ZUT ALORS!!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
IK doe met je mee maar wat een kut pot. ENCROYABLE!
Robben is een Strandjanet!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:23 schreef GGMM het volgende:
Strandjanet (of strandjanetten in meervoud) is een Vlaamse, informele term voor een homoseksuele man
Ik ben tegen homofobie
Geen problemen mee, morgen lekker uitslapen.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach, er is verder toch geen wedstrijd vannacht, dus deze mag best wat langer duren.
Beetje googlen en dan popt er soms wat leuks opquote:Op zondag 5 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan godverdomme dat is perfect.
Mja nee, daar wordt het eigenlijk toch niet voor gebruikt..quote:Op zondag 5 juli 2026 00:23 schreef GGMM het volgende:
Strandjanet (of strandjanetten in meervoud) is een Vlaamse, informele term voor een homoseksuele man
Ik ben tegen homofobie
Logisch wel, gezien de voorouders.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben ook allemaal zo'n heerlijke boevenkop.
Kun je nagaan dat Ronaldinho ook mee had kunnen doen met z'n neppe Paraguayaanse paspoort.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben ook allemaal zo'n heerlijke boevenkop.
Het is ook écht een kutwedstrijd goeie genadequote:Op zondag 5 juli 2026 00:25 schreef core2duo het volgende:
Nog steeds 0-0
Frankrijk komt er maar niet langs.
Ik wil mijn geld terug.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook écht een kutwedstrijd goeie genade
Nooit.. dan denken mensen dat ik een travestiet ben ofzo...quote:Op zondag 5 juli 2026 00:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Draag je vaak hakken? Of ben je meer van de Uggs?
Die winnen nog wel.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:25 schreef core2duo het volgende:
Nog steeds 0-0
Frankrijk komt er maar niet langs.
Duitsland dan?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die winnen nog wel.
Dit WK mazzelen alle "grote" landenr er uiteindelijk nog wel doorheen.
Behalve Nederland. KutKoeman.
Wat?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nooit.. dan denken mensen dat ik een travestiet ben ofzo...
Verdedigen hoort ook bij het voetballenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:27 schreef spapaars het volgende:
Die paraguay aantjes, voetballen kennen ze niet, maar schoppen als de beste.
Ik hoop heb, ben een echte Frankrijk-liefhebber🇫🇷quote:Op zondag 5 juli 2026 00:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die winnen nog wel.
Dit WK mazzelen alle "grote" landen er uiteindelijk nog wel doorheen.
Behalve Nederland. KutKoeman.
Welnee joh, gewoon schapenwol.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nooit.. dan denken mensen dat ik een travestiet ben ofzo...
En nee geen Uggs want daar zit dierenleed achter![]()
Sneakers
Dat was de schuld van de scheids die een zuiver doelpunt afkeurde.quote:
Dat is de enige manier om deze wedstrijd uit te houdenquote:
Wie wil dat weten?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is dat niet het eerste wat jij denkt dan bij lange vrouwen op hakken?
Ooit in een ver verleden, in de mega discotheken tijd, was opvallend gekleed gaan best wel leuk.quote:
Wat levend gestript wordt want aan de binnenkant zit de huid...quote:
Niks van aantrekken.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ooit in een ver verleden, in de mega discotheken tijd, was opvallend gekleed gaan best wel leuk.
Toen heeft dat eentje aan mij gevraagd![]()
Had niet eens hakken aan...
Dan zie ik er niet op mijn best uit neequote:Op zondag 5 juli 2026 00:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat ze tegen jou zeggen in de appie op zondag ochtend.
Dat ze een travestiet zijn? Nee, nooit.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is dat niet het eerste wat jij denkt dan bij lange vrouwen op hakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |