Neuh we zouden zeggen maakt geen hol uit wie ze opstellen is toch niksquote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is fucking waar WE ZIJN BEFLIKKERD ZOU EENS MET JULLIE NEDERLAND MOETEN GEBEUREN HOHO FOK ZOU TE KLEIN ZIJN
hehe da's waar maat.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is fucking waar WE ZIJN BEFLIKKERD ZOU EENS MET JULLIE NEDERLAND MOETEN GEBEUREN HOHO FOK ZOU TE KLEIN ZIJN
Belgen kennende kunnen jullie dat prima recupereren.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een gokverslaafde lesbiennequote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Godver zit er weer zo'n dom wijf te oreren in de NOS studio
Weet je waar geen dom wijf zit te oreren?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Nou nee deze zijn best achterlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het gaat niet om hoe ze eruit zien, het gaat erom wat je ermee doet.
De mannen claimen dat het een fout van de VAR is en absoluut geen strafschop.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik las onanerenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Je bent een goeie moderatorquote:
Schreeuw niet zo.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga NU naar de Belg. Dank.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar geen dom wijf zit te oreren?
Bij de Belg
Nee daar heb ik een veel te druk leven voorquote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heeft iemand weleens van hier in die studio gezeten? Beetje leuke sfeer?
Ik heb wel eens in een studio gezeten.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Rustaaagh anders gooien we je in de kelderquote:Op zondag 5 juli 2026 22:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mis @KingRolandquote:
Ik ook bij Jimek. Ook nog ontmoet. Bohhhquote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een studio gezeten.
Allemaal mensen die er zitten voor de 15 euro en 3 consumptiebonnenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Graag pics.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vandaag 14km gewandeld in het bos dus nu ligt ze voor pampus voor de tv
Ach achquote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt morgen om 2u tegen de Verenigde Staten , De scheidsrechter, De VAR, De FIFA en tegen Trump (en heeft uitnadeel)
Loodzwaar
Het is wat he, met dat cellentekort?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
En heeft @GGMM goed gehandeld maat?quote:
ik bij Doet 'ie het of doet 'ie het niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou een matige FA zijnquote:
Altijd tegen België.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt morgen om 2u tegen de Verenigde Staten , De scheidsrechter, De VAR, De FIFA en tegen Trump (en heeft uitnadeel)
Loodzwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |