Niet knuffelen is niet erg.. het aanvallen, das ergerquote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maine coons zijn een stuk minder knuffelig over het algemeen.
Kan nietquote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem gewoon een snipperdag joh!
Zolang het maar pingels wordt.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze wedstrijd heeft een doelpunt nodig. Maakt niet uit welke kant.
Ja en tegen de kids zeggen dat ze het zelf maar uitzoeken morgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem gewoon een snipperdag joh!
Vind ze ook niet heel sterk ogen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik maak er wel even een ankedote van:
Het grote Brazilië, dat maar liefst vijf keer wereldkampioen werd, heeft in de recente geschiedenis bijzonder veel moeite met Europese landen in de knock-outfase van het WK. Sinds hun wereldtitel in 2002 verloren de Brazilianen bijna al hun knock-out wedstrijden tegen Europese tegenstanders. Alleen tegen Kroatië op het afgelopen WK (in 2022) speelde ze gelijk, maar vlogen er na penalties alsnog uit.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dan stiekem vanuit in bed verderkijken zeker
Mijn oude Husky viel ooit een kad aan. Liep niet goed afquote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet knuffelen is niet erg.. het aanvallen, das erger
Mohammed had ook niet misstaan met zulke namen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Pluis, Lola en Balou nog
Ohquote:
Ik drukte me voorzichtig uit. mijn maat had er twee en met name de dominante was echt een hufter.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet knuffelen is niet erg.. het aanvallen, das erger
Graagquote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
nou eh..
Ik ben even druk nu maar misschien straks?
Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste 15 minuten waren leuk.
Daarna is het maar matig.
Mijn Coon is het meest knuffelig van alledrie mijn katten, en die andere zijn ook niet bepaald niet-knuffelig.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maine coons zijn een stuk minder knuffelig over het algemeen.
Ja die houden niet zo van kattenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn oude Husky viel ooit een kad aan. Liep niet goed af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |