IK doe met je mee maar wat een kut pot. ENCROYABLE!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo een post maken over het voetbal anders wordt er weer iemand boos.
Maar er gebeurt niets.
Dat die strandjeanetten eens beginnen met sjotten miljaarde!!!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo een post maken over het voetbal anders wordt er weer iemand boos.
Maar er gebeurt niets.
Waar haal je dat vandaan godverdomme dat is perfect.quote:
We gaan niet zo beginnen he.quote:
Ach, er is verder toch geen wedstrijd vannacht, dus deze mag best wat langer duren.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit kan nog wel eens diep in de nacht worden
ZUT ALORS!!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
IK doe met je mee maar wat een kut pot. ENCROYABLE!
Robben is een Strandjanet!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:23 schreef GGMM het volgende:
Strandjanet (of strandjanetten in meervoud) is een Vlaamse, informele term voor een homoseksuele man
Ik ben tegen homofobie
Geen problemen mee, morgen lekker uitslapen.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach, er is verder toch geen wedstrijd vannacht, dus deze mag best wat langer duren.
Beetje googlen en dan popt er soms wat leuks opquote:Op zondag 5 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan godverdomme dat is perfect.
Mja nee, daar wordt het eigenlijk toch niet voor gebruikt..quote:Op zondag 5 juli 2026 00:23 schreef GGMM het volgende:
Strandjanet (of strandjanetten in meervoud) is een Vlaamse, informele term voor een homoseksuele man
Ik ben tegen homofobie
Logisch wel, gezien de voorouders.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben ook allemaal zo'n heerlijke boevenkop.
Kun je nagaan dat Ronaldinho ook mee had kunnen doen met z'n neppe Paraguayaanse paspoort.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben ook allemaal zo'n heerlijke boevenkop.
Allons!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |