Ik zie dat helemaal niet.. Capu is een beetje aan het flippen denk ikquote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja hallo.. je ziet toch zelf ook dat jullie beflikkerd worden?
Je kunt straks toch even naar boven gaan, je ding doen, en weer terug naar beneden?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn vriendin stuurt me net een snapchat of ik bijna naar boven kom (met weinig kleren aan).
Die heeft de memo gemist dat de wedstrijd van Engeland pas om 02:00 is.
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn vriendin stuurt me net een snapchat of ik bijna naar boven kom (met weinig kleren aan).
Prioriteitenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn tourepouletjes invullen.
Nee ze wil dan ook echt knuffelen enzo.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je kunt straks toch even naar boven gaan, je ding doen, en weer terug naar beneden?
Jammer dat je dat niet ziet.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet.. Capu is een beetje aan het flippen denk ik
Je kan ook eens schoonmaken natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, muizen en ongedierte vangen doen ze als de beste.
Wie? Vrouwen?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Even de zak leeg voordat z’n werkweek begint. Zij weet ook dat er veel lekkere deernes bij ‘m op kantoor zitten die het broekje doen bollen.quote:
In Nederland noemen we dat indekken voor een eventueel verlies.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet.. Capu is een beetje aan het flippen denk ik
Knuffelenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ze wil dan ook echt knuffelen enzo.
Moarn wer een dei zeggen we hier in Friesland.
Wat een freakquote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar morgen moet je Belgie kijken om 2:00 's nachts!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moarn wer een dei zeggen we hier in Friesland.
Satisfyer genot.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
IJskoud bad in Huize @:maxi-mus als ik het zo lees.
Heb ooit bij de Telekids roadshow op het podium gestaan met Carlo en Irene. Super soaker gewonnenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef RipCity het volgende:
Iedereen had toch ooit de droom om bij Telekids in het publiek te zitten?
Spelen die om zo'n kut tijd ja. Ik leef tegenwoordig bij de dag.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar morgen moet je Belgie kijken om 2:00 's nachts!
Ik keek Fox Kids.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef RipCity het volgende:
Iedereen had toch ooit de droom om bij Telekids in het publiek te zitten?
eeehhh. laat mijn katten met rust engerd.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even de zak leeg voordat z’n werkweek begint. Zij weet ook dat er veel lekkere deernes bij ‘m op kantoor zitten die het broekje doen bollen.
Jij zit op Snapchat?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Laptopje met Stripchat erbij?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zit even in de tuin in mijn badjas. Niets eronder aan ter info
We moeten gewoon winnen tegen de USAquote:Op zondag 5 juli 2026 23:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ik zoek niet snel iets achter iets.
Oh ja tof waren diequote:Op zondag 5 juli 2026 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb ooit bij de Telekids roadshow op het podium gestaan met Carlo en Irene. Super soaker gewonnen
En bij een ander in de tuin schijten. Ik heb zo'n asobuurman, ik verzamel de stront van zijn kat in een oude emmer en mieter het zo over de poort in zijn eigen tuin.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef vul_maar_in het volgende:
We GAAN winnen.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We moeten gewoon winnen tegen de USA
En ik hoop dat heel FOK! achter België staat
Iedereen behalve jij dus.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen die geen boomer is hier makker.
Snapchatquote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een hobbyquote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En bij een ander in de tuin schijten. Ik heb zo'n asobuurman, ik verzamel de stront van zijn kat in een oude emmer en mieter het zo over de poort in zijn eigen tuin.
ik stel voor om iedereen een rode username te gevenquote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We moeten gewoon winnen tegen de USA
En ik hoop dat heel FOK! achter België staat
Nee deze doen dat niet. Wel kotsen ze graag voor de deur van de buurman 2 appartementen verderop. Maar dat is toch een lul. Dus.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En bij een ander in de tuin schijten. Ik heb zo'n asobuurman, ik verzamel de stront van zijn kat in een oude emmer en mieter het zo over de poort in zijn eigen tuin.
quote:Op zondag 5 juli 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijk dat briesje langs het klokkenspel.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zit even in de tuin in mijn badjas. Niets eronder aan ter info
Lastige morgen... Met ogen dicht 10 man aanwijzen...quote:Op zondag 5 juli 2026 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn tourepouletjes invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |