Dan moet je eens beter opletten.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:31 schreef Shreyas het volgende:
Noorwegen wordt volledig weggespeeld, dit had ik niet zien aankomen.
Heb je haar ook gedaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een keer op kamp met een Noors meisje gezellig gekletst vroeger (in gebrekig Engels)
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een keer op kamp met een Noors meisje gezellig gekletst vroeger (in gebrekig Engels)
Ik las 'geketst'quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh leuk capuchon meisjequote:
Friendsquote:
@Cocoquote:
Sinds de laatste keer dat Brazilië wereldkampioen is geworden (in 2002) hebben ze geen wedstrijd meer gewonnen van een Europees land in de knock-out fase van een WK.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie heeft er nog een leuke anekdote?
Pics van je katten?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn kadden liggen te chillen op het speelhuis van mn dochter. Wat een leven hebben die beesten.
Plannen smeden voor morgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn kadden liggen te chillen op het speelhuis van mn dochter. Wat een leven hebben die beesten.
Echt hequote:Op zondag 5 juli 2026 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk ik help je even, voor je weer een hoop moeite moet doen voor niks.
Kruis erdoorquote:Op zondag 5 juli 2026 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Die Noorse shirts vind ik maar lelijk. .
Dat is feitje, geen anekdote.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat Brazilië wereldkampioen is geworden (in 2002) hebben ze geen wedstrijd meer gewonnen van een Europees land in de knock-out fase van een WK.
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Die Noorse shirts vind ik maar lelijk. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |