Inderdaad, het is nog lang geen nieuwjaar.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ineens super veel vuurwerk hier. Rare timing.
Stukje Enschede.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Allemaal mensen die blij zijn dat ze de rust hebben gehaald.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Veel Paraguayanen bij jou in de buurtquote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Op orale kwaliteiten dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
Willen jullie de vrouwen niet zo op uiterlijk beoordelen
Wiet?quote:
Dat moet, anders zijn het geen stinkburen meer.quote:
Of rifratjes die het alvast afschieten, omdat ze tegen Frankrijk eraf gaan.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal mensen die blij zijn dat ze de rust hebben gehaald.
Nee wiet vind ik eigenlijk ook wel lekker ruikenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wiet?
Ik ruik dat wel graag.
Maar ok, hier ruik je dat zelden tot nooit dus dan is dat wel eens leuk
Ahquote:Op zondag 5 juli 2026 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee wiet vind ik eigenlijk ook wel lekker ruiken
Dit zijn grote stinksigaretten
Ga er wat van zeggen. Neem het ook ff op. Ben benieuwd. Genietonquote:Op zondag 5 juli 2026 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee wiet vind ik eigenlijk ook wel lekker ruiken
Dit zijn grote stinksigaretten
Keertje geen whisky?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik overweeg om zo eens een keer een biertje te pakken ipv mijn vaste drankje.
Roken is niet verbodenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ga er wat van zeggen. Neem het ook ff op. Ben benieuwd. Genieton
De Belg is dan ook echt leukquote:Op zondag 5 juli 2026 00:04 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat de Belg écht leuk verslag geeft ook in de rust
Ik ben erg blij dat ik geswitcht ben
Nee als het echt asociaal/hinderlijk/strafbaar is niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leven en laten leven. Mensen die anderen ergens op wijzen verdienen een klap in de nek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |