Je mag mij noemen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik had je een keer geroemd vanwege het voorbeeld wezen voor andere FOK! ers, maar nu ik dit lees....
quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh mogen we hier ook al niet meer roken?
Deze wedstrijd kijk je toch gewoon op de belg joh gekquote:
"Het probleem van Lukaku is dat hij niet kan voetballen."quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:59 schreef Gretzl het volgende:
"Iedere speler moet zowel links als rechts kunnen trappen."
– H. Brusselmans, 2026
Hij heeft wel een lekkere vriendin toch, zo'n jong blaadjequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:00 schreef spapaars het volgende:
Eeuwige optimist aan tafel.
[ afbeelding ]
Het is niet voor niks een zelfde type als Brobbiequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Het probleem van Lukaku is dat hij niet kan voetballen."
Brusselmans.
Kan je deze ff uitleggen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
je zal maar Brusselmans heten als Belg.
Piet Amsterdammans
Helmut Berlinmann
Louis Parishomme
Charles Londonchap
Stalingraaaaaaad @Cocoquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
je zal maar Brusselmans heten als Belg.
Piet Amsterdammans
Helmut Berlinmann
Louis Parishomme
Charles Londonchap
Ik vond het wel een leuke post, niet genoeg voor een like maar wel primaquote:
Nee sorry. Voor jouw niveau ontbeer ik de didactische kwaliteiten. Dit snap je, is niet heel moeilijk trouwens, of, ja, niet.quote:
Hier sluit ik mij graag bij aanquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke post, niet genoeg voor een like maar wel prima
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
M'n airco staat best zacht maar het is toch een beetje koud maar als ik hem uitzet is het binnen een kwartier 30 graden
Mo money mo problems
Nou nou nou, melk van een gouden koe zal veel lekkerder smaken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even checken waar ik sloopmelk kan halen.
Aannames aannamesquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou nou nou, melk van een gouden koe zal veel lekkerder smaken.
30 gradenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
M'n airco staat best zacht maar het is toch een beetje koud maar als ik hem uitzet is het binnen een kwartier 30 graden
Mo money mo problems
Doe ik ook niet het was serieus 31 graden toen ik thuiskwam. De warmte blijft gewoon hangen en trekt overal in.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
30 graden
Overdrijf niet zo joh
90% van de melk in de supermarkt is sloopmelk. Bizarquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even checken waar ik sloopmelk kan halen.
Plat dak?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
Mo money mo problems
Ja dat bakvet van die snackbar is knap heet.quote:Op kwoensdag 1 juli 2026 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook niet het was serieus 31 graden toen ik thuiskwam. De warmte blijft gewoon hangen en trekt overal in.
Hier is het lekker 23 graden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook niet het was serieus 31 graden toen ik thuiskwam. De warmte blijft gewoon hangen en trekt overal in.
“Het grootste verschil tussen literatuur en voetbal is dat je bij literatuur op je stoel kunt blijven zitten.”quote:
quote:'Sloopmelk' is een term van dierenwelzijnsorganisatie Wakker Dier voor koemelk en zuivel zonder een erkend dierenwelzijnskeurmerk. Volgens de stichting worden deze koeien doorgefokt voor een torenhoge melkproductie, waardoor ze vaak vroegtijdig slijten en op jonge leeftijd naar de slacht gaan.
Verzuip dagelijks mijn melk in de koffie.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
90% van de melk in de supermarkt is sloopmelk. Bizar
Allemaal aan de kalverliefde melk
Hier ook, het is zo slecht geīsoleerd hierquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier is het lekker 23 graden.![]()
Zonder airco.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |