oh horrorfilms zijn niet m'n genre.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker
Ik wil niet te veel spoileren van m'n review, maar die staat in het horrortopic
Paraguay met een laag blok, dat verwacht je ook niet zeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
Frankrijk mag gratis opstomen tot 3/4 van het veld
Dat is prima te doen, vooral omdat alles waar ik voor betaal ook echt bruikbaar is, voor mij en mijn vriendinquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel iets duurder worden of een add-on voor sporten zoals HBO ook heeft (voor 5 euro geloof ik)
Alle goeie horrorfilms zijn al gemaakt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
oh horrorfilms zijn niet m'n genre.
8 uit 10, dat is best goed!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker
Ik wil niet te veel spoileren van m'n review, maar die staat in het horrortopic
Oh, ik heb 0-4.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef GGMM het volgende:
Anyway
Ik heb 0-1 voorspeld. Ik denk dat dit een zeer stroeve saaie wedstrijd wordt.
Ja ik kijk videoland via mijn zus die het deelt met 3 vriendinnen, als dat maar blijft. Wil ik best wat betalen voor het sportgedeelte.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is prima te doen, vooral omdat alles waar ik voor betaal ook echt bruikbaar is, voor mij en mijn vriendin
Er komt hier net een toeterende fatbike voorbij met vlag.quote:
Tegen Frankrijk kan ik mij dat wel voorstellenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
Paraquay speelt als Nederland tegen Marokko deed.
Volgend jaar WK rugby Hans.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit wordt 1 van de diepere zwarte gaten mannen.
2 jaar niks hierna.
Ja ik ook maar daardoor vind ik ze juist wel leukquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
8 uit 10, dat is best goed!
Ik durf horrorfilms nooit aan, omdat ik me te veel inleef in een film en dan te makkelijk schrik
Dat en spannend of de haantjes domineren. Kies...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef GGMM het volgende:
Anyway
Ik heb 0-1 voorspeld. Ik denk dat dit een zeer stroeve saaie wedstrijd wordt.
Pics van die drie vriendinnen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik kijk videoland via mijn zus die het deelt met 3 vriendinnen, als dat maar blijft. Wil ik best wat betalen voor het sportgedeelte.
Wat?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pisces is op date met Coco.
Vlag van Paraguay?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er komt hier net een toeterende fatbike voorbij met vlag.
Z.O. Nederland, moet niet veel gekker worden.
Stok tussen de spaken mikken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vrienden van me ook, dus kijk ik ze alsnog af en toe. Ik zal deze aanraden. Zitten er veel jumpscares in? Dat vind ik altijd zo makkelijk scoren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook maar daardoor vind ik ze juist wel leuk
Krijg je ook die drie vriendinnen erbij?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik kijk videoland via mijn zus die het deelt met 3 vriendinnen, als dat maar blijft. Wil ik best wat betalen voor het sportgedeelte.
Ik heb ook een fatbike, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee kan me dat niet echt herinneren op één keer naquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vrienden van me ook, dus kijk ik ze alsnog af en toe. Ik zal deze aanraden. Zitten er veel jumpscares in? Dat vind ik altijd zo makkelijk scoren.
Urineverlies dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van die schrikmomenten.
Nee helaas, dat zal wel meer kosten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Krijg je ook die drie vriendinnen erbij?
Ik kijk ineens heel anders tegen je aan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb ook een fatbike, komt wel dichtbij zo
Ik schrik hiervanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Valt mee. Eén van mijn favoriete horrorfilms is It Follows, omdat die zo lekker beklijft en vooral op de achtergrond eng is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee kan me dat niet echt herinneren op één keer na
wtfquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is goed ik bel je wel evenquote:
Laat je dan ook zo de bandjes half leeglopen zodat ze meer herrie maken?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe bevalt je bankstel?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het als een gratis taxi na het stappenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk ineens heel anders tegen je aan.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe bevalt je bankstel?Ik heb een V20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Woudje is pauper geworden.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |