quote:
Jordan?quote:
Al Pacinoquote:
Je zit ook op FOK en niet op de tribunequote:Op zondag 5 juli 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende: [..] Ja
Maar tegen mij zegt dan ook niemand: he een mooie dame op de tribune!
Als ik het laat groeien kan er over een maand een knotje in ja. Maar dat doe ik nietquote:Op zondag 5 juli 2026 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eens, hoe staat het met jou haarlijn verder. Knotje nog mogelijk?
Ik zeg altijd Brazilianen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Daarom ik dus zo’n hekel aan die Braziliërs…
Doet Coco altijd.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag je als Topicopener meedoen aan Fipo wat zijn de regels hier?
Alles magquote:Op zondag 5 juli 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind 'fipo' posten sowieso voor kleuters.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is niet heel kies maar zelfs dan win je niet van een echte fipojager.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan je niet haxball organiserenquote:
Eensquote:Op zondag 5 juli 2026 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind 'fipo' posten sowieso voor kleuters.
Bijzonder voor een F1-moderator.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
@:nattekat post hier niet. Voelt zich hoger qua niveau.
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Akkoord.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Mortaxx is er!
Kijken hoe het nu met onze spanning gesteld is.
F1 is de levenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijzonder voor een F1-moderator.
Ik wilde een grapje maken over dat je wel van goedkoop houdt, toch maar niet gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles mag
Ik doe het zelf niet omdat ik het wat goedkoop vind, maar dit is een persoonlijke keuze
Jeetje.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die noem ik beiden gewoon criminelen.
Ik heb weer niet gestemdquote:
Nu al zinin in.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Oh ja en morgen weer House of the Dragon
Wat een fijne tijd om te leven
Ach joch soms moet de leiband niet altijd gespannen staan.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen 8 series tegelijk volgenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
Oh ja en morgen weer House of the Dragon
Wat een fijne tijd om te leven
Ik heb een levenquote:
boogquote:Op zondag 5 juli 2026 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach joch soms moet de leiband niet altijd gespannen staan.
Heel dat fipoén is sowieso voor mensen met een micropenis. Daar doen wij toch niet aan mee?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja maar ik vind de Fipo hebben een beetje zoals moderator worden of de paralympics.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach joch soms moet de leiband niet altijd gespannen staan.
Reeds behandeld.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:27 schreef OmniRocket het volgende:
De maracana, wat leuk dat ze die draaien
Draaien ze die helemaal, of slechts een kwartslag?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:27 schreef OmniRocket het volgende:
De maracana, wat leuk dat ze die draaien
Ik ben persoonlijk ook niet zo van dat fipohunten. Achja.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de Fipo hebben een beetje zoals moderator worden of de paralympics.
Ja gefeliciteerd je hebt iets gekregen wat bijna niemand wil maar je blijft een mongool.
Australiërs zijn heul geen criminelenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die noem ik beiden gewoon criminelen.
Lekker random afgeschoten worden. Apenland, zelfde als Mexicoquote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kies Brazilië, warm weer en veel licht
Die zat niet zo lekker in de wedstrijd. Terwijl dat de leukste topics waren dit WK.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
even fb gelezen. Hoop dat 3rror is afgekoeld
Dat is wel de oorsprong van Australië, criminelen ver weg op een eiland pleuren.quote:
Zo... forse uitspraken.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de Fipo hebben een beetje zoals moderator worden of de paralympics.
Ja gefeliciteerd je hebt iets gekregen wat bijna niemand wil maar je blijft een mongool.
Homelander doet me denken aan Trumpquote:
Ik ook maar het laatste seizoen wordt matig beoordeeld dus ik heb zoiets van laat maarquote:
Ik ga wel ergens op een rustig plekje wonen, aan het water ergens in een hutjequote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker random afgeschoten worden. Apenland, zelfde als Mexico
Geen romantisch noorderlicht.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kies Brazilië, warm weer en veel licht
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zat niet zo lekker in de wedstrijd. Terwijl dat de leukste topics waren dit WK.
Same.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook maar het laatste seizoen wordt matig beoordeeld dus ik heb zoiets van laat maar
M'n leven is te druk voor slechte series
Ik heb een keer op kamp met een Noors meisje gezellig gekletst vroeger (in gebrekig Engels)quote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie heeft er nog een leuke anekdote?
Had die van mijn buurvrouw en die fles wijn al gelezen? Die vond RamboDirk zo leukquote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn bazen op het werk hebben sinds kort een robotstofzuiger, nu dacht de één van de ander dat ze hond hadden uitgelaten en dat was dus niet gebeurd. Lang verhaal kort, hond gepoept in de keuken, robot aan, rommel.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja leuk, ervaar nog steeds de gevolgen van het laatste seizoen van Dexter.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook maar het laatste seizoen wordt matig beoordeeld dus ik heb zoiets van laat maar
Ik zit nog steeds op mijn oude tergend trage ipad te FOK!en, gewoon omdat ik al sinds dinsdag te lui ben om de doos met de nieuwe open te maken.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Noorwegen en Brazilië zaten in de poule met elkaar in 1998.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je dit heel vaak post online terwijl je dus post op een forum maakt het nog geen werkelijkheid.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaaahaaaa toen, lang geleden...quote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun jou graag een geschiedenislesje.
Heb ik ook nooit gekekenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja leuk, ervaar nog steeds de gevolgen van het laatste seizoen van Dexter.
One time, at bandcampquote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een keer op kamp met een Noors meisje gezellig gekletst vroeger (in gebrekig Engels)
Dan moet je eens beter opletten.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:31 schreef Shreyas het volgende:
Noorwegen wordt volledig weggespeeld, dit had ik niet zien aankomen.
Heb je haar ook gedaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een keer op kamp met een Noors meisje gezellig gekletst vroeger (in gebrekig Engels)
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik las 'geketst'quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh leuk capuchon meisjequote:
Friendsquote:
@Cocoquote:
Sinds de laatste keer dat Brazilië wereldkampioen is geworden (in 2002) hebben ze geen wedstrijd meer gewonnen van een Europees land in de knock-out fase van een WK.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pics van je katten?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn kadden liggen te chillen op het speelhuis van mn dochter. Wat een leven hebben die beesten.
Plannen smeden voor morgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn kadden liggen te chillen op het speelhuis van mn dochter. Wat een leven hebben die beesten.
Echt hequote:Op zondag 5 juli 2026 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk ik help je even, voor je weer een hoop moeite moet doen voor niks.
Kruis erdoorquote:Op zondag 5 juli 2026 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Die Noorse shirts vind ik maar lelijk. .
Dat is feitje, geen anekdote.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat Brazilië wereldkampioen is geworden (in 2002) hebben ze geen wedstrijd meer gewonnen van een Europees land in de knock-out fase van een WK.
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Die Noorse shirts vind ik maar lelijk. .
Soms moet je hun jachtinstinct trainen dus met lasertje op muur richten en de kadden gaan die proberen te pakken.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
Die kutcoach heeft het ritme eruit gehaald door zijn complete team te wisselen in die pot tegen Frankrijk.quote:
nog zo'n mongool.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kutcoach heeft het ritme eruit gehaald door zijn complete team te wisselen in die pot tegen Frankrijk.
Daarmee doe je de mongolen wel wat tekort.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Tien mongolen en Haaland doet me een beetje denken aan Ajax.
Alleen dan zonder Haaland.
Daar was Nederland vroeger ook goed inquote:Op zondag 5 juli 2026 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kutcoach heeft het ritme eruit gehaald door zijn complete team te wisselen in die pot tegen Frankrijk.
Mijn kadden trappen daar allang niet meer in.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Soms moet je hun jachtinstinct trainen dus met lasertje op muur richten en de kadden gaan die proberen te pakken.
Jouquote:Op zondag 5 juli 2026 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar speel je het liefst mee?
Nu gooien ze gewoon de opstelling om.quote:
Nouja speelhuis zeg maar gerust halve Monkey Townquote:
Oh en meteen twee kansen voor Noorwegen hahahquote:
Het is meesterlijk geacteerd.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Als ik iets pijnlijk ongrappig vind is het wel 'Big Bang Theory'
Dat werd vroeger altijd uitgezonden voordat de CL begon op Veronica meen ik. Dan moest ik echt even de TV uitzetten want oh wat is die vent irritant.
Heb je toch je leuke anekdote nog @:dombo
Ze wisselen nog steeds Big Bang af met Two and a half men.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Dat werd vroeger altijd uitgezonden voordat de CL begon op Veronica meen ik. Dan moest ik echt even de TV uitzetten want oh wat is die vent irritant.
omdat de humor te moeilijk voor je was?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Net als Two and a half Men.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb daar hele hoge verwachtingen van. Ik kijk dit op de BBC.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Zal je zien dat Mexico - Engeland mokersaai wordt.
Geen landgoed hebbenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja speelhuis zeg maar gerust halve Monkey TownGlijbaan, blokhut, schommels etc uit 1 stuk zeg maar. Grote tuin genot
De lat ligt hoog!!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Hahah. Nee.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat de humor te moeilijk voor je was?
Brazilië is gewoon best goed dit jaar met wondercoach Ancelotti. En ja, ook tegen Marokko op de eerste 30 minuten na.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Two and a Half Men is wel genot t/m seizoen 8. Toen Kutcher kwam was het klaar.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze wisselen nog steeds Big Bang af met Two and a half men.
Ik moet helaas werken morgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar hele hoge verwachtingen van. Ik kijk dit op de BBC.
Ja, in België. Telt niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja speelhuis zeg maar gerust halve Monkey TownGlijbaan, blokhut, schommels etc uit 1 stuk zeg maar. Grote tuin genot
Ze zijn matig maar hebben een relatief simpele route. Volgende tegen Colombia kunnen ze winnen ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelling: Brazilië toch beter dan je zou denken. mogelijke halve finale tegen Argentinië zit er in
Uit 1 stuk hout? I call bullshitquote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha wat een leuke grapquote:
Denk het niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn matig maar hebben een relatief simpele route. Volgende tegen Colombia kunnen ze winnen ja.
Daar had Koeman geen B-elftal voor nodig neequote:
Nou, die sla ik over hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Ik heb er 1 gehad.. Loki.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn er hier ook lieden die een Noorse Boskad hebben?
Ik vind ze eigenlijk tegenvallen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelling: Brazilië toch beter dan je zou denken. mogelijke halve finale tegen Argentinië zit er in
Kutcher houdt van genot t/m groep 8.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Two and a Half Men is wel genot t/m seizoen 8. Toen Kutcher kwam was het klaar.
Mooie dieren! Heb getwijfeld over een Noorse of een Main.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn er hier ook lieden die een Noorse Boskad hebben?
Praat dan normaal Nederlands niffoquote:Op zondag 5 juli 2026 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet uit 1 stuk hout halve garetis gewoon 1 toestel
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gehad.. Loki.
Zwart-wit met een mooie symmetrische tekening op zijn kop. Kon pootjes geven, apporteren en kwam als ik hem riep of floot. Hij is 16 jaar geworden.
Mis je maatje.
Fantastische keuze!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mooie dieren! Heb getwijfeld over een Noorse of een Main.
Het is de Main geworden
Ja en dan moeten wij het wel weten zeker. Je zoekt het maar uitquote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb trouwens vakantie maar weet niet of het me zal lukken om wakker te blijven voor Mexico- Engeland
Ik zou het erg leuk vinden.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb trouwens vakantie maar weet niet of het me zal lukken om wakker te blijven voor Mexico- Engeland
En dan stiekem vanuit in bed verderkijken zekerquote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik de rust ga ik naar bed. Wordt me anders weer te laat.
Mijn vierde kad werd maar 1,5. Poekiequote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]. Maar 16 is een mooie leeftijd wel. Moge hij rustten in vrede.
Ik maak er wel even een ankedote van:quote:
Je blijft maar wakkerquote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als ik zie dat er over Engeland gepraat wordt baal ik er nog steeds van dat die wedstrijd niet vervroegd is
Ik had die echt graag gezien
Terugkijken is ook een optie!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als ik zie dat er over Engeland gepraat wordt baal ik er nog steeds van dat die wedstrijd niet vervroegd is
Als je vakantie hebt, ben je verplicht te kijken.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neem gewoon een snipperdag joh!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Hoe laat moet je eruit dan?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik de rust ga ik naar bed. Wordt me anders weer te laat.
Ow zo jong...quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mijn eerste Maine Coon maar 6. Blijft klote als ze zo jong gaan.
Maine coons zijn een stuk minder knuffelig over het algemeen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja maar nogmaals: deze heeft mij toch een rotkarakter...
Gelukkig hebben we Pluis, Lola en Balou nogquote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet knuffelen is niet erg.. het aanvallen, das ergerquote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maine coons zijn een stuk minder knuffelig over het algemeen.
Kan nietquote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem gewoon een snipperdag joh!
Zolang het maar pingels wordt.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze wedstrijd heeft een doelpunt nodig. Maakt niet uit welke kant.
Ja en tegen de kids zeggen dat ze het zelf maar uitzoeken morgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem gewoon een snipperdag joh!
Vind ze ook niet heel sterk ogen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik maak er wel even een ankedote van:
Het grote Brazilië, dat maar liefst vijf keer wereldkampioen werd, heeft in de recente geschiedenis bijzonder veel moeite met Europese landen in de knock-outfase van het WK. Sinds hun wereldtitel in 2002 verloren de Brazilianen bijna al hun knock-out wedstrijden tegen Europese tegenstanders. Alleen tegen Kroatië op het afgelopen WK (in 2022) speelde ze gelijk, maar vlogen er na penalties alsnog uit.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dan stiekem vanuit in bed verderkijken zeker
Mijn oude Husky viel ooit een kad aan. Liep niet goed afquote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet knuffelen is niet erg.. het aanvallen, das erger
Mohammed had ook niet misstaan met zulke namen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Pluis, Lola en Balou nog
Ohquote:
Ik drukte me voorzichtig uit. mijn maat had er twee en met name de dominante was echt een hufter.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet knuffelen is niet erg.. het aanvallen, das erger
Graagquote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
nou eh..
Ik ben even druk nu maar misschien straks?
Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste 15 minuten waren leuk.
Daarna is het maar matig.
Mijn Coon is het meest knuffelig van alledrie mijn katten, en die andere zijn ook niet bepaald niet-knuffelig.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maine coons zijn een stuk minder knuffelig over het algemeen.
Ja die houden niet zo van kattenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn oude Husky viel ooit een kad aan. Liep niet goed af
bofferd.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mijn Coon is het meest knuffelig van alledrie mijn katten, en die andere zijn ook niet bepaald niet-knuffelig.
Ik mis iets?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
nou eh..
Ik ben even druk nu maar misschien straks?
Correct, maar helaas wel te belangrijk om maandag te missen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet zo belangrijk joh.
Hm.. dan heb ik er ook zo eentjequote:Op zondag 5 juli 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik drukte me voorzichtig uit. mijn maat had er twee en met name de dominante was echt een hufter.
Dat is zo'n extreem grote kat toch?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee jij bent ook van harte welkomquote:
Stukje de baas pijpenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd wanneer GGMM weer promotie maakt.
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die tegenwoordig overal zeggen "aan de voorkant"quote:
Als yvonne eindelijk stoptquote:Op zondag 5 juli 2026 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd wanneer GGMM weer promotie maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |