Uit 1 stuk hout? I call bullshitquote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja speelhuis zeg maar gerust halve Monkey TownGlijbaan, blokhut, schommels etc uit 1 stuk zeg maar. Grote tuin genot
Haha wat een leuke grapquote:
Denk het niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn matig maar hebben een relatief simpele route. Volgende tegen Colombia kunnen ze winnen ja.
Daar had Koeman geen B-elftal voor nodig neequote:
Nou, die sla ik over hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Zal je zien dat Mexico - Engeland mokersaai wordt.
Ik heb er 1 gehad.. Loki.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn er hier ook lieden die een Noorse Boskad hebben?
Ik vind ze eigenlijk tegenvallen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelling: Brazilië toch beter dan je zou denken. mogelijke halve finale tegen Argentinië zit er in
Kutcher houdt van genot t/m groep 8.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Two and a Half Men is wel genot t/m seizoen 8. Toen Kutcher kwam was het klaar.
Mooie dieren! Heb getwijfeld over een Noorse of een Main.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn er hier ook lieden die een Noorse Boskad hebben?
Praat dan normaal Nederlands niffoquote:Op zondag 5 juli 2026 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet uit 1 stuk hout halve garetis gewoon 1 toestel
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gehad.. Loki.
Zwart-wit met een mooie symmetrische tekening op zijn kop. Kon pootjes geven, apporteren en kwam als ik hem riep of floot. Hij is 16 jaar geworden.
Mis je maatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |