Als ik kijk, dan valt ie aanquote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wil wel weekje ruilen. Mijn poes is echt een stuiterbal. Wil wel slapen, maar als je haar alleen al aankijkt zit ze alweer naast/op me te miauwen
Wacht maar tot jullie in de 3e minuut rood krijgenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb ik al gezegd dat wij Belgen door Trump beflikkerd zijn
Rode kaarten die verdwijnen enzo
In België verdwijnt er ook wel eens wat.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een prima voetbalpils.quote:
Nounounouquote:Op zondag 5 juli 2026 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die krijg je eenvoudig rustig. Laten oversteken op een autoweg genot
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In België verdwijnt er ook wel eens wat.
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou een forse ventilator kun kant op laten blazen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
De buren van @:ggmm gaan nu een sigaretje roken.
In een kelder?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In België verdwijnt er ook wel eens wat.
Netjes!!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mijn is maar 6,5kg.
Haar vader daarentegen… 12,5kg.
Mijn hont 30 kilo nog geen jaarquote:Op zondag 5 juli 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Netjes!!
Hier is m wel nog maar een jaar oud dus er kan nog bijkomen. Die groeien naar het schijnt tot 2 jaar.
Zijn vader was wel echt een gigantisch beest
Trumpie danst bijna net zo geil als Cindy Wilson (B-52's) en Molly Ringwald (The Breakfast Club).quote:
Tijd dat de UEFA uit de FIFA stapt.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Coons? Tot 4 jaar kunnen ze doorgroeien.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Netjes!!
Hier is m wel nog maar een jaar oud dus er kan nog bijkomen. Die groeien naar het schijnt tot 2 jaar.
Zijn vader was wel echt een gigantisch beest
Brengt 5 euro per kilo op bij de chinees.quote:
@Paul drinkt Amsterdams grachtenwater 😱quote:Op zondag 5 juli 2026 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is toch ontzettend vies dat water in die grachten?
Er zijn weinig mensen zo mongool als dat hij een mongool is..quote:
Pics?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |