Ja dat kan dus niet he.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ben net thuis, ik had even een leven.
Dan kijk je te weinig darts.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
Wat leuk, Titanium. Die heb ik allang niet meer gehoord.
Dat heb ik ook 1 x gedaan en daarna: "Stop voting now" erachter geschreeuwd om het af te maken.quote:
Het WK komt steeds dichterbij!quote:
Ik werd gedwongen mijn zolderkamer te verlaten.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ben net thuis, ik had even een leven.
WK Darts heeft geen moderatie nodig, warm bad genotquote:
Viaplay aids heb ik niet en moet ik een maandje nemen met het WK, Videoland heb ik wel want dat wil de vrouw dus ik zit gebakken dit jaarquote:
Nie waar jokkebrok.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Middag in Amsterdam parkeren is ongeveer even duur.
Ja dat helpt ze 9 van de 10 keer voor geen meter.quote:
Moet je alsnog een extra pakket nemenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Viaplay aids heb ik niet en moet ik een maandje nemen met het WK, Videoland heb ik wel want dat wil de vrouw dus ik zit gebakken dit jaar
Het is mij wel duidelijk hoe het gaat in huize R-woud93quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Viaplay aids heb ik niet en moet ik een maandje nemen met het WK, Videoland heb ik wel want dat wil de vrouw dus ik zit gebakken dit jaar
IPTV nemen makker.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik was nog even een film kijken (Obsession)quote:
Videoland betaal ik al voor, viaplay heb ik niet want dat vinden we beiden onzin.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is mij wel duidelijk hoe het gaat in huize R-woud93
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Middag in Amsterdam parkeren is ongeveer even duur.
Ik vind je een lieve jongen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Videoland betaal ik al voor, viaplay heb ik niet want dat vinden we beiden onzin.
Dus trek je conclusie maar, hoe gaat het hier?
Er is futjebol.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik was nog even een film kijken (Obsession)
Aanrader?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik was nog even een film kijken (Obsession)
Wil je Mortaxx jaloers maken zoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je een lieve jongen.
Warm bad.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je een lieve jongen.
Ja, maar er zat bijna 2 uur tussen de wedstrijden dus ik denk ik zet een filmpje opquote:
Zal wel iets duurder worden of een add-on voor sporten zoals HBO ook heeft (voor 5 euro geloof ik)quote:
Zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |