Nee ik heb het over hoe het is om te integreren. Als je een woordje Frans spreekt vallen ze best mee.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:22 schreef Badada het volgende:
[..]
Fransen lijken in de verste verte niet op Nederlanders. En gelukkig maar.
Zit CP niet in Engeland?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gebbetje ik betaal ze zelf uiteraard. Mits CP een topic warning plaatst.
Die rekenen we ook af.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
'Feyenoord supporters doen het ook' aldus Ibi.
Dat is lokaal, club gerelateerd. Meestal moet je je er voor aanmelden. Oranje fans gaan nooit rellend de straat op.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:25 schreef Type-R het volgende:
Ik word zo moe van die Afellay. Wat een serpent.
Ja, wat een flapdrol...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die gaat zo driemaal excuses aanbieden voor z'n vraag
Ik tussen mij en Ibi. Stukje Fortuyn genot.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel seksuele spanning tussen Mortaxx en mij.
In het Feyenoord-topic zullen ze wel weer zeggen dat Marokkanen het ook doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
'Feyenoord supporters doen het ook' aldus Ibi.
Hij leek hem nu toch wel weerwoord te geven door te zeggen dat hij het ook aan Bruggink vroeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die gaat zo driemaal excuses aanbieden voor z'n vraag
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel seksuele spanning tussen Mortaxx en mij.
Keukenrolquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
22% heeft liever Ron jans dan Pep.
Daar moeten we wat mee, die mensen.
Die zijn gewoon tegen een niet-Nederlander als coachquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Deporteren?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |