Ooit in een ver verleden, in de mega discotheken tijd, was opvallend gekleed gaan best wel leuk.quote:
Wat levend gestript wordt want aan de binnenkant zit de huid...quote:
Niks van aantrekken.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ooit in een ver verleden, in de mega discotheken tijd, was opvallend gekleed gaan best wel leuk.
Toen heeft dat eentje aan mij gevraagd![]()
Had niet eens hakken aan...
Dan zie ik er niet op mijn best uit neequote:Op zondag 5 juli 2026 00:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat ze tegen jou zeggen in de appie op zondag ochtend.
Dat ze een travestiet zijn? Nee, nooit.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is dat niet het eerste wat jij denkt dan bij lange vrouwen op hakken?
kekenquote:Op zondag 5 juli 2026 00:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is wel vervelend voor de scheids dat hij naar het scherm moet
Dan moet hij extra beelden van Paraguay-Frankrijk keken
Nou zoveel heeft hij er tot nu toe niet van gezienquote:Op zondag 5 juli 2026 00:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is wel vervelend voor de scheids dat hij naar het scherm moet
Dan moet hij extra beelden van Paraguay-Frankrijk keken
Natuurlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:31 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk mag Malle Babbe hem nemen (die heb ik als topscorer)
Maakt toch niet zoveel uit, dit is gewoon de correcte beslissing.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Hoeveel tijd mag er wel niet tussen zitten met de VAR?
Ow, dat lijkt me een rotervaring. Maar goed, discotheek, slecht licht en mensen zijn er niet nuchter... Wellicht maakte hij gewoon een domme grap.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ooit in een ver verleden, in de mega discotheken tijd, was opvallend gekleed gaan best wel leuk.
Toen heeft dat eentje aan mij gevraagd![]()
Had niet eens hakken aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |