Denk het niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn matig maar hebben een relatief simpele route. Volgende tegen Colombia kunnen ze winnen ja.
Daar had Koeman geen B-elftal voor nodig neequote:
Nou, die sla ik over hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Zal je zien dat Mexico - Engeland mokersaai wordt.
Ik heb er 1 gehad.. Loki.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn er hier ook lieden die een Noorse Boskad hebben?
Ik vind ze eigenlijk tegenvallen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelling: Brazilië toch beter dan je zou denken. mogelijke halve finale tegen Argentinië zit er in
Kutcher houdt van genot t/m groep 8.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Two and a Half Men is wel genot t/m seizoen 8. Toen Kutcher kwam was het klaar.
Mooie dieren! Heb getwijfeld over een Noorse of een Main.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn er hier ook lieden die een Noorse Boskad hebben?
Praat dan normaal Nederlands niffoquote:Op zondag 5 juli 2026 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet uit 1 stuk hout halve garetis gewoon 1 toestel
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gehad.. Loki.
Zwart-wit met een mooie symmetrische tekening op zijn kop. Kon pootjes geven, apporteren en kwam als ik hem riep of floot. Hij is 16 jaar geworden.
Mis je maatje.
Fantastische keuze!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mooie dieren! Heb getwijfeld over een Noorse of een Main.
Het is de Main geworden
Ja en dan moeten wij het wel weten zeker. Je zoekt het maar uitquote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb trouwens vakantie maar weet niet of het me zal lukken om wakker te blijven voor Mexico- Engeland
Ik zou het erg leuk vinden.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb trouwens vakantie maar weet niet of het me zal lukken om wakker te blijven voor Mexico- Engeland
En dan stiekem vanuit in bed verderkijken zekerquote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik de rust ga ik naar bed. Wordt me anders weer te laat.
Mijn vierde kad werd maar 1,5. Poekiequote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]. Maar 16 is een mooie leeftijd wel. Moge hij rustten in vrede.
Ik maak er wel even een ankedote van:quote:
Je blijft maar wakkerquote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als ik zie dat er over Engeland gepraat wordt baal ik er nog steeds van dat die wedstrijd niet vervroegd is
Ik had die echt graag gezien
Terugkijken is ook een optie!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als ik zie dat er over Engeland gepraat wordt baal ik er nog steeds van dat die wedstrijd niet vervroegd is
Als je vakantie hebt, ben je verplicht te kijken.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neem gewoon een snipperdag joh!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Hoe laat moet je eruit dan?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik de rust ga ik naar bed. Wordt me anders weer te laat.
Ow zo jong...quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mijn eerste Maine Coon maar 6. Blijft klote als ze zo jong gaan.
Maine coons zijn een stuk minder knuffelig over het algemeen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja maar nogmaals: deze heeft mij toch een rotkarakter...
Gelukkig hebben we Pluis, Lola en Balou nogquote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet knuffelen is niet erg.. het aanvallen, das ergerquote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maine coons zijn een stuk minder knuffelig over het algemeen.
Kan nietquote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem gewoon een snipperdag joh!
Zolang het maar pingels wordt.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze wedstrijd heeft een doelpunt nodig. Maakt niet uit welke kant.
Ja en tegen de kids zeggen dat ze het zelf maar uitzoeken morgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem gewoon een snipperdag joh!
Vind ze ook niet heel sterk ogen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik maak er wel even een ankedote van:
Het grote Brazilië, dat maar liefst vijf keer wereldkampioen werd, heeft in de recente geschiedenis bijzonder veel moeite met Europese landen in de knock-outfase van het WK. Sinds hun wereldtitel in 2002 verloren de Brazilianen bijna al hun knock-out wedstrijden tegen Europese tegenstanders. Alleen tegen Kroatië op het afgelopen WK (in 2022) speelde ze gelijk, maar vlogen er na penalties alsnog uit.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dan stiekem vanuit in bed verderkijken zeker
Mijn oude Husky viel ooit een kad aan. Liep niet goed afquote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet knuffelen is niet erg.. het aanvallen, das erger
Mohammed had ook niet misstaan met zulke namen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Pluis, Lola en Balou nog
Ohquote:
Ik drukte me voorzichtig uit. mijn maat had er twee en met name de dominante was echt een hufter.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet knuffelen is niet erg.. het aanvallen, das erger
Graagquote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
nou eh..
Ik ben even druk nu maar misschien straks?
Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste 15 minuten waren leuk.
Daarna is het maar matig.
Mijn Coon is het meest knuffelig van alledrie mijn katten, en die andere zijn ook niet bepaald niet-knuffelig.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maine coons zijn een stuk minder knuffelig over het algemeen.
Ja die houden niet zo van kattenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn oude Husky viel ooit een kad aan. Liep niet goed af
bofferd.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mijn Coon is het meest knuffelig van alledrie mijn katten, en die andere zijn ook niet bepaald niet-knuffelig.
Ik mis iets?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
nou eh..
Ik ben even druk nu maar misschien straks?
Correct, maar helaas wel te belangrijk om maandag te missen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet zo belangrijk joh.
Hm.. dan heb ik er ook zo eentjequote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik drukte me voorzichtig uit. mijn maat had er twee en met name de dominante was echt een hufter.
Dat is zo'n extreem grote kat toch?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee jij bent ook van harte welkomquote:
Stukje de baas pijpenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd wanneer GGMM weer promotie maakt.
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die tegenwoordig overal zeggen "aan de voorkant"quote:
Als yvonne eindelijk stoptquote:Op zondag 5 juli 2026 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd wanneer GGMM weer promotie maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |