Bakkie pleur met een kanoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[modbreak] we gaan HYDRATEREN [/modbreak]
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[modbreak] we gaan HYDRATEREN [/modbreak]
Dat liep op rolletjes.quote:
Mijne ook denk ik. Nadat ik U-Turn op VHS gezien hadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Volgens mij was mijne Jennifer Lopez.
Met de professâh.quote:
Kijk je nou de wedstrijd en superman tegelijkertijd?quote:
quote:
Mijne ook denk ik. Nadat ik U-Turn op VHS gezien hadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Volgens mij was mijne Jennifer Lopez.
Het half time spektakel is prima verzorgdquote:
Nee ok maar toch...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je was ook nog niet zo oud toen die film uitkwam natuurlijk.
Eeeuuuhhhquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk je nou de wedstrijd en superman tegelijkertijd?
Nee natuurlijk nietquote:
Oh okequote:
1 voor de Franse fans en 1 voor de Paragwajanenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:32 schreef spapaars het volgende:
2 schermen, voor de scheelkijkers?
[ afbeelding ]
Ok.. neequote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke
Ik was even bang dat je hier kwam zonder de wedstrijd te kijken
Voor laatste wedstrijd van de groepsfase was datquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:32 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is jouw favoriete superheld?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind superman helemaal geen leuke superheld.
Ik vind geen enkele superheld leukquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind superman helemaal geen leuke superheld.
Tijdens handvoetbal hebben ze er natuurlijk eentje nodig voor de wedstrijd en de ander om alle celebs in beeld te brengen afgewisseld met de kiss cam.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:32 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:
Hoe heette die juf.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn eerste liefde was de juf van groep 6, de eerste "bekende" was Irene Moors.
Ik gun het jullie zo... na al die jaren in die donkere kast.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
Op zaterdag 4 juli 2026 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er staan een ban op onjuist quoten!!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik gun het jullie zo... na al die jaren in die donkere kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |