tegen Trump (en heeft uitnadeel)
Loodzwaar
Dat bespreek ik niet voor de schermen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En heeft @:GGMM goed gehandeld maat?
Casting couch zeker?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een studio gezeten.
dat soort type programma's worden niet meer gemaakt helaas, #goeieouwetijdquote:Op zondag 5 juli 2026 23:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
ik bij Doet 'ie het of doet 'ie het niet.
Dan ben je bijna net zo oud als @:tong80
Ik heb dat niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat minderwaardigheidscomplex van jullie is wel echt chronisch heh?
Ooit 2x bij VI gezeten, 15 jaar geleden ofzo. Vond er niet zo veel aan.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heeft iemand weleens van hier in die studio gezeten? Beetje leuke sfeer?
In één standaard krentenbol (van 50 gram) zitten ongeveer 2 gram vezels. Ter vergelijking: een volkoren boterham bevat er al snel dubbel zoveel.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een krentenbol liggen!
In een studio zitten is voor imbecielen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit in een studio gezeten.
Ik durf dat ook helemaal niet.
Durf jij überhaupt iets?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit in een studio gezeten.
Ik durf dat ook helemaal niet.
Nou nou, het was een gewone studio. Gelukkig wel het bed achter een muur, zodat de woonkamer nog wat apart was.quote:
Pluk, wat een leuke naam, welk merk?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vandaag 14km gewandeld in het bos dus nu ligt ze voor pampus voor de tv
Ik heb op scorito dan ook een 2-0 voor de VS ingevuld.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt morgen om 2u tegen de Verenigde Staten , De scheidsrechter, De VAR, De FIFA en tegen Trump (en heeft uitnadeel)
Loodzwaar
Oh, ik was al een excuuspost aan het voorbereiden.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh ik ben niet boos om je @:coco was een schreeuw naar de @:FIFA
ik was er tijdens het WK (of EK)quote:Op zondag 5 juli 2026 23:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ooit 2x bij VI gezeten, 15 jaar geleden ofzo. Vond er niet zo veel aan.
Tsssssssquote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb op scorito dan ook een 2-0 voor de VS ingevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |