Je kan toch zelf wel zien welk team beter is als je kijkt?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze hebben het bij de Belg over de xG van de assist.
Dan vraag je er ook om.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De vorige keer toen Marokko de kwartfinale van een WK haalde, werd mijn fiets gestolen bij Rotterdam Centraal
Momenteel staat mijn fiets bij Rotterdam Centraal
Spannend.
Pff, dat wordt een spannend avondje!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De vorige keer toen Marokko de kwartfinale van een WK haalde, werd mijn fiets gestolen bij Rotterdam Centraal
Spannend.
oh nee Coco is nog steeds geen vrouw.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil toch even benadrukken dat ik het opnieuw heel verdacht vindt dat de afwezigheid van Coco en Pisces29 alweer simultaan loopt. Let maar op, die keren morgen gelijktijdig terug.
Suggereer je nu dat er een verband is tussen Marokko en een gestolen fiets?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spannend.
Net voorbij zegt hij, of kijk je bij den Belg?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hebben ze ook hier het Amerikaanse volkslied weer gespeeld?
Ik hoop dat ze het gezellig hebben samenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil toch even benadrukken dat ik het opnieuw heel verdacht vindt dat de afwezigheid van Coco en Pisces29 alweer simultaan loopt. Let maar op, die keren morgen gelijktijdig terug.
Daar geloof ik wel in.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het gezellig hebben samen
Schakel net pas in, hoorde nog net iets over een fly-over.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net voorbij zegt hij, of kijk je bij den Belg?
Weten die veel wat een volkslied is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij de Belg hebben ze er echt totaal geen moeite om even door het volkslied heen te babbelen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
Arme kinderen hopen in beeld te komen maar daar doet de cameraman niet aan
40/45quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel bussen parkeert Paraguay vandaag?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben net thuis, ik had even een leven.quote:
37 graden lachen wij nu om in Nederlandquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig heeft dit stadion veel schaduw met die 37 graden.
Die bussen maken weinig kans.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |