Plannen smeden voor morgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn kadden liggen te chillen op het speelhuis van mn dochter. Wat een leven hebben die beesten.
Echt hequote:Op zondag 5 juli 2026 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk ik help je even, voor je weer een hoop moeite moet doen voor niks.
Kruis erdoorquote:Op zondag 5 juli 2026 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Die Noorse shirts vind ik maar lelijk. .
Dat is feitje, geen anekdote.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat Brazilië wereldkampioen is geworden (in 2002) hebben ze geen wedstrijd meer gewonnen van een Europees land in de knock-out fase van een WK.
quote:Op zondag 5 juli 2026 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Die Noorse shirts vind ik maar lelijk. .
Soms moet je hun jachtinstinct trainen dus met lasertje op muur richten en de kadden gaan die proberen te pakken.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn kadden liggen te chillen op het speelhuis van mn dochter. Wat een leven hebben die beesten.
Die kutcoach heeft het ritme eruit gehaald door zijn complete team te wisselen in die pot tegen Frankrijk.quote:
nog zo'n mongool.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kutcoach heeft het ritme eruit gehaald door zijn complete team te wisselen in die pot tegen Frankrijk.
Daarmee doe je de mongolen wel wat tekort.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Tien mongolen en Haaland doet me een beetje denken aan Ajax.
Alleen dan zonder Haaland.
Daar was Nederland vroeger ook goed inquote:Op zondag 5 juli 2026 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kutcoach heeft het ritme eruit gehaald door zijn complete team te wisselen in die pot tegen Frankrijk.
Mijn kadden trappen daar allang niet meer in.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Soms moet je hun jachtinstinct trainen dus met lasertje op muur richten en de kadden gaan die proberen te pakken.
Jouquote:Op zondag 5 juli 2026 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar speel je het liefst mee?
Nu gooien ze gewoon de opstelling om.quote:
Nouja speelhuis zeg maar gerust halve Monkey Townquote:
Oh en meteen twee kansen voor Noorwegen hahahquote:
Het is meesterlijk geacteerd.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Als ik iets pijnlijk ongrappig vind is het wel 'Big Bang Theory'
Dat werd vroeger altijd uitgezonden voordat de CL begon op Veronica meen ik. Dan moest ik echt even de TV uitzetten want oh wat is die vent irritant.
Heb je toch je leuke anekdote nog @:dombo
Ze wisselen nog steeds Big Bang af met Two and a half men.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Dat werd vroeger altijd uitgezonden voordat de CL begon op Veronica meen ik. Dan moest ik echt even de TV uitzetten want oh wat is die vent irritant.
omdat de humor te moeilijk voor je was?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Net als Two and a half Men.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb daar hele hoge verwachtingen van. Ik kijk dit op de BBC.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Zal je zien dat Mexico - Engeland mokersaai wordt.
Geen landgoed hebbenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja speelhuis zeg maar gerust halve Monkey TownGlijbaan, blokhut, schommels etc uit 1 stuk zeg maar. Grote tuin genot
De lat ligt hoog!!quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
Zal je zien dat Mexico - Engeland mokersaai wordt.
Hahah. Nee.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat de humor te moeilijk voor je was?
Brazilië is gewoon best goed dit jaar met wondercoach Ancelotti. En ja, ook tegen Marokko op de eerste 30 minuten na.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Two and a Half Men is wel genot t/m seizoen 8. Toen Kutcher kwam was het klaar.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze wisselen nog steeds Big Bang af met Two and a half men.
Ik moet helaas werken morgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar hele hoge verwachtingen van. Ik kijk dit op de BBC.
Ja, in België. Telt niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja speelhuis zeg maar gerust halve Monkey TownGlijbaan, blokhut, schommels etc uit 1 stuk zeg maar. Grote tuin genot
Ze zijn matig maar hebben een relatief simpele route. Volgende tegen Colombia kunnen ze winnen ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stelling: Brazilië toch beter dan je zou denken. mogelijke halve finale tegen Argentinië zit er in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |