Geen romantisch noorderlicht.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kies Brazilië, warm weer en veel licht
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zat niet zo lekker in de wedstrijd. Terwijl dat de leukste topics waren dit WK.
Same.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook maar het laatste seizoen wordt matig beoordeeld dus ik heb zoiets van laat maar
M'n leven is te druk voor slechte series
Ik heb een keer op kamp met een Noors meisje gezellig gekletst vroeger (in gebrekig Engels)quote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie heeft er nog een leuke anekdote?
Had die van mijn buurvrouw en die fles wijn al gelezen? Die vond RamboDirk zo leukquote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn bazen op het werk hebben sinds kort een robotstofzuiger, nu dacht de één van de ander dat ze hond hadden uitgelaten en dat was dus niet gebeurd. Lang verhaal kort, hond gepoept in de keuken, robot aan, rommel.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja leuk, ervaar nog steeds de gevolgen van het laatste seizoen van Dexter.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook maar het laatste seizoen wordt matig beoordeeld dus ik heb zoiets van laat maar
Ik zit nog steeds op mijn oude tergend trage ipad te FOK!en, gewoon omdat ik al sinds dinsdag te lui ben om de doos met de nieuwe open te maken.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Noorwegen en Brazilië zaten in de poule met elkaar in 1998.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je dit heel vaak post online terwijl je dus post op een forum maakt het nog geen werkelijkheid.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaaahaaaa toen, lang geleden...quote:Op zondag 5 juli 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun jou graag een geschiedenislesje.
Heb ik ook nooit gekekenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja leuk, ervaar nog steeds de gevolgen van het laatste seizoen van Dexter.
One time, at bandcampquote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een keer op kamp met een Noors meisje gezellig gekletst vroeger (in gebrekig Engels)
Dan moet je eens beter opletten.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:31 schreef Shreyas het volgende:
Noorwegen wordt volledig weggespeeld, dit had ik niet zien aankomen.
Heb je haar ook gedaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een keer op kamp met een Noors meisje gezellig gekletst vroeger (in gebrekig Engels)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |