quote:
Hahahahaquote:
Ik heb nog wel wat leuks in mijn collectie uit die tijd trouwens, maar dat terzijdequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
België had al moeten stoppen na de troonsbestijging van Leopold II.
Minder hangmatten en harder werken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Voor voetballers uit arme clubs/ arme landen ook sneu om al die rijkdom te zien en dat zelf niet te kunnen krijgen in eigen land.
Je had (kijk @Slobeend zo moet dat) onder je post moeten zettenquote:
Als de zuurgraad hoog is, dan is het niet zuurquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de zuurgraat de laatste minuten nogal hoog.
GRIJP ZE COCOquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:52 schreef Coco het volgende:
Wel staan een aantal users nu op mijn lijst.
Touché.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als de zuurgraad hoog is, dan is het niet zuur
quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:51 schreef GGMM het volgende:
Rust.
Ik zet mijn resterende Skyr in de koelkast en zet een kopje thee
Ik ben van mening dat een dergelijke fipo niet bestaat aangezien de OP de fipo is.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gefipojaag is ook zware onzin trouwens.
Rustaaaghquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:52 schreef Coco het volgende:
Wel staan een aantal users nu op mijn lijst.
Oh dit gisterquote:
Welk cijfer zou je het geven?quote:
Leuk dat je er bent deze avondquote:
Dat betekent dat het spannend isquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent deze avond
Ik weet niet of ik een verlenging ga trekken hoor
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:52 schreef MadMaster het volgende:
En nu een frietje met looksaus en ajuinen…
Vind het hier wel meevallen. Vorig toernooi was het meer.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gedoe over pooltjes steeds bij de VRT, vermoeiend.
Playablequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een dergelijke fipo niet bestaat aangezien de OP de fipo is.
Roken kan echt niet meerquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik gebruik de rust om even een heerlijk sjekkie op te steken
Binnenkort weer de Sporza Wielermanager.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gedoe over pooltjes steeds bij de VRT, vermoeiend.
Geniet er lekker vanquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Roken is smerig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is net zo duur als 1 biertje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben soms wat te veel met pooltjes bezig, maar heb besloten daar dit jaar niet te veel op te lettenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vind het hier wel meevallen. Vorig toernooi was het meer.
Dit schokt mij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vond het nu wel leuk geweest eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef Bugno3 het volgende:
Wie weet een goede manier om een zalmfilet te checken op achtergebleven graadjes. Jij misschien @:GGMM? @:Coco?
Die taak heeft @DombohetOlifantje1 overgenomen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben soms wat te veel met pooltjes bezig, maar heb besloten daar dit jaar niet te veel op te letten
Ik sta elfde.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Die taak heeft @:dombohetolifantje1 overgenomen.
De scandinavische sufheid werkt me op mijn lurven.quote:
quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Roken is smerig.
Maar ik gun jou je genotje.
Mag ik jou weer pesten?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het nu wel leuk geweest eigenlijk
Pesten moet wel leuk blijven
Ik had je een keer geroemd vanwege het voorbeeld wezen voor andere FOK! ers, maar nu ik dit lees....quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Het spijt me.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het nu wel leuk geweest eigenlijk
Pesten moet wel leuk blijven
De servers roken ook, dus ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh mogen we hier ook al niet meer roken?
De druk van niks presteren? dat moet haast ondragelijk zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Aan het commentaar van Filip Joos te merken, gaan talentloze Belgen de druk van de gouden generatie op oneerlijke wijze moeten dragen.
Met mij eindigt alles meestal in en teleurstelling, dus dit soort teksten zeggen mij niet zo veel meerquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik had je een keer geroemd vanwege het voorbeeld wezen voor andere FOK! ers, maar nu ik dit lees....
Feyenoord is daar bovenop gekomen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De druk van niks presteren? dat moet haast ondragelijk zijn.
Ik ben niet anders gewendquote:
Ik ga NU zwaaien!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Flinke rooklach in het publiek. Is dat R-woud?
Rokisme is realquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met mij eindigt alles meestal in en teleurstelling, dus dit soort teksten zeggen mij niet zo veel meer
Dit vind ik zieligquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met mij eindigt alles meestal in en teleurstelling, dus dit soort teksten zeggen mij niet zo veel meer
Onlogisch die is er best goed inquote:
Je mag mij noemen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik had je een keer geroemd vanwege het voorbeeld wezen voor andere FOK! ers, maar nu ik dit lees....
quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh mogen we hier ook al niet meer roken?
Deze wedstrijd kijk je toch gewoon op de belg joh gekquote:
"Het probleem van Lukaku is dat hij niet kan voetballen."quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:59 schreef Gretzl het volgende:
"Iedere speler moet zowel links als rechts kunnen trappen."
– H. Brusselmans, 2026
Hij heeft wel een lekkere vriendin toch, zo'n jong blaadjequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:00 schreef spapaars het volgende:
Eeuwige optimist aan tafel.
[ afbeelding ]
Het is niet voor niks een zelfde type als Brobbiequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Het probleem van Lukaku is dat hij niet kan voetballen."
Brusselmans.
Kan je deze ff uitleggen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
je zal maar Brusselmans heten als Belg.
Piet Amsterdammans
Helmut Berlinmann
Louis Parishomme
Charles Londonchap
Stalingraaaaaaad @Cocoquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
je zal maar Brusselmans heten als Belg.
Piet Amsterdammans
Helmut Berlinmann
Louis Parishomme
Charles Londonchap
Ik vond het wel een leuke post, niet genoeg voor een like maar wel primaquote:
Nee sorry. Voor jouw niveau ontbeer ik de didactische kwaliteiten. Dit snap je, is niet heel moeilijk trouwens, of, ja, niet.quote:
Hier sluit ik mij graag bij aanquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke post, niet genoeg voor een like maar wel prima
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
M'n airco staat best zacht maar het is toch een beetje koud maar als ik hem uitzet is het binnen een kwartier 30 graden
Mo money mo problems
Nou nou nou, melk van een gouden koe zal veel lekkerder smaken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even checken waar ik sloopmelk kan halen.
Aannames aannamesquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou nou nou, melk van een gouden koe zal veel lekkerder smaken.
30 gradenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
M'n airco staat best zacht maar het is toch een beetje koud maar als ik hem uitzet is het binnen een kwartier 30 graden
Mo money mo problems
Doe ik ook niet het was serieus 31 graden toen ik thuiskwam. De warmte blijft gewoon hangen en trekt overal in.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
30 graden
Overdrijf niet zo joh
90% van de melk in de supermarkt is sloopmelk. Bizarquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even checken waar ik sloopmelk kan halen.
Plat dak?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
Mo money mo problems
Ja dat bakvet van die snackbar is knap heet.quote:Op kwoensdag 1 juli 2026 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook niet het was serieus 31 graden toen ik thuiskwam. De warmte blijft gewoon hangen en trekt overal in.
Hier is het lekker 23 graden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook niet het was serieus 31 graden toen ik thuiskwam. De warmte blijft gewoon hangen en trekt overal in.
“Het grootste verschil tussen literatuur en voetbal is dat je bij literatuur op je stoel kunt blijven zitten.”quote:
quote:'Sloopmelk' is een term van dierenwelzijnsorganisatie Wakker Dier voor koemelk en zuivel zonder een erkend dierenwelzijnskeurmerk. Volgens de stichting worden deze koeien doorgefokt voor een torenhoge melkproductie, waardoor ze vaak vroegtijdig slijten en op jonge leeftijd naar de slacht gaan.
Verzuip dagelijks mijn melk in de koffie.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
90% van de melk in de supermarkt is sloopmelk. Bizar
Allemaal aan de kalverliefde melk
Hier ook, het is zo slecht geïsoleerd hierquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier is het lekker 23 graden.![]()
Zonder airco.
quote:
Neequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Brusselmans de Ozzy Osbourne van de Lage Landen of zo
Nee, hij is vooral overschat, soort Frenkie de Jong.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Brusselmans de Ozzy Osbourne van de Lage Landen of zo
Housemartins…quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die plaat van Mighty Dub Katz was, of van Norman Cook.
Hebben ze wel kabeltelevisie? Net als Glanerbrug?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze in België riolering? Amsterdam is pas aangesloten. @:monkyyy
@drittzzzzzquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze wel kabeltelevisie? Net als Glanerbrug?
Hij is wel altijd zichzelf gebleven.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, hij is vooral overschat, soort Frenkie de Jong.
Iets heel aardigs.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
wat mag dit betekenen ik spreek geen smilies
Ja.quote:
Hallo An Demeulemeester, jij ook hier?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Nee Brusselmans heeft mij teveel nare shit geschreven om hem echt te vertrouwen.
Omdat Ozzy zeeeeeeer zwaar aan de shit zat en zeer traag was.quote:
Oh ja dat hoorde ik laatst in het nieuws voor doven en slechthorendenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze wel kabeltelevisie? Net als Glanerbrug?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier is het lekker 23 graden.![]()
Zonder airco.
En hij zingt niet zo valsquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat Ozzy zeeeeeeer zwaar aan de shit zat en zeer traag was.
Brusselmans is relatief nuchter.
FA lonkt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over twee weken ben ik 4 jaar gestopt met roken.
Netjes. Lekker potje gespaardquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over twee weken ben ik 4 jaar gestopt met roken.
Ja, omdat ze achterwaarts in de foef werd genomen door Gugenheimer, dat vond ze aanstootgevend.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hehe is dat iemand die zijn boeken uit de handel wilde hebben ofzo?
Ja ik wou zeggen, Ozzy was toch een tijd lang de vleesgeworden klap in het gezicht van elke antidrugscampagne die je kon verzinnen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat Ozzy zeeeeeeer zwaar aan de shit zat en zeer traag was.
Brusselmans is relatief nuchter.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik begin wat weg te dommelen. Tijd voor de 0-2
Zover zou ik nooit gaan en ik vond ex-drummer geweldig. ik heb ook de sade gelezen. maar dat ene boek in die flat was me net teveel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, omdat ze achterwaarts in de foef werd genomen door Gugenheimer, dat vond ze aanstootgevend.
Alstuquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef Slobeend het volgende:
Senegal gaat kansen missen en dit nog weggeven, dat voel je aan alles.
Wenken bediend en zo…quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij leest de wedstrijd nog beter dan Koeman.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef Slobeend het volgende:
Voodoo Mexi?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteraard, net als Congo.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef Slobeend het volgende:
Je hebt kijk op het spelletjequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef Slobeend het volgende:
De strategie van vorige keer werkte al helemaal nietquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze hadden de groep ook niet moeten winnen.
Dan wordt de beker over 4 maanden alsnog aan Frankrijk gegevenquote:
Ik ook. Maar die Belgen gaan nooit scorenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Belgie
Ik heb trouwens 2-1 voor Senegsl voorspeld met mijn inzicht
Mooie assist, uitstekend aangenomen en gecontroleerd en weergaloos hard binnen geschoten.quote:
godverdomme ik moest lachenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan wordt de beker over 4 maanden alsnog aan Frankrijk gegeven
Finale wordt een herhaling van de Africa cup.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuke potjes vandaag.quote:
Ja nog maar wat vertragingquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Het vliegtuig met Duitsland en Nederland blijft nu zeker wachten.
Dat zou een stunt zijn haha. ik ben voor!quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Finale wordt een herhaling van de Africa cup.
Die gaat nog wel terugquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou een leuke vinale zijnquote:
Ik baal nog steeds dat Koeman ons zo tactisch te grabbel heeft gegooid, maar we moeten doorquote:
Ik doe mee!quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef GGMM het volgende:
Als België dit nog wint neem ik zolang België er nog in zit een België-UI
Zelfcensuur toepassenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Nee Brusselmans heeft mij teveel nare shit geschreven om hem echt te vertrouwen.
Letterlijk 3 paginas over baby verkr*achting. ik had mijn buik wel even vol van de werken van meneer Brusselmans.
De standaard calimero meltdown die je wist dat zou komen.quote:
Waar is hij eigenlijk?quote:
Dat zou wel terecht zijn jaquote:
Jij durft!quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ben blij dat ik er niets van gezien hebquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat Koeman ons zo tactisch te grabbel heeft gegooid, maar we moeten door
Kon ik maar naar de Belg schakelen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Belgische commentator begint wat gefrustreerd te klinken.
Ondenkbaar dat er Amerikaanse Senegalezen bestaan, die sinds zeg 2 generaties in de VS wonen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef leolinedance het volgende:
Het gemiddelde salaris in Senegal ligt rond de 120.000 tot 150.000 West-Afrikaanse CFA-frank (XOF) per maand. Omgerekend is dat ongeveer ¤180 tot ¤230 bruto per maand (afhankelijk van de wisselkoers).
Hoe kunnen al die Senegallers een kaartje kopen voor die wedstrijd
Tegen oezbekistan ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:14 schreef spapaars het volgende:
Onderschat de Belgen niet, met de eerst aankomende oefenwedstrijd zullen ze weer schitteren.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef GGMM het volgende:
De rijkste 1%!quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef leolinedance het volgende:
Het gemiddelde salaris in Senegal ligt rond de 120.000 tot 150.000 West-Afrikaanse CFA-frank (XOF) per maand. Omgerekend is dat ongeveer ¤180 tot ¤230 bruto per maand (afhankelijk van de wisselkoers).
Hoe kunnen al die Senegallers een kaartje kopen voor die wedstrijd
Ik sta niet voor niets in mijn persoonlijke omgeving bekend als een enorme waaghals.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |