Uit 1 stuk hout? I call bullshitquote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja speelhuis zeg maar gerust halve Monkey TownGlijbaan, blokhut, schommels etc uit 1 stuk zeg maar. Grote tuin genot
Haha wat een leuke grapquote:
Denk het niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn matig maar hebben een relatief simpele route. Volgende tegen Colombia kunnen ze winnen ja.
Daar had Koeman geen B-elftal voor nodig neequote:
Nou, die sla ik over hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Zal je zien dat Mexico - Engeland mokersaai wordt.
Ik heb er 1 gehad.. Loki.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn er hier ook lieden die een Noorse Boskad hebben?
Ik vind ze eigenlijk tegenvallen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelling: Brazilië toch beter dan je zou denken. mogelijke halve finale tegen Argentinië zit er in
Kutcher houdt van genot t/m groep 8.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Two and a Half Men is wel genot t/m seizoen 8. Toen Kutcher kwam was het klaar.
Mooie dieren! Heb getwijfeld over een Noorse of een Main.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Zijn er hier ook lieden die een Noorse Boskad hebben?
Praat dan normaal Nederlands niffoquote:Op zondag 5 juli 2026 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet uit 1 stuk hout halve garetis gewoon 1 toestel
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gehad.. Loki.
Zwart-wit met een mooie symmetrische tekening op zijn kop. Kon pootjes geven, apporteren en kwam als ik hem riep of floot. Hij is 16 jaar geworden.
Mis je maatje.
Fantastische keuze!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mooie dieren! Heb getwijfeld over een Noorse of een Main.
Het is de Main geworden
Ja en dan moeten wij het wel weten zeker. Je zoekt het maar uitquote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb trouwens vakantie maar weet niet of het me zal lukken om wakker te blijven voor Mexico- Engeland
Ik zou het erg leuk vinden.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb trouwens vakantie maar weet niet of het me zal lukken om wakker te blijven voor Mexico- Engeland
En dan stiekem vanuit in bed verderkijken zekerquote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik de rust ga ik naar bed. Wordt me anders weer te laat.
Mijn vierde kad werd maar 1,5. Poekiequote:Op zondag 5 juli 2026 22:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]. Maar 16 is een mooie leeftijd wel. Moge hij rustten in vrede.
Ik maak er wel even een ankedote van:quote:
Je blijft maar wakkerquote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als ik zie dat er over Engeland gepraat wordt baal ik er nog steeds van dat die wedstrijd niet vervroegd is
Ik had die echt graag gezien
Terugkijken is ook een optie!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als ik zie dat er over Engeland gepraat wordt baal ik er nog steeds van dat die wedstrijd niet vervroegd is
Ik had die echt graag gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |