Mijn zusje heeft zo'n kater, en ook normale poezen/katten. De Maine is minstens 2 keer zo groot.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze kunnen inderdaad extreem groot worden. Vooral katers.
Mijn rode kat is net zo grootquote:Op zondag 5 juli 2026 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft zo'n kater, en ook normale poezen/katten. De Maine is minstens 2 keer zo groot.
degaardquote:
Pics van de poes van je zus?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft zo'n kater, en ook normale poezen/katten. De Maine is minstens 2 keer zo groot.
Pics van je zusje.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die rooie doet de hele dag niets. In de ochtend ligt hij de poes te neuken, dan gaat hij slapen voor 10 uren ofzo, beetje eten, weer slapenquote:
Sterilized voer voor vrouwtjes (mits gesteriliseerd natuurlijk) doet wonderen naar mijn ervaring.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon zn brokjes maar een kat laten afvallen is extreem moeilijk. Veel moeilijker dan een hont
Nee, maar ook nog niet echt KNOTSGEKquote:
Wat vulgairquote:
We vroegen naar de dag van je kat.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die rooie doet de hele dag niets. In de ochtend ligt hij de poes te neuken, dan gaat hij slapen voor 10 uren ofzo, beetje eten, weer slapen
Al Bundy.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die rooie doet de hele dag niets. In de ochtend ligt hij de poes te neuken, dan gaat hij slapen voor 10 uren ofzo, beetje eten, weer slapen
Ik had BIJNA door het slotje gepost, nog net op tijd naar het nummer gekekenquote:Op zondag 5 juli 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Ik gok dat @:lenny77 nog opzoek is naar het nieuwe topic
wat luguberquote:Op zondag 5 juli 2026 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Ik moet bij Rayan steeds denken aan die meid die door haar vader en broers is vermoord uit eerwraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |