Is hier geen sprake van dus mondje dicht niet zeurenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee als het echt asociaal/hinderlijk/strafbaar is niet.
Tenzij je een laffe herder bent natuurlijk dan is dit een mooi excuus ja
Nou ja… in Nederland (en België?) krijg je dat niet, daar met de jarige het kopen.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Als iemand jarig is krijg je taart, typisch Paraguayaans.
Dit, de jarige trakteertquote:Op zondag 5 juli 2026 00:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou ja… in Nederland (en België?) krijg je dat niet, daar met de jarige het kopen.
Ik krijg het altijd.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou ja… in Nederland (en België?) krijg je dat niet, daar met de jarige het kopen.
Het is donker, kijk maar eens buitenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:08 schreef Kriegel het volgende:
37,8![]()
Wtf, stel die wedstrijd dan even uit tot het donker is ofzo.
Had net een HJ tripel, nu een Affligem. Schakel zo door naar een stout.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien straks nog een Bourbon, maar voor nu een HJ opengetrokken.
Maar vanwege hydration break hebben alle teams uiteraard gelijke omstandigheden.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:08 schreef Kriegel het volgende:
37,8![]()
Wtf, stel die wedstrijd dan even uit tot het donker is ofzo.
Jij bent niet bang voor een stukje leverbeschadiging. ik waardeer dat in een man.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had net een HJ tripel, nu een Affligem. Schakel zo door naar een stout.
Ik zal er nu in elk geval niet over zeuren, holy fuck.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:09 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Maar vanwege hydration break hebben alle teams uiteraard gelijke omstandigheden.
6/7quote:Op zondag 5 juli 2026 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kut was de 1e helft op een schaal van 1 tot 10?
De Belg is tenminste logischquote:Op zondag 5 juli 2026 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En de jarige feliciteer je. Niet zijn vader. zusje, vriend of buurman. Aldus de Belg.
En absoluut dit.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En de jarige feliciteer je. Niet zijn vader. zusje, vriend of buurman. Aldus de Belg.
Hoor je ze ook zwaar ademen?quote:
We gaan toch allen, dan maar liever genoten.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij bent niet bang voor een stukje leverbeschadiging. ik waardeer dat in een man.
Also also alsoooo...quote:
Ruben zat er in de rust bij alsof hij op strafkamp is.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kut was de 1e helft op een schaal van 1 tot 10?
Moest lachenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En absoluut dit.
Zo vreemd.. geeft acute kortsluiting hier
Misschien heeft Imke hem afgewezen.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ruben zat er in de rust bij alsof hij op strafkamp is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |