Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 juli 2026 00:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien straks nog een Bourbon, maar voor nu een HJ opengetrokken.
Nee afhankelijk zijn van die troep is het zieligste wat er isquote:Op zondag 5 juli 2026 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Misschien moet je ook gewoon gaan roken.
jamaar kind uit de jaren 80quote:Op zondag 5 juli 2026 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee afhankelijk zijn van die troep is het zieligste wat er is
Ik ook niet, was in shock gisterenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er nooit bij stilgestaan dat mensen dit raar vinden.
Moeten nog tegen Spanje of Portugal dan en in de finale tegen Argentinie.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:13 schreef 100Spokes het volgende:
Als Frankrijk dit verliest wint Marokko het WK sta daar even bij stil
Beter verslaafd aan de crack jaquote:Op zondag 5 juli 2026 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo teleurstellend ditquote:Op zondag 5 juli 2026 00:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zat weer door het slotje
Niet tegen @:GGMM zeggen
akkoordquote:Op zondag 5 juli 2026 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
jamaar kind uit de jaren 80
Waren bekant snoepjes die uitgedeeld werden.
Stond overal in elk huis in een glaasje op tafel.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Bij de Chinees, lekker sigaretje in die snoepbak na het etenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2026 00:13 schreef Lenny77 het volgende:
Ok... kijk nooit de oude superman als je stoned bent ofzo..
Dat op tafel was meer jaren 70quote:Op zondag 5 juli 2026 00:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Stond overal in elk huis in een glaasje op tafel.
Je eerste pakje op je twaalfde.
Roken in het vliegtuig, de trein,..
Je had zelfs snoep in de vorm van een sigaretquote:Op zondag 5 juli 2026 00:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Morgen gaan we genieten.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:17 schreef vul_maar_in het volgende:
WAT EEN ONTZETTENDE ZAADPOT.
ja ik zeg het gewoon.
Nou nou nouquote:Op zondag 5 juli 2026 00:17 schreef vul_maar_in het volgende:
WAT EEN ONTZETTENDE ZAADPOT.
ja ik zeg het gewoon.
En jij bent de enige denk je?quote:
Jij bloost hier wat af zegquote:
1979 hier en ik weet niet beter dan dat dat luchtje waar je van moest hoesten erbij hoorde.quote:
Grote asbak op lange poot en maar op die knop drukken want dat draaide zo leuk!quote:
Schattig hequote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 00:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
1979 hier en ik weet niet beter dan dat dat luchtje waar je van moest hoesten erbij hoorde.
En niemand in mijn familiie heeft longkanker behalve de ene halfzus (9-1) die niet rookte.
#Genes matter
IK doe met je mee maar wat een kut pot. ENCROYABLE!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo een post maken over het voetbal anders wordt er weer iemand boos.
Maar er gebeurt niets.
Dat die strandjeanetten eens beginnen met sjotten miljaarde!!!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo een post maken over het voetbal anders wordt er weer iemand boos.
Maar er gebeurt niets.
Ach, er is verder toch geen wedstrijd vannacht, dus deze mag best wat langer duren.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit kan nog wel eens diep in de nacht worden
ZUT ALORS!!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
IK doe met je mee maar wat een kut pot. ENCROYABLE!
Robben is een Strandjanet!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:23 schreef GGMM het volgende:
Strandjanet (of strandjanetten in meervoud) is een Vlaamse, informele term voor een homoseksuele man
Ik ben tegen homofobie
Geen problemen mee, morgen lekker uitslapen.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach, er is verder toch geen wedstrijd vannacht, dus deze mag best wat langer duren.
Beetje googlen en dan popt er soms wat leuks opquote:Op zondag 5 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan godverdomme dat is perfect.
Mja nee, daar wordt het eigenlijk toch niet voor gebruikt..quote:Op zondag 5 juli 2026 00:23 schreef GGMM het volgende:
Strandjanet (of strandjanetten in meervoud) is een Vlaamse, informele term voor een homoseksuele man
Ik ben tegen homofobie
Logisch wel, gezien de voorouders.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben ook allemaal zo'n heerlijke boevenkop.
Kun je nagaan dat Ronaldinho ook mee had kunnen doen met z'n neppe Paraguayaanse paspoort.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben ook allemaal zo'n heerlijke boevenkop.
Het is ook écht een kutwedstrijd goeie genadequote:Op zondag 5 juli 2026 00:25 schreef core2duo het volgende:
Nog steeds 0-0
Frankrijk komt er maar niet langs.
Ik wil mijn geld terug.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook écht een kutwedstrijd goeie genade
Nooit.. dan denken mensen dat ik een travestiet ben ofzo...quote:Op zondag 5 juli 2026 00:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Draag je vaak hakken? Of ben je meer van de Uggs?
Die winnen nog wel.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:25 schreef core2duo het volgende:
Nog steeds 0-0
Frankrijk komt er maar niet langs.
Duitsland dan?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die winnen nog wel.
Dit WK mazzelen alle "grote" landenr er uiteindelijk nog wel doorheen.
Behalve Nederland. KutKoeman.
Wat?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nooit.. dan denken mensen dat ik een travestiet ben ofzo...
Verdedigen hoort ook bij het voetballenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:27 schreef spapaars het volgende:
Die paraguay aantjes, voetballen kennen ze niet, maar schoppen als de beste.
Ik hoop heb, ben een echte Frankrijk-liefhebber🇫🇷quote:Op zondag 5 juli 2026 00:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die winnen nog wel.
Dit WK mazzelen alle "grote" landen er uiteindelijk nog wel doorheen.
Behalve Nederland. KutKoeman.
Welnee joh, gewoon schapenwol.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nooit.. dan denken mensen dat ik een travestiet ben ofzo...
En nee geen Uggs want daar zit dierenleed achter![]()
Sneakers
Dat was de schuld van de scheids die een zuiver doelpunt afkeurde.quote:
Dat is de enige manier om deze wedstrijd uit te houdenquote:
Wie wil dat weten?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is dat niet het eerste wat jij denkt dan bij lange vrouwen op hakken?
Ooit in een ver verleden, in de mega discotheken tijd, was opvallend gekleed gaan best wel leuk.quote:
Wat levend gestript wordt want aan de binnenkant zit de huid...quote:
Niks van aantrekken.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ooit in een ver verleden, in de mega discotheken tijd, was opvallend gekleed gaan best wel leuk.
Toen heeft dat eentje aan mij gevraagd![]()
Had niet eens hakken aan...
Dan zie ik er niet op mijn best uit neequote:Op zondag 5 juli 2026 00:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat ze tegen jou zeggen in de appie op zondag ochtend.
Dat ze een travestiet zijn? Nee, nooit.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is dat niet het eerste wat jij denkt dan bij lange vrouwen op hakken?
kekenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is wel vervelend voor de scheids dat hij naar het scherm moet
Dan moet hij extra beelden van Paraguay-Frankrijk keken
Nou zoveel heeft hij er tot nu toe niet van gezienquote:Op zondag 5 juli 2026 00:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is wel vervelend voor de scheids dat hij naar het scherm moet
Dan moet hij extra beelden van Paraguay-Frankrijk keken
Natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:31 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk mag Malle Babbe hem nemen (die heb ik als topscorer)
Maakt toch niet zoveel uit, dit is gewoon de correcte beslissing.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Hoeveel tijd mag er wel niet tussen zitten met de VAR?
Ow, dat lijkt me een rotervaring. Maar goed, discotheek, slecht licht en mensen zijn er niet nuchter... Wellicht maakte hij gewoon een domme grap.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ooit in een ver verleden, in de mega discotheken tijd, was opvallend gekleed gaan best wel leuk.
Toen heeft dat eentje aan mij gevraagd![]()
Had niet eens hakken aan...
Mja kan..quote:Op zondag 5 juli 2026 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me een rotervaring. Maar goed, discotheek, slecht licht en mensen zijn er niet nuchter... Wellicht maakte hij gewoon een domme grap.
Wat een smakeloos landquote:Op zondag 5 juli 2026 00:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja kan..
Maar ok, ik doe dus geen hakken aan.
Belgen zijn sowieso al vrij klein en mannen houden niet van lange vrouwen.
Lijden zal je!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:34 schreef GGMM het volgende:
Mooi, ik moet er niet aan denken dat ik dit 120 minuten zou moeten aanschouwen
Niks mis ook met vrouwen met sneakers.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja kan..
Van mij mag je hakjes aan zolang ze niet hoger dan 3 - 4 cm zijn. Even lang wandelen is nice.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja kan..
Vandaag ook patat opquote:
Hier in Nederland zou je minder opvallen! En als je wel opvalt is het niet erg, laat ze maar omkijken toch?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja kan..
quote:Op zondag 5 juli 2026 00:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis ook met vrouwen met sneakers.
Sowieso zijn Belgen verstandig daar ze gewoon friet zegggen.quote:
Niet alleen patat trouwens hoor, ook een kipburgerquote:
Ja die hebben echt iets genomen.quote:
Zou kunnen.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier in Nederland zou je minder opvallen! En als je wel opvalt is het niet erg, laat ze maar omkijken toch?
Volgens mij houden vooral onzekere mannen niet van lange vrouwen
Lijkt me pijnlijk ookquote:Op zondag 5 juli 2026 00:37 schreef vul_maar_in het volgende:
Of... Lenny77 kan helegaar niet op haakjes lopen <3
Jammer dat ze niet tegen Argentinië hoeven.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:38 schreef GGMM het volgende:
Laten we hopen dat de spelers van Paraguay helemaal uit hun plaat gaan het laatste kwart
Dat is het enige wat deze bloedwedstrijd nog kan redden
Ik vertrouw die Parguayezen anders ook nietquote:Op zondag 5 juli 2026 00:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ze steken zo meteen nog iemand neer met zo'n in de gevangenis gemaakt mesje.
Nee hoor. been there done that. altijd kramp in je schouder.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Mannen willen een beetje kunnen rondgooien met hun lief he? En zo lekker vastpakken, beschermen als het ware. Dat gaat niet met een lange vrouw die op ooghoogte zit.
Duh, we hebben ze uitgevonden..quote:Op zondag 5 juli 2026 00:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sowieso zijn Belgen verstandig daar ze gewoon friet zegggen.
Een shank.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ze steken zo meteen nog iemand neer met zo'n in de gevangenis gemaakt mesje.
Joran van der sloot genot.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Parguayezen anders ook niet
Aan een blinde hond heb je ook niksquote:Op zondag 5 juli 2026 00:38 schreef matspontius het volgende:
Dit is toch echt wel de slechtste scheids van dit WK!!!! Heeft ie zijn blinde geleidehond thuis gelaten?
Niet een shiv?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een shank.
Ja, ik heb OZ heel vaak herbekeken, wat een topshow.
Nee dat kan ik ook echt niet. Nooit gedaan dus geen ervaring.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:37 schreef vul_maar_in het volgende:
Of... @:Lenny77 kan helegaar niet op hakjes lopen <3
Wat leukquote:Op zondag 5 juli 2026 00:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een shank.
Toch zijn er mensen, zoals je ziet, die denken het beter te wetenquote:
Pics?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dat kan ik ook echt niet. Nooit gedaan dus geen ervaring.
Heb hierdoor wel erg mooie en zachte voetjes
quote:Op zondag 5 juli 2026 00:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een shank.
In tegenstelling tot tot?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de Fransen blijven wel vrij netjes. Itt tot Duitsland.
Zou best eens met een lange vrouw tussen de lakens willen bewegen. Maar op straat staat het toch wat vreemd als de man korter is dan de vrouw.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja kan..
Noem mij maar woke, maar dat klinkt wel heel ouderwetsquote:Op zondag 5 juli 2026 00:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Mannen willen een beetje kunnen rondgooien met hun lief he? En zo lekker vastpakken, beschermen als het ware. Dat gaat niet met een lange vrouw die op ooghoogte zit.
Nee, nu ben je dus onzekerquote:Op zondag 5 juli 2026 00:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou best eens met een lange vrouw tussen de lakens willen bewegen. Maar op straat staat het toch wat vreemd als de man korter is dan de vrouw.
Ongelofelijkquote:Op zondag 5 juli 2026 00:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen, zoals je ziet, die denken het beter te weten
Neequote:Op zondag 5 juli 2026 00:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
het is altijd allebei!!! Patat(aardappel, pommes) (frites/gefrituurd) = Patat -friet.
Dat is om 2 uur snachtsquote:
Ik kom hier ook weer even kijken bij het voetbal hoorquote:Op zondag 5 juli 2026 00:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou best eens met een lange vrouw tussen de lakens willen bewegen. Maar op straat staat het toch wat vreemd als de man korter is dan de vrouw.
Dat kunnen ze welquote:Op zondag 5 juli 2026 00:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Noem mij maar woke, maar dat klinkt wel heel ouderwetsAlsof vrouwen zichzelf niet kunnen beschermen.
Voetbal?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik kom hier ook weer even kijken bij het voetbal hoor
Wacht maar tot ze een keer met de hand voor de mond praten.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:41 schreef SamCooke het volgende:
Paraguay had al meerdere keren rood kunnen hebben. Nu nul kaarten lol
Nee nee zo werkt dat nietquote:Op zondag 5 juli 2026 00:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In 1680, technisch gezien dus Nederlandse uitvinding.
Oprechte vraag: waarom?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel de humor van in en een beetje vuil vind ik wel prima.quote:
Maar valt ook wel weer extreem om voor een elleboogquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 juli 2026 00:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oezbekistan.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is dit voor scheidsrechter joh, waar hebben ze die in godsnaam gevonden.
Irrelevant. Doe dit zaterdagmiddag op een amateurveld en t wordt of een vechtpartij of als de scheids het ziet en noteert 9 wedstrijden schorsing voor de speler.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar valt ook wel weer extreem om voor een elleboog
Door wie? Frenkie de Jong?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als wij tegen dit Paraguay hadden moeten spelen was de Slag om Nuremberg er niks bij geweest.
Zou volledig ontspoord zijn.
Maar dan valt er niemand omquote:Op zondag 5 juli 2026 00:45 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Irrelevant. Doe dit zaterdagmiddag op een amateurveld en t wordt of een vechtpartij of als de scheids het ziet en noteert 9 wedstrijden schorsing voor de speler.
Ik zou hier inderdaad iets meer van overtuigd zijn als we zelf nog slagers als Van Bommel, Nigel de Jong en Boula hadden.quote:
Ja, ook dankzij deze kutscheids overigensquote:
Echt hequote:Op zondag 5 juli 2026 00:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ugh (BEHEMOTH!)
ik ga dood iedere keer.
Ik klauter door klei, bagger en laag tij als het moet.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vlaamse.
Maakt eigenlijk ook niet uit. Water staat laag
We gingen vier jaar terug anders lekker met de Argentijnen mee in hun spel hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:46 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zou hier inderdaad iets meer van overtuigd zijn toen we zelf nog slagers als Van Bommel, Nigel de Jong en Boula hadden.
Dat waardeer ik welquote:Op zondag 5 juli 2026 00:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik klauter door klei, bagger en laag tij als het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |