Christopher Reeves?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:21 schreef Lenny77 het volgende:
heee de originele superman film is op tv!
1978
Ach Lennyquote:
Dank jequote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuke OP heb je gemaakt trouwens.
Ja maar hij heeft er een met dropvetersquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk om vast te stellen om wat voor schoen het gaat. Een Geos (De Schoen die Ademt!) is vrij luchtig maar draagt hij soldatenkisten dan wordt het lachen geblazen.
Ow...quote:
Altijd leuk, antieke films.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:21 schreef Lenny77 het volgende:
heee de originele superman film is op tv!
1978
Rare fetish maar okequote:
Micro plastics genot.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk om vast te stellen om wat voor schoen het gaat. Een Geos (De Schoen die Ademt!) is vrij luchtig maar draagt hij soldatenkisten dan wordt het lachen geblazen.
Primaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow...
Was al blij dat ik niet door het slotje had gepost
GGMM, geen ban voorlopig
Opnieuw, kanjer!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ow...
Was al blij dat ik niet door het slotje had gepost
GGMM, geen ban voorlopig
Tot nu toe verdiend deze wedstrijd geen 3e topic.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima
Maar ik verwacht wel beter van je in deel 3
Ok Okquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima
Maar ik verwacht wel beter van je in deel 3
Ja, behalve in die clip van 'Don't speak'quote:
ED DE GOEIJquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HEEEEEEEEY BAAABBYY
OEH AH
I WANNAAA KNOOOOWW
Bakkie pleur met een kanoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[modbreak] we gaan HYDRATEREN [/modbreak]
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[modbreak] we gaan HYDRATEREN [/modbreak]
Dat liep op rolletjes.quote:
Mijne ook denk ik. Nadat ik U-Turn op VHS gezien hadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Volgens mij was mijne Jennifer Lopez.
Met de professâh.quote:
Kijk je nou de wedstrijd en superman tegelijkertijd?quote:
quote:
Mijne ook denk ik. Nadat ik U-Turn op VHS gezien hadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Volgens mij was mijne Jennifer Lopez.
Het half time spektakel is prima verzorgdquote:
Nee ok maar toch...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je was ook nog niet zo oud toen die film uitkwam natuurlijk.
Eeeuuuhhhquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk je nou de wedstrijd en superman tegelijkertijd?
Nee natuurlijk nietquote:
Oh okequote:
1 voor de Franse fans en 1 voor de Paragwajanenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:32 schreef spapaars het volgende:
2 schermen, voor de scheelkijkers?
[ afbeelding ]
Ok.. neequote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke
Ik was even bang dat je hier kwam zonder de wedstrijd te kijken
Voor laatste wedstrijd van de groepsfase was datquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:32 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is jouw favoriete superheld?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind superman helemaal geen leuke superheld.
Ik vind geen enkele superheld leukquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Tijdens handvoetbal hebben ze er natuurlijk eentje nodig voor de wedstrijd en de ander om alle celebs in beeld te brengen afgewisseld met de kiss cam.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:32 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:
Hoe heette die juf.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn eerste liefde was de juf van groep 6, de eerste "bekende" was Irene Moors.
Ik gun het jullie zo... na al die jaren in die donkere kast.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
Op zaterdag 4 juli 2026 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er staan een ban op onjuist quoten!!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik gun het jullie zo... na al die jaren in die donkere kast.
eens de matigste van allemaalquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Ze gaam dan iig de Marokkanen volledig opnaaien.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:38 schreef Zorro het volgende:
Gaat Paraguay, mochten ze doorgaan, ook Marokko van het veld vegen?
Zo ja dan juich ik voor Paraguay, anders niet.
Tegen Messi was dit rood geweestquote:
Eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens is Batman de beste superheld.
Dat is wel lolligquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze gaN dan iig de Marokkanen volledig opnaaien.
Correct.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien was het niet zo'n goed idee om een superheld te bedenken die totaal OP is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
LOOK I CAN DO EVERYTHING!
"Oh no Kryponite!"
Rinse, repeat.
Ik ga voor Mr. Beanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
LOOK I CAN DO EVERYTHING!
"Oh no Kryponite!"
Rinse, repeat.
Das toch een antiheld?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1 voor Paraguay, en 1 voor Frankrijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:32 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die Spiderman films maar matig altijd. Ook die Tim holland met die irritante Zendaya stoort me.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:41 schreef GGMM het volgende:
Batman of Spider-man ja
Ik denk batman
Tenzij de TMNT ook superhelden zijn, dan die.
Ja Tom Holland is irritant jaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die Spiderman films maar matig altijd. Ook die Tim holland met die irritante Zendaya stoort me.
welke spiderman?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:41 schreef GGMM het volgende:
Batman of Spider-man ja
Ik denk batman
Tenzij de TMNT ook superhelden zijn, dan die.
Die zat blijkbaar gister heel close met Ice-Spice een vape te delen.quote:
Er is ook voor meer geen rood gegevenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Slaande beweging. Er is dit WK voor minder rood gegeven.
BOahhhh schenkels en botjes uit de huid genot.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Paraguay-Nederland zou een ongekende veldslag zijn geworden.
Paraguay - Marokko kost de helft het leven.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Paraguay-Nederland zou een ongekende veldslag zijn geworden.
Puntige knieën?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
BOahhhh schenkels en botjes uit de huid genot.
Nee...mijn zusje was fan ik weet vrij zeker dat dit stuk ghettotuig daar geen deel van uit maakte.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:44 schreef kalinhos het volgende:
Dit moet gewoon direct rood zijn. Doe ‘t 6 potjes achter elkaar en tis wel afgelopen.
Boys a liar pt 2 topnummerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee...mijn zusje was fan ik weet vrij zeker dat dit stuk ghettotuig daar geen deel van uit maakte.
Dit is de enige die dat magquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nicki minaj krijgt een pass omdat die gewoon haarzelf is hoe fucked up ook.
Robert Plant?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Vergane ghetto glorie.
En een Plant.
Nee daar heeft het niets mee te maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Oh de 'donkere vrouwen zijn niet mooi' act
Daar ga ik niet op in
Donker?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Daar ga ik niet op in
Goedzoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Daar ga ik niet op in
Nou ja Kelis, die ene die kan zingen van destiniys child en beyonce...alisha keys met make up... en daarna wordt het strugglen..quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Daar ga ik niet op in
Liefst vroegquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:49 schreef SamCooke het volgende:
Fransen zijn bang voor de doodschop die vroeg of laat gaat komen.
Mwah, ik vind Rihanna anders best welquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Daar ga ik niet op in
ET fetish gespotquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Rihanna anders best wel.
Hondekop. Wel lekker lijf.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
quote:
quote:
Gadverdamme manquote:
Jij en ik hebben een verschillende smaakquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Doet ze een Michael Jacksontje?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:51 schreef Kriegel het volgende:
Serieus trouwens, dat kind is zo bleek dat je bijna gaat geloven dat dat rooie haar echt is
Echt he?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een verschrikkelijk onwijze kutwedstrijd
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee ze zit niet aan kinderenquote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hoor Drizzt, dit zou jij afwijzen.
quote:
Ik weet het niet, of het is een albino of er zitten een stuk of acht blanken in d'r stamboom, maar dit heeft weinig met donker te maken.quote:
Nee toen al... echt een puik lijf maar komop nou...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ok, het is nu allemaal wat minder, maar ten tijde van Umbrella was ze echt.
Haar moeder is Dominicaans en haar vader Nigeriaans.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, of het is een albino of er zitten een stuk of acht blanken in d'r stamboom, maar dit heeft weinig met donker te maken.
Oh ja dat is voornamelijk blank dan inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar moeder is Dominicaans en haar vader Nigeriaans.
Ah oke, ook wel plausibel. Nog steeds aan de lichte kant dan maar goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar moeder is Dominicaans en haar vader Nigeriaans.
Ze heeft verschillende keren al samengewerkt met Nicki Minaj! O.a. de soundtrack van Barbie. Voor meer leuke feitjes mag je @Coco dmen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat is voornamelijk blank dan inderdaad
Hierboven staan foto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Dan blijft er - bij de hier genoemden iig - helemaal niks meer over.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Willen jullie de vrouwen niet zo op uiterlijk beoordelen
Ook @Lenny77 niet?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hierboven staan foto's
maar vooruit, er kunnen niet genoeg foto's zijnJa sorry hoor maar dit is toch gewoon ontzettend vulgair?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ze nog een knappe vrouw zijn..Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Dat zijn toch vrouwenhatersquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan het aantal ja stemmen gaan we zien hoeveel incels hier zijn. Slim
Alles voor Argentinië.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
Uitstekend dat het importelftal van Frankrijk benadeeld word. Erg mooi
Jij woont in een tokkie buurt?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ineens super veel vuurwerk hier. Rare timing.
Inderdaad, het is nog lang geen nieuwjaar.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Stukje Enschede.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Allemaal mensen die blij zijn dat ze de rust hebben gehaald.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Veel Paraguayanen bij jou in de buurtquote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Op orale kwaliteiten dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Wiet?quote:
Dat moet, anders zijn het geen stinkburen meer.quote:
Of rifratjes die het alvast afschieten, omdat ze tegen Frankrijk eraf gaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal mensen die blij zijn dat ze de rust hebben gehaald.
Nee wiet vind ik eigenlijk ook wel lekker ruikenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wiet?
Ik ruik dat wel graag.
Maar ok, hier ruik je dat zelden tot nooit dus dan is dat wel eens leuk
Ahquote:Op zondag 5 juli 2026 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee wiet vind ik eigenlijk ook wel lekker ruiken
Dit zijn grote stinksigaretten
Ga er wat van zeggen. Neem het ook ff op. Ben benieuwd. Genietonquote:Op zondag 5 juli 2026 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee wiet vind ik eigenlijk ook wel lekker ruiken
Dit zijn grote stinksigaretten
Keertje geen whisky?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik overweeg om zo eens een keer een biertje te pakken ipv mijn vaste drankje.
Roken is niet verbodenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ga er wat van zeggen. Neem het ook ff op. Ben benieuwd. Genieton
De Belg is dan ook echt leukquote:Op zondag 5 juli 2026 00:04 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat de Belg écht leuk verslag geeft ook in de rust
Ik ben erg blij dat ik geswitcht ben
Nee als het echt asociaal/hinderlijk/strafbaar is niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leven en laten leven. Mensen die anderen ergens op wijzen verdienen een klap in de nek
Is hier geen sprake van dus mondje dicht niet zeurenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee als het echt asociaal/hinderlijk/strafbaar is niet.
Tenzij je een laffe herder bent natuurlijk dan is dit een mooi excuus ja
Nou ja… in Nederland (en België?) krijg je dat niet, daar met de jarige het kopen.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Als iemand jarig is krijg je taart, typisch Paraguayaans.
Dit, de jarige trakteertquote:Op zondag 5 juli 2026 00:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou ja… in Nederland (en België?) krijg je dat niet, daar met de jarige het kopen.
Ik krijg het altijd.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou ja… in Nederland (en België?) krijg je dat niet, daar met de jarige het kopen.
Het is donker, kijk maar eens buitenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:08 schreef Kriegel het volgende:
37,8![]()
Wtf, stel die wedstrijd dan even uit tot het donker is ofzo.
Had net een HJ tripel, nu een Affligem. Schakel zo door naar een stout.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien straks nog een Bourbon, maar voor nu een HJ opengetrokken.
Maar vanwege hydration break hebben alle teams uiteraard gelijke omstandigheden.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:08 schreef Kriegel het volgende:
37,8![]()
Wtf, stel die wedstrijd dan even uit tot het donker is ofzo.
Jij bent niet bang voor een stukje leverbeschadiging. ik waardeer dat in een man.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had net een HJ tripel, nu een Affligem. Schakel zo door naar een stout.
Ik zal er nu in elk geval niet over zeuren, holy fuck.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:09 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Maar vanwege hydration break hebben alle teams uiteraard gelijke omstandigheden.
6/7quote:Op zondag 5 juli 2026 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kut was de 1e helft op een schaal van 1 tot 10?
De Belg is tenminste logischquote:Op zondag 5 juli 2026 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En de jarige feliciteer je. Niet zijn vader. zusje, vriend of buurman. Aldus de Belg.
En absoluut dit.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En de jarige feliciteer je. Niet zijn vader. zusje, vriend of buurman. Aldus de Belg.
Hoor je ze ook zwaar ademen?quote:
We gaan toch allen, dan maar liever genoten.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij bent niet bang voor een stukje leverbeschadiging. ik waardeer dat in een man.
Also also alsoooo...quote:
Ruben zat er in de rust bij alsof hij op strafkamp is.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kut was de 1e helft op een schaal van 1 tot 10?
Moest lachenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En absoluut dit.
Zo vreemd.. geeft acute kortsluiting hier
Misschien heeft Imke hem afgewezen.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ruben zat er in de rust bij alsof hij op strafkamp is.
Ik heb er nooit bij stilgestaan dat mensen dit raar vinden.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En absoluut dit.
Zo vreemd.. geeft acute kortsluiting hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |