Schattig hequote:
quote:Op zondag 5 juli 2026 00:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
1979 hier en ik weet niet beter dan dat dat luchtje waar je van moest hoesten erbij hoorde.
En niemand in mijn familiie heeft longkanker behalve de ene halfzus (9-1) die niet rookte.
#Genes matter
IK doe met je mee maar wat een kut pot. ENCROYABLE!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo een post maken over het voetbal anders wordt er weer iemand boos.
Maar er gebeurt niets.
Dat die strandjeanetten eens beginnen met sjotten miljaarde!!!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo een post maken over het voetbal anders wordt er weer iemand boos.
Maar er gebeurt niets.
Ach, er is verder toch geen wedstrijd vannacht, dus deze mag best wat langer duren.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit kan nog wel eens diep in de nacht worden
ZUT ALORS!!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
IK doe met je mee maar wat een kut pot. ENCROYABLE!
Robben is een Strandjanet!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:23 schreef GGMM het volgende:
Strandjanet (of strandjanetten in meervoud) is een Vlaamse, informele term voor een homoseksuele man
Ik ben tegen homofobie
Geen problemen mee, morgen lekker uitslapen.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach, er is verder toch geen wedstrijd vannacht, dus deze mag best wat langer duren.
Beetje googlen en dan popt er soms wat leuks opquote:Op zondag 5 juli 2026 00:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan godverdomme dat is perfect.
Mja nee, daar wordt het eigenlijk toch niet voor gebruikt..quote:Op zondag 5 juli 2026 00:23 schreef GGMM het volgende:
Strandjanet (of strandjanetten in meervoud) is een Vlaamse, informele term voor een homoseksuele man
Ik ben tegen homofobie
Logisch wel, gezien de voorouders.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben ook allemaal zo'n heerlijke boevenkop.
Kun je nagaan dat Ronaldinho ook mee had kunnen doen met z'n neppe Paraguayaanse paspoort.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben ook allemaal zo'n heerlijke boevenkop.
Het is ook écht een kutwedstrijd goeie genadequote:Op zondag 5 juli 2026 00:25 schreef core2duo het volgende:
Nog steeds 0-0
Frankrijk komt er maar niet langs.
Ik wil mijn geld terug.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook écht een kutwedstrijd goeie genade
Nooit.. dan denken mensen dat ik een travestiet ben ofzo...quote:Op zondag 5 juli 2026 00:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Draag je vaak hakken? Of ben je meer van de Uggs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |