Jammer dat ze niet tegen Argentinië hoeven.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:38 schreef GGMM het volgende:
Laten we hopen dat de spelers van Paraguay helemaal uit hun plaat gaan het laatste kwart
Dat is het enige wat deze bloedwedstrijd nog kan redden
Ik vertrouw die Parguayezen anders ook nietquote:Op zondag 5 juli 2026 00:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ze steken zo meteen nog iemand neer met zo'n in de gevangenis gemaakt mesje.
Nee hoor. been there done that. altijd kramp in je schouder.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Mannen willen een beetje kunnen rondgooien met hun lief he? En zo lekker vastpakken, beschermen als het ware. Dat gaat niet met een lange vrouw die op ooghoogte zit.
Duh, we hebben ze uitgevonden..quote:Op zondag 5 juli 2026 00:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sowieso zijn Belgen verstandig daar ze gewoon friet zegggen.
Een shank.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ze steken zo meteen nog iemand neer met zo'n in de gevangenis gemaakt mesje.
Joran van der sloot genot.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Parguayezen anders ook niet
Aan een blinde hond heb je ook niksquote:Op zondag 5 juli 2026 00:38 schreef matspontius het volgende:
Dit is toch echt wel de slechtste scheids van dit WK!!!! Heeft ie zijn blinde geleidehond thuis gelaten?
Niet een shiv?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een shank.
Ja, ik heb OZ heel vaak herbekeken, wat een topshow.
Nee dat kan ik ook echt niet. Nooit gedaan dus geen ervaring.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:37 schreef vul_maar_in het volgende:
Of... @:Lenny77 kan helegaar niet op hakjes lopen <3
Wat leukquote:Op zondag 5 juli 2026 00:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een shank.
Toch zijn er mensen, zoals je ziet, die denken het beter te wetenquote:
Pics?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dat kan ik ook echt niet. Nooit gedaan dus geen ervaring.
Heb hierdoor wel erg mooie en zachte voetjes
quote:Op zondag 5 juli 2026 00:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een shank.
In tegenstelling tot tot?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de Fransen blijven wel vrij netjes. Itt tot Duitsland.
Zou best eens met een lange vrouw tussen de lakens willen bewegen. Maar op straat staat het toch wat vreemd als de man korter is dan de vrouw.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja kan..
Maar ok, ik doe dus geen hakken aan.
Belgen zijn sowieso al vrij klein en mannen houden niet van lange vrouwen.
Noem mij maar woke, maar dat klinkt wel heel ouderwetsquote:Op zondag 5 juli 2026 00:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Mannen willen een beetje kunnen rondgooien met hun lief he? En zo lekker vastpakken, beschermen als het ware. Dat gaat niet met een lange vrouw die op ooghoogte zit.
Nee, nu ben je dus onzekerquote:Op zondag 5 juli 2026 00:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou best eens met een lange vrouw tussen de lakens willen bewegen. Maar op straat staat het toch wat vreemd als de man korter is dan de vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |