Dan wordt de beker over 4 maanden alsnog aan Frankrijk gegevenquote:
Ik ook. Maar die Belgen gaan nooit scorenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Belgie
Ik heb trouwens 2-1 voor Senegsl voorspeld met mijn inzicht
Mooie assist, uitstekend aangenomen en gecontroleerd en weergaloos hard binnen geschoten.quote:
godverdomme ik moest lachenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan wordt de beker over 4 maanden alsnog aan Frankrijk gegeven
Finale wordt een herhaling van de Africa cup.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuke potjes vandaag.quote:
Ja nog maar wat vertragingquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Het vliegtuig met Duitsland en Nederland blijft nu zeker wachten.
Dat zou een stunt zijn haha. ik ben voor!quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Finale wordt een herhaling van de Africa cup.
Die gaat nog wel terugquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou een leuke vinale zijnquote:
Ik baal nog steeds dat Koeman ons zo tactisch te grabbel heeft gegooid, maar we moeten doorquote:
Ik doe mee!quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef GGMM het volgende:
Als België dit nog wint neem ik zolang België er nog in zit een België-UI
Zelfcensuur toepassenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Nee Brusselmans heeft mij teveel nare shit geschreven om hem echt te vertrouwen.
Letterlijk 3 paginas over baby verkr*achting. ik had mijn buik wel even vol van de werken van meneer Brusselmans.
De standaard calimero meltdown die je wist dat zou komen.quote:
Waar is hij eigenlijk?quote:
Dat zou wel terecht zijn jaquote:
Jij durft!quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef GGMM het volgende:
Als België dit nog wint neem ik zolang België er nog in zit een België-UI
Ik ben blij dat ik er niets van gezien hebquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat Koeman ons zo tactisch te grabbel heeft gegooid, maar we moeten door
Kon ik maar naar de Belg schakelen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Belgische commentator begint wat gefrustreerd te klinken.
Ondenkbaar dat er Amerikaanse Senegalezen bestaan, die sinds zeg 2 generaties in de VS wonen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:16 schreef leolinedance het volgende:
Het gemiddelde salaris in Senegal ligt rond de 120.000 tot 150.000 West-Afrikaanse CFA-frank (XOF) per maand. Omgerekend is dat ongeveer ¤180 tot ¤230 bruto per maand (afhankelijk van de wisselkoers).
Hoe kunnen al die Senegallers een kaartje kopen voor die wedstrijd
Tegen oezbekistan ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:14 schreef spapaars het volgende:
Onderschat de Belgen niet, met de eerst aankomende oefenwedstrijd zullen ze weer schitteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |