Mag ik jou weer pesten?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het nu wel leuk geweest eigenlijk
Pesten moet wel leuk blijven
Ik had je een keer geroemd vanwege het voorbeeld wezen voor andere FOK! ers, maar nu ik dit lees....quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik gebruik de rust om even een heerlijk sjekkie op te steken
Het spijt me.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het nu wel leuk geweest eigenlijk
Pesten moet wel leuk blijven
De servers roken ook, dus ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh mogen we hier ook al niet meer roken?
De druk van niks presteren? dat moet haast ondragelijk zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Aan het commentaar van Filip Joos te merken, gaan talentloze Belgen de druk van de gouden generatie op oneerlijke wijze moeten dragen.
Met mij eindigt alles meestal in en teleurstelling, dus dit soort teksten zeggen mij niet zo veel meerquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik had je een keer geroemd vanwege het voorbeeld wezen voor andere FOK! ers, maar nu ik dit lees....
Feyenoord is daar bovenop gekomen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De druk van niks presteren? dat moet haast ondragelijk zijn.
Ik ben niet anders gewendquote:
Ik ga NU zwaaien!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Flinke rooklach in het publiek. Is dat R-woud?
Rokisme is realquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met mij eindigt alles meestal in en teleurstelling, dus dit soort teksten zeggen mij niet zo veel meer
Dit vind ik zieligquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met mij eindigt alles meestal in en teleurstelling, dus dit soort teksten zeggen mij niet zo veel meer
Onlogisch die is er best goed inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |