Welk cijfer zou je het geven?quote:
Leuk dat je er bent deze avondquote:
Dat betekent dat het spannend isquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent deze avond
Ik weet niet of ik een verlenging ga trekken hoor
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:52 schreef MadMaster het volgende:
En nu een frietje met looksaus en ajuinen…
Vind het hier wel meevallen. Vorig toernooi was het meer.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gedoe over pooltjes steeds bij de VRT, vermoeiend.
Playablequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een dergelijke fipo niet bestaat aangezien de OP de fipo is.
Roken kan echt niet meerquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik gebruik de rust om even een heerlijk sjekkie op te steken
Binnenkort weer de Sporza Wielermanager.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gedoe over pooltjes steeds bij de VRT, vermoeiend.
Geniet er lekker vanquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Roken is smerig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is net zo duur als 1 biertje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben soms wat te veel met pooltjes bezig, maar heb besloten daar dit jaar niet te veel op te lettenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vind het hier wel meevallen. Vorig toernooi was het meer.
Dit schokt mij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vond het nu wel leuk geweest eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef Bugno3 het volgende:
Wie weet een goede manier om een zalmfilet te checken op achtergebleven graadjes. Jij misschien @:GGMM? @:Coco?
Die taak heeft @DombohetOlifantje1 overgenomen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben soms wat te veel met pooltjes bezig, maar heb besloten daar dit jaar niet te veel op te letten
Ik sta elfde.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Die taak heeft @:dombohetolifantje1 overgenomen.
De scandinavische sufheid werkt me op mijn lurven.quote:
quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Roken is smerig.
Maar ik gun jou je genotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |