boogquote:Op zondag 5 juli 2026 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach joch soms moet de leiband niet altijd gespannen staan.
Heel dat fipoén is sowieso voor mensen met een micropenis. Daar doen wij toch niet aan mee?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag je als Topicopener meedoen aan Fipo wat zijn de regels hier?
Ja maar ik vind de Fipo hebben een beetje zoals moderator worden of de paralympics.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach joch soms moet de leiband niet altijd gespannen staan.
Reeds behandeld.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:27 schreef OmniRocket het volgende:
De maracana, wat leuk dat ze die draaien
Draaien ze die helemaal, of slechts een kwartslag?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:27 schreef OmniRocket het volgende:
De maracana, wat leuk dat ze die draaien
Ik ben persoonlijk ook niet zo van dat fipohunten. Achja.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de Fipo hebben een beetje zoals moderator worden of de paralympics.
Ja gefeliciteerd je hebt iets gekregen wat bijna niemand wil maar je blijft een mongool.
Australiërs zijn heul geen criminelenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die noem ik beiden gewoon criminelen.
Lekker random afgeschoten worden. Apenland, zelfde als Mexicoquote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kies Brazilië, warm weer en veel licht
Die zat niet zo lekker in de wedstrijd. Terwijl dat de leukste topics waren dit WK.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
even fb gelezen. Hoop dat 3rror is afgekoeld
Dat is wel de oorsprong van Australië, criminelen ver weg op een eiland pleuren.quote:
Zo... forse uitspraken.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de Fipo hebben een beetje zoals moderator worden of de paralympics.
Ja gefeliciteerd je hebt iets gekregen wat bijna niemand wil maar je blijft een mongool.
Homelander doet me denken aan Trumpquote:
Ik ook maar het laatste seizoen wordt matig beoordeeld dus ik heb zoiets van laat maarquote:
Ik ga wel ergens op een rustig plekje wonen, aan het water ergens in een hutjequote:Op zondag 5 juli 2026 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker random afgeschoten worden. Apenland, zelfde als Mexico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |