Eens. Net te laat.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik had toch liever gezien dat het om 22:00 begon
Ik ga wel even een uurtje iets voor mezelf doen
Wie zit er nou te wachten op Marokko - Paraguay.quote:
Ik want ik haat Frankrijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Wie zit er nou te wachten op Marokko - Paraguay.
Je haat mooi voetbal. Oke, duidelijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:28 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ik want ik haat Frankrijk.
Ga sowieso alleen de eerste helft kijken.
Nee ik haat Frankrijk gewoon. Het land, de spelers, het voetbal.quote:
Uithoudingstrainingquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik had toch liever gezien dat het om 22:00 begon
Ik ga wel even een uurtje iets voor mezelf doen
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:28 schreef Lothiriel het volgende:
Paraguay heeft weinig om het lijf
Ez win voor Frankrijk
Fransen haat ik niet maar Frankrijk is wel een prachtig vakantieland met helaas Fransen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik schrik er weer van hoeveel mensen een bepaald land haten. Daar heb ik nu helemaal geen last van.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik schrik er weer van hoeveel mensen een bepaald land haten. Daar heb ik nu helemaal geen last van.
De wereld is een prachtig vakantieparadijs met helaas mensen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fransen haat ik niet maar Frankrijk is wel een prachtig vakantieland met helaas Fransen.
Ze is er dit jaar blijkbaar ook weer bijquote:
Fransen zijn net als Nederlanders, alleen iets stugger. Het is niet moeilijk om geaccepteerd te worden, maar om te integreren is een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De wereld is een prachtig vakantieparadijs met helaas mensen.
2-0 graag. Mbappe scoren, maar die heeft toch iedereen op scorito.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Hier verder hup Frankrijk!
3-1
2 goals voor D'n Bappert
Dus Waku-Waku je voor een outlier duh.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
2-0 graag. Mbappe scoren, maar die heeft toch iedereen op scorito.
Frankrijk speelt uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
2-0 graag. Mbappe scoren, maar die heeft toch iedereen op scorito.
Arrogantie. Ik kan er gewoon niet tegenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit kan op veel manieren worden uitgelegd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:12 schreef Xylar het volgende:
[..]
Arrogantie. Ik kan er gewoon niet tegen
Gebbetje ik betaal ze zelf uiteraard. Mits CP een topic warning plaatst.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Als Paraguay wint doneer ik 2 fok abbo's namens @:capuchon_jongen.
En dit betreft 2 compleet niet-willekeurige users, dus begin maar vast met slobberen.
Fransen lijken in de verste verte niet op Nederlanders. En gelukkig maar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Fransen zijn net als Nederlanders, alleen iets stugger. Het is niet moeilijk om geaccepteerd te worden, maar om te integreren is een heel ander verhaal.
Nee ik heb het over hoe het is om te integreren. Als je een woordje Frans spreekt vallen ze best mee.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:22 schreef Badada het volgende:
[..]
Fransen lijken in de verste verte niet op Nederlanders. En gelukkig maar.
Zit CP niet in Engeland?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gebbetje ik betaal ze zelf uiteraard. Mits CP een topic warning plaatst.
Die rekenen we ook af.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
'Feyenoord supporters doen het ook' aldus Ibi.
Dat is lokaal, club gerelateerd. Meestal moet je je er voor aanmelden. Oranje fans gaan nooit rellend de straat op.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:25 schreef Type-R het volgende:
Ik word zo moe van die Afellay. Wat een serpent.
Ja, wat een flapdrol...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die gaat zo driemaal excuses aanbieden voor z'n vraag
Ik tussen mij en Ibi. Stukje Fortuyn genot.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel seksuele spanning tussen Mortaxx en mij.
In het Feyenoord-topic zullen ze wel weer zeggen dat Marokkanen het ook doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
'Feyenoord supporters doen het ook' aldus Ibi.
Hij leek hem nu toch wel weerwoord te geven door te zeggen dat hij het ook aan Bruggink vroeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die gaat zo driemaal excuses aanbieden voor z'n vraag
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel seksuele spanning tussen Mortaxx en mij.
Keukenrolquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
22% heeft liever Ron jans dan Pep.
Daar moeten we wat mee, die mensen.
Die zijn gewoon tegen een niet-Nederlander als coachquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Deporteren?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Majda.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Als oranje speelt loopt het ook wel eens uit de hand bij eindrondes... alleen niet al zo vroeg in het toernooi.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is lokaal, club gerelateerd. Meestal moet je je er voor aanmelden. Oranje fans gaan nooit rellend de straat op.
Ik word zo ziek van die valse vergelijkingen.
En bij 0-1?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga overigens niet weer na een 1-0 het topic verlaten.
Ik heb mijn lesje na gisteren wel geleerd.
Anders mis je de andere 3 goals van Frankrijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga overigens niet weer na een 1-0 het topic verlaten.
Ik heb mijn lesje na gisteren wel geleerd.
Fons Spooren voelt zich buitengesloten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik tussen mij en Ibi. Stukje Fortuyn genot.
Maar het is vanaf match 1 al deut bij onze Marokkaanse vrienden. DIt gaat niet om what aboutism hoop ik?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als oranje speelt loopt het ook wel eens uit de hand bij eindrondes... alleen niet al zo vroeg in het toernooi.
Ja prima, maar de raddraaiers moeten gewoon opgepakt worden. Dat gebeurd overal te weinig.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
maar het is vanaf match 1 al deut bij onze Marokkaanse vrienden. DIt gaat niet om what aboutism hoop ik?
En ik ben eerlijk het is zeer beperkt. Het echte geweld lijkt zich redelijk tot een paar toch al verotte kernen te beperken. Laat ze lekker tuteren, voorlopig is de Marokkaanse droom levend en dat mag.
Je zou zeggen een mooie fuik maar daar zijn onze dienders te dom voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja prima, maar de raddraaiers moeten gewoon opgepakt worden. Dat gebeurd overal te weinig.
En je weet dat je niet in oorlog moet geraken met marokko ;-).
Daar is geen woord Afrikaans aan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Paraguayans fans chanting "Listen, spread the word, they say they are from France but they are all from Angola"
Wat is dat toch met Zuid-Amerikaanse landen?
Laat Frankrijk maar winnen, dik.
Verliezen van Angola, wat een losers dat Paraguay.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Paraguayans fans chanting "Listen, spread the word, they say they are from France but they are all from Angola"
De meeste Paraguayaan zijn half Spaansquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ze hebben geen ongelijkquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
D'n Bappert.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ze hebben wel ongelijk.. Mbappe heeft niks met Angola.
Je kan toch zelf wel zien welk team beter is als je kijkt?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze hebben het bij de Belg over de xG van de assist.
Dan vraag je er ook om.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De vorige keer toen Marokko de kwartfinale van een WK haalde, werd mijn fiets gestolen bij Rotterdam Centraal
Momenteel staat mijn fiets bij Rotterdam Centraal
Spannend.
Pff, dat wordt een spannend avondje!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De vorige keer toen Marokko de kwartfinale van een WK haalde, werd mijn fiets gestolen bij Rotterdam Centraal
Spannend.
oh nee Coco is nog steeds geen vrouw.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil toch even benadrukken dat ik het opnieuw heel verdacht vindt dat de afwezigheid van Coco en Pisces29 alweer simultaan loopt. Let maar op, die keren morgen gelijktijdig terug.
Suggereer je nu dat er een verband is tussen Marokko en een gestolen fiets?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spannend.
Net voorbij zegt hij, of kijk je bij den Belg?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hebben ze ook hier het Amerikaanse volkslied weer gespeeld?
Ik hoop dat ze het gezellig hebben samenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil toch even benadrukken dat ik het opnieuw heel verdacht vindt dat de afwezigheid van Coco en Pisces29 alweer simultaan loopt. Let maar op, die keren morgen gelijktijdig terug.
Daar geloof ik wel in.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het gezellig hebben samen
Schakel net pas in, hoorde nog net iets over een fly-over.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net voorbij zegt hij, of kijk je bij den Belg?
Weten die veel wat een volkslied is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij de Belg hebben ze er echt totaal geen moeite om even door het volkslied heen te babbelen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
Arme kinderen hopen in beeld te komen maar daar doet de cameraman niet aan
40/45quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel bussen parkeert Paraguay vandaag?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben net thuis, ik had even een leven.quote:
37 graden lachen wij nu om in Nederlandquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig heeft dit stadion veel schaduw met die 37 graden.
Die bussen maken weinig kans.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja dat kan dus niet he.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ben net thuis, ik had even een leven.
Dan kijk je te weinig darts.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
Wat leuk, Titanium. Die heb ik allang niet meer gehoord.
Dat heb ik ook 1 x gedaan en daarna: "Stop voting now" erachter geschreeuwd om het af te maken.quote:
Het WK komt steeds dichterbij!quote:
Ik werd gedwongen mijn zolderkamer te verlaten.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ben net thuis, ik had even een leven.
WK Darts heeft geen moderatie nodig, warm bad genotquote:
Viaplay aids heb ik niet en moet ik een maandje nemen met het WK, Videoland heb ik wel want dat wil de vrouw dus ik zit gebakken dit jaarquote:
Nie waar jokkebrok.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Middag in Amsterdam parkeren is ongeveer even duur.
Ja dat helpt ze 9 van de 10 keer voor geen meter.quote:
Moet je alsnog een extra pakket nemenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Viaplay aids heb ik niet en moet ik een maandje nemen met het WK, Videoland heb ik wel want dat wil de vrouw dus ik zit gebakken dit jaar
Het is mij wel duidelijk hoe het gaat in huize R-woud93quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Viaplay aids heb ik niet en moet ik een maandje nemen met het WK, Videoland heb ik wel want dat wil de vrouw dus ik zit gebakken dit jaar
IPTV nemen makker.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik was nog even een film kijken (Obsession)quote:
Videoland betaal ik al voor, viaplay heb ik niet want dat vinden we beiden onzin.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is mij wel duidelijk hoe het gaat in huize R-woud93
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Middag in Amsterdam parkeren is ongeveer even duur.
Ik vind je een lieve jongen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Videoland betaal ik al voor, viaplay heb ik niet want dat vinden we beiden onzin.
Dus trek je conclusie maar, hoe gaat het hier?
Er is futjebol.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik was nog even een film kijken (Obsession)
Aanrader?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik was nog even een film kijken (Obsession)
Wil je Mortaxx jaloers maken zoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je een lieve jongen.
Warm bad.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je een lieve jongen.
Ja, maar er zat bijna 2 uur tussen de wedstrijden dus ik denk ik zet een filmpje opquote:
Zal wel iets duurder worden of een add-on voor sporten zoals HBO ook heeft (voor 5 euro geloof ik)quote:
Zekerquote:
oh horrorfilms zijn niet m'n genre.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker
Ik wil niet te veel spoileren van m'n review, maar die staat in het horrortopic
Paraguay met een laag blok, dat verwacht je ook niet zeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
Frankrijk mag gratis opstomen tot 3/4 van het veld
Dat is prima te doen, vooral omdat alles waar ik voor betaal ook echt bruikbaar is, voor mij en mijn vriendinquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel iets duurder worden of een add-on voor sporten zoals HBO ook heeft (voor 5 euro geloof ik)
Alle goeie horrorfilms zijn al gemaakt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
oh horrorfilms zijn niet m'n genre.
8 uit 10, dat is best goed!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker
Ik wil niet te veel spoileren van m'n review, maar die staat in het horrortopic
Oh, ik heb 0-4.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef GGMM het volgende:
Anyway
Ik heb 0-1 voorspeld. Ik denk dat dit een zeer stroeve saaie wedstrijd wordt.
Ja ik kijk videoland via mijn zus die het deelt met 3 vriendinnen, als dat maar blijft. Wil ik best wat betalen voor het sportgedeelte.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is prima te doen, vooral omdat alles waar ik voor betaal ook echt bruikbaar is, voor mij en mijn vriendin
Er komt hier net een toeterende fatbike voorbij met vlag.quote:
Tegen Frankrijk kan ik mij dat wel voorstellenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
Paraquay speelt als Nederland tegen Marokko deed.
Volgend jaar WK rugby Hans.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit wordt 1 van de diepere zwarte gaten mannen.
2 jaar niks hierna.
Ja ik ook maar daardoor vind ik ze juist wel leukquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
8 uit 10, dat is best goed!
Ik durf horrorfilms nooit aan, omdat ik me te veel inleef in een film en dan te makkelijk schrik
Dat en spannend of de haantjes domineren. Kies...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef GGMM het volgende:
Anyway
Ik heb 0-1 voorspeld. Ik denk dat dit een zeer stroeve saaie wedstrijd wordt.
Pics van die drie vriendinnen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik kijk videoland via mijn zus die het deelt met 3 vriendinnen, als dat maar blijft. Wil ik best wat betalen voor het sportgedeelte.
Wat?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pisces is op date met Coco.
Vlag van Paraguay?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er komt hier net een toeterende fatbike voorbij met vlag.
Z.O. Nederland, moet niet veel gekker worden.
Stok tussen de spaken mikken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vrienden van me ook, dus kijk ik ze alsnog af en toe. Ik zal deze aanraden. Zitten er veel jumpscares in? Dat vind ik altijd zo makkelijk scoren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook maar daardoor vind ik ze juist wel leuk
Krijg je ook die drie vriendinnen erbij?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik kijk videoland via mijn zus die het deelt met 3 vriendinnen, als dat maar blijft. Wil ik best wat betalen voor het sportgedeelte.
Ik heb ook een fatbike, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee kan me dat niet echt herinneren op één keer naquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vrienden van me ook, dus kijk ik ze alsnog af en toe. Ik zal deze aanraden. Zitten er veel jumpscares in? Dat vind ik altijd zo makkelijk scoren.
Urineverlies dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van die schrikmomenten.
Nee helaas, dat zal wel meer kosten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Krijg je ook die drie vriendinnen erbij?
Ik kijk ineens heel anders tegen je aan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb ook een fatbike, komt wel dichtbij zo
Ik schrik hiervanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Valt mee. Eén van mijn favoriete horrorfilms is It Follows, omdat die zo lekker beklijft en vooral op de achtergrond eng is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee kan me dat niet echt herinneren op één keer na
wtfquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is goed ik bel je wel evenquote:
Laat je dan ook zo de bandjes half leeglopen zodat ze meer herrie maken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe bevalt je bankstel?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het als een gratis taxi na het stappenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk ineens heel anders tegen je aan.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe bevalt je bankstel?Ik heb een V20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Woudje is pauper geworden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit vind ik nog meer onverantwoord.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie het als een gratis taxi na het stappen
Dat ze gaan racen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb F1 gemist.
Wat verwacht je morgen?
Afgewerkt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:14 schreef spapaars het volgende:
Mis die Capuchon Gozer, is die weer aan de zuip?
Die had een buurtfeest. Dat is in België in elkaars kelder kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:14 schreef spapaars het volgende:
Hier rijdt geen kip meer op de weg na 21:00, lekker manquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit vind ik nog meer onverantwoord.
Die gaan voor de penalty'squote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Paraguay speelt niet bepaald sierlijk
In zn septic tank gedonderdquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:14 schreef spapaars het volgende:
Oh daar zal Lenny ook wel zijn danquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had een buurtfeest. Dat is in België in elkaars kelder kijken.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier maak je een denkfout! Maar goed laten we het gezellig houden dus ik accepteer je maar zoals je bent.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier rijdt geen kip meer op de weg na 21:00, lekker man
Dacht tijdens de drinkpauze wat lekkers uit de kelder pakken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat maar even weten wat het is geworden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dacht tijdens de drinkpauze wat lekkers uit de kelder pakken.
Bloedeloos en saai?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:16 schreef GGMM het volgende:
Ik wil niet te snel oordelen, maar tot nu toe komt de wedstrijd aardig overeen met hoe ik hem voorspeld had
Iets wat fris en puur is?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dacht tijdens de drinkpauze wat lekkers uit de kelder pakken.
F1 genotquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hebben we morgen een uitstekend programma.
Ik heb ONTZETTEND zin in morgen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hebben we morgen een uitstekend programma.
Exact.quote:
An-nekoeken en wentel-Eefjesquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat maar even weten wat het is geworden.
quote:
Voor de neutrale kijker wel leukquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat nog wel leuk tegenwoordig? Ik hoor veel klachten.
Je luistert niet he?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
Nu @:pisces29 nog
Die is wel heel lang afwezig
Fietsen ook niet maar de TDF pak ik ook gewoon meequote:
Klopt. Het is meer dan een sport.quote:
Als de challenge was geweest dat hij morgen voor Max ging juichen was ie leuker geweestquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:19 schreef 3rr0r het volgende:
Als Paraguay een goal maakt eet @:ChevyCaprice z'n schoen op
Goed dat je het zegt, nog even mijn pick’m voor morgen invullen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fietsen ook niet maar de TDF pak ik ook gewoon mee
Dit verzin je!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:19 schreef 3rr0r het volgende:
Dan nog krijgt die arme jongen kritiek van dat doodzieke subforum.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als de challenge was geweest dat hij morgen voor Max ging juichen was ie leuker geweest
Het is wel belangrijk om vast te stellen om wat voor schoen het gaat. Een Geos (De Schoen die Ademt!) is vrij luchtig maar draagt hij soldatenkisten dan wordt het lachen geblazen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:19 schreef 3rr0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |