Dat zijn toch vrouwenhatersquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan het aantal ja stemmen gaan we zien hoeveel incels hier zijn. Slim
Alles voor Argentinië.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
Uitstekend dat het importelftal van Frankrijk benadeeld word. Erg mooi
Jij woont in een tokkie buurt?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ineens super veel vuurwerk hier. Rare timing.
Inderdaad, het is nog lang geen nieuwjaar.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Stukje Enschede.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Allemaal mensen die blij zijn dat ze de rust hebben gehaald.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Veel Paraguayanen bij jou in de buurtquote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Op orale kwaliteiten dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Willen jullie de vrouwen niet zo op uiterlijk beoordelen
Wiet?quote:
Dat moet, anders zijn het geen stinkburen meer.quote:
Of rifratjes die het alvast afschieten, omdat ze tegen Frankrijk eraf gaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal mensen die blij zijn dat ze de rust hebben gehaald.
Nee wiet vind ik eigenlijk ook wel lekker ruikenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wiet?
Ik ruik dat wel graag.
Maar ok, hier ruik je dat zelden tot nooit dus dan is dat wel eens leuk
Ahquote:Op zondag 5 juli 2026 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee wiet vind ik eigenlijk ook wel lekker ruiken
Dit zijn grote stinksigaretten
Ga er wat van zeggen. Neem het ook ff op. Ben benieuwd. Genietonquote:Op zondag 5 juli 2026 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee wiet vind ik eigenlijk ook wel lekker ruiken
Dit zijn grote stinksigaretten
Keertje geen whisky?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik overweeg om zo eens een keer een biertje te pakken ipv mijn vaste drankje.
Roken is niet verbodenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ga er wat van zeggen. Neem het ook ff op. Ben benieuwd. Genieton
De Belg is dan ook echt leukquote:Op zondag 5 juli 2026 00:04 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat de Belg écht leuk verslag geeft ook in de rust
Ik ben erg blij dat ik geswitcht ben
Nee als het echt asociaal/hinderlijk/strafbaar is niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leven en laten leven. Mensen die anderen ergens op wijzen verdienen een klap in de nek
Is hier geen sprake van dus mondje dicht niet zeurenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee als het echt asociaal/hinderlijk/strafbaar is niet.
Tenzij je een laffe herder bent natuurlijk dan is dit een mooi excuus ja
Nou ja… in Nederland (en België?) krijg je dat niet, daar met de jarige het kopen.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Als iemand jarig is krijg je taart, typisch Paraguayaans.
Dit, de jarige trakteertquote:Op zondag 5 juli 2026 00:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou ja… in Nederland (en België?) krijg je dat niet, daar met de jarige het kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |