Neequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Brusselmans de Ozzy Osbourne van de Lage Landen of zo
Nee, hij is vooral overschat, soort Frenkie de Jong.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Brusselmans de Ozzy Osbourne van de Lage Landen of zo
Housemartins…quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die plaat van Mighty Dub Katz was, of van Norman Cook.
Hebben ze wel kabeltelevisie? Net als Glanerbrug?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze in België riolering? Amsterdam is pas aangesloten. @:monkyyy
@drittzzzzzquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze wel kabeltelevisie? Net als Glanerbrug?
Hij is wel altijd zichzelf gebleven.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, hij is vooral overschat, soort Frenkie de Jong.
Iets heel aardigs.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
wat mag dit betekenen ik spreek geen smilies
Ja.quote:
Hallo An Demeulemeester, jij ook hier?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Nee Brusselmans heeft mij teveel nare shit geschreven om hem echt te vertrouwen.
Omdat Ozzy zeeeeeeer zwaar aan de shit zat en zeer traag was.quote:
Oh ja dat hoorde ik laatst in het nieuws voor doven en slechthorendenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze wel kabeltelevisie? Net als Glanerbrug?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier is het lekker 23 graden.![]()
Zonder airco.
En hij zingt niet zo valsquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat Ozzy zeeeeeeer zwaar aan de shit zat en zeer traag was.
Brusselmans is relatief nuchter.
FA lonkt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over twee weken ben ik 4 jaar gestopt met roken.
Netjes. Lekker potje gespaardquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over twee weken ben ik 4 jaar gestopt met roken.
Ja, omdat ze achterwaarts in de foef werd genomen door Gugenheimer, dat vond ze aanstootgevend.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hehe is dat iemand die zijn boeken uit de handel wilde hebben ofzo?
Ja ik wou zeggen, Ozzy was toch een tijd lang de vleesgeworden klap in het gezicht van elke antidrugscampagne die je kon verzinnen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat Ozzy zeeeeeeer zwaar aan de shit zat en zeer traag was.
Brusselmans is relatief nuchter.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik begin wat weg te dommelen. Tijd voor de 0-2
Zover zou ik nooit gaan en ik vond ex-drummer geweldig. ik heb ook de sade gelezen. maar dat ene boek in die flat was me net teveel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, omdat ze achterwaarts in de foef werd genomen door Gugenheimer, dat vond ze aanstootgevend.
Alstuquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik begin wat weg te dommelen. Tijd voor de 0-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |