eens de matigste van allemaalquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind superman helemaal geen leuke superheld.
Ze gaam dan iig de Marokkanen volledig opnaaien.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:38 schreef Zorro het volgende:
Gaat Paraguay, mochten ze doorgaan, ook Marokko van het veld vegen?
Zo ja dan juich ik voor Paraguay, anders niet.
Tegen Messi was dit rood geweestquote:
Eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens is Batman de beste superheld.
Dat is wel lolligquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze gaN dan iig de Marokkanen volledig opnaaien.
Correct.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien was het niet zo'n goed idee om een superheld te bedenken die totaal OP is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
LOOK I CAN DO EVERYTHING!
"Oh no Kryponite!"
Rinse, repeat.
Ik ga voor Mr. Beanquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
LOOK I CAN DO EVERYTHING!
"Oh no Kryponite!"
Rinse, repeat.
Das toch een antiheld?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1 voor Paraguay, en 1 voor Frankrijk?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:32 schreef spapaars het volgende:
2 schermen, voor de scheelkijkers?
[ afbeelding ]
Ik vind die Spiderman films maar matig altijd. Ook die Tim holland met die irritante Zendaya stoort me.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:41 schreef GGMM het volgende:
Batman of Spider-man ja
Ik denk batman
Tenzij de TMNT ook superhelden zijn, dan die.
Ja Tom Holland is irritant jaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die Spiderman films maar matig altijd. Ook die Tim holland met die irritante Zendaya stoort me.
welke spiderman?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:41 schreef GGMM het volgende:
Batman of Spider-man ja
Ik denk batman
Tenzij de TMNT ook superhelden zijn, dan die.
Die zat blijkbaar gister heel close met Ice-Spice een vape te delen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |