Nee toen al... echt een puik lijf maar komop nou...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ok, het is nu allemaal wat minder, maar ten tijde van Umbrella was ze echt.
Haar moeder is Dominicaans en haar vader Nigeriaans.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, of het is een albino of er zitten een stuk of acht blanken in d'r stamboom, maar dit heeft weinig met donker te maken.
Oh ja dat is voornamelijk blank dan inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar moeder is Dominicaans en haar vader Nigeriaans.
Ah oke, ook wel plausibel. Nog steeds aan de lichte kant dan maar goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haar moeder is Dominicaans en haar vader Nigeriaans.
Ze heeft verschillende keren al samengewerkt met Nicki Minaj! O.a. de soundtrack van Barbie. Voor meer leuke feitjes mag je @Coco dmen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat is voornamelijk blank dan inderdaad
Hierboven staan foto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Dan blijft er - bij de hier genoemden iig - helemaal niks meer over.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Willen jullie de vrouwen niet zo op uiterlijk beoordelen
Ook @Lenny77 niet?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Willen jullie de vrouwen niet zo op uiterlijk beoordelen
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hierboven staan foto's
maar vooruit, er kunnen niet genoeg foto's zijnJa sorry hoor maar dit is toch gewoon ontzettend vulgair?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ze nog een knappe vrouw zijn..Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Dat zijn toch vrouwenhatersquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan het aantal ja stemmen gaan we zien hoeveel incels hier zijn. Slim
Alles voor Argentinië.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
Uitstekend dat het importelftal van Frankrijk benadeeld word. Erg mooi
Jij woont in een tokkie buurt?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ineens super veel vuurwerk hier. Rare timing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |