Ja Italië, wat slechts voor 3e WK op rij er niet bij is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Paraguay, Qatar en Nederland zijn geen toplanden
Ik bedoel Italië, Spanje, Frankrijk enzo
Ik ben tegen gebarentaalquote:
Triestig eigenlijk en als ze erbij gaan zijn dan kunnen ze die nog winnen ookquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja Italië, wat slechts voor 3e WK op rij er niet bij is.
Sowquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe moet capu zich dan verstaanbaar maken in Engeland?
Ze moeten nu alles op alles zetten, op dat ze iedere wedstrijd moeten winnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu hebben we een wedstrijd want ivoorkust moet komen want anders liggen ze eruit.
I talk verry good English my friendquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe moet capu zich dan verstaanbaar maken in Engeland?
Toedelsquote:
Nou en? Nederland was er veel langer niet bij en toen stonden ze in 1974 ineens in de finale.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
's avonds een @capuchon_jongen 's ochtends een @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na de wedstrijd naar bed. Morgen België - Senegal om 22u en ik ga kijken op een groot scherm hier in het dorp dus als het strafschoppen zijn kan het uitlopen tot 1u terwijl ik om 5u15 op moet staan voor te gaan werken.
Homohaat Laat dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ivoorkust ligt nu op de rug, klaar voor het laatste zetje.
Suzuki speelde gisterenquote:
Stukje viking aanpak.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ivoorkust ligt nu op de rug, klaar voor het laatste zetje.
Sammeke Gooris...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
I talk verry good English my friend
Stukje Sigthorssonquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
Die Sorloth is wel een van de meest houterige vleugelaanvallers die ik ooit heb zien spelen
Zijn Ajax en PSV dan ook europese topteams?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Nederland was er veel langer niet bij en toen stonden ze in 1974 ineens in de finale.
En in 1988 wonnen ze na 2 EK en 2 WK afwezigheid op rij
Target is dat er door de keeper ingegrepen moet worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het verschil tussen " attempts on goal" en " attempts on target"?
Het eerste is op het doelkader en de ander als je 2 meter erover schietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Italië is zelfs een stuk minder dan landen als België, Marokko en Noorwegen. Hebben gewoon een vrij matige selectie, horen absoluut niet tot de toplanden en ook niet tot de eerste of zelfs tweede categorie outsiders.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ohneeandersomquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook gewoon eigenlijk een spits natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
Die Sorloth is wel een van de meest houterige vleugelaanvallers die ik ooit heb zien spelen
uhh nee?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Target is dat er door de keeper ingegrepen moet worden.
Nu niet. Italie nu ook niet. Maar dat kan heel snel weer anders zijn is wat ik zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zijn Ajax en PSV dan ook europese topteams?
Groetjes van de kerstmanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu niet. Italie nu ook niet. Maar dat kan heel snel weer anders zijn is wat ik zeg.
Je zou denken met een competitie als de Serie A dat er daar enig Italiaans talent moet rondlopen. Waar zijn ze gebleven. Waaar zijn de Del Piero's en Buffon's van de huidige generatie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het eerste is op het doelkader en de ander als je 2 meter erover schiet
Waarom quote ik mezelfquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zou denken met een competitie als de Serie A dat er daar enig Italiaans talent moet rondlopen. Waar zijn ze gebleven. Waaar zijn de Del Piero's en Buffon's van de huidige generatie.
Ahhhquote:
Okee volgende vraag: Wat is het nut van onderscheid tussen die twee?quote:
Dat is bepaald door iemand die xG heeft uitgevonden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee volgende vraag: Wat is het nut van onderscheid tussen die twee?
Dat moet haast wel ja. Wat een onzinquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is bepaald door iemand die xG heeft uitgevonden.
Buffon is de enige die een goede opvolger heeft met Donnaruma, de rest is troep inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zou denken met een competitie als de Serie A dat er daar enig Italiaans talent moet rondlopen. Waar zijn ze gebleven. Waaar zijn de Del Piero's en Buffon's van de huidige generatie.
quote:
Ik bedoel dat voor Italie.quote:
watquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Wat gooi je in de AF, M&M's en metworst? @:dr_flash
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben nu toevallig naar "oerend hard" remix aan het luisteren
Doe normaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben nu toevallig naar "oerend hard" remix aan het luisteren
Dat is de naam van hun groepquote:
Bij Aperol moet ik altijd denken aan van die lompe huisvrouwen diep in de provincie die zich helemaal fashion voelen door het bestellen van zo'n drankje. Beetje hetzelfde als van die te dikke patjepeeërs die met een linnen overhemd zich een soort George Clooney meets Graziano Pelle voelen als ze zwaar zwetend door Toscane waggelen.quote:
Dit klopt wel, ik denk bij Aperol Spritz altijd aan witte leggings en te dikke pootjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bij Aperol moet ik altijd denken aan van die lompe huisvrouwen diep in de provincie die zich helemaal fashion voelen door het bestellen van zo'n drankje. Beetje hetzelfde als van die te dikke patjepeeërs die met een linnen overhemd zich een soort George Clooney meets Graziano Pelle voelen als ze zwaar zwetend door Toscane waggelen.
Dit overigens geheel ter info. @:Pisces29
Alle mannen buiten FOK! denk ikquote:
De leider. De rots.quote:
WE GO HOME FROM LEFT ....quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Kemps heeft alweer een andere irritante reclame.
Doe eens normaal johquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Wat gooi je in de AF, M&M's en metworst? @:dr_flash
Dat is eigenlijk wel zijn grootste talent: in welke setting dan ook binnen no-time irritatie opwekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Kemps heeft alweer een andere irritante reclame.
@Lenny77quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat Belgen (minus capu uiteraard) volslagen debiel zijn is geen geheim natuurlijk.
Ik sta volledig achter Senegalquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze weten precies op welke knoppen ze moeten drukken he, die etters.
https://www.hln.be/bv/rub(...)ssen-al-71~a1c589be/quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou scheefpoeper Imke al hebben gedaan?
Ik snap echt niet wat vrouwen zien in die kwalquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
https://www.hln.be/bv/rub(...)ssen-al-71~a1c589be/
Als er ergens I.C in zijn boek staat
Bohh Inequote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zo zo, en dat interesseert Belgen ja?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ziet er niet echt hetero uitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat vrouwen zien in die kwal
Hij is zeker niet lelijk maar wat een fucking ego
De gemiddelde Belg is een aardige dot intelligenter dan de gemiddelde Nederlander. Ook niet zo arrogant.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat Belgen (minus capu uiteraard) volslagen debiel zijn is geen geheim natuurlijk.
Denk het nietquote:
Kijk je op de Nederlander?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik test nu een voetbalwedstrijd zonder commentaar en met muziek op. Moet zeggen het gaat me prima af. (heb de foute 728 opgezet van Belgische Qmusic )
Neuh klopt echt niet. Die kaart.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat terwijl Noren er nou niet echt uitspringen.
Maar het is er dan ook écht koud hè.
Dat is niet wokequote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:11 schreef kibo het volgende:
Nog geen Noorse chicks in beeld gezien.
Wat is dit voor een pruts camerawerk?
Frankrijkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat terwijl Noren er nou niet echt uitspringen.
Maar het is er dan ook écht koud hè.
Please sharequote:
Je doet je naam eer aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
De gemiddelde Belg is een aardige dot intelligenter dan de gemiddelde Nederlander. Ook niet zo arrogant.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
De gemiddelde Belg is een aardige dot intelligenter dan de gemiddelde Nederlander. Ook niet zo arrogant.
Nee dat zul ik helemaal niet zien want dan zul ik slapenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zul je zien dat Frankrijk - Zweden een spektakelmatch is.
Ga je kijken?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Enkel omdat Frankrijk uit z'n slof schiet dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan weet ik nog iets leuks wat je kunt gaan invullen!quote:
Ik vind Ivoorkust een stuk beter dan Nederland gisteren eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:17 schreef WAvanBuren het volgende:
Het is toch echt bijna letterlijk of je naar Nederland zit te kijken ipv Ivoorkust. Tenue, team samenstelling, baltempo, machteloosheid… 1 op 1.
Ja.quote:
Ken je iets van wielrennen dan. Moet zeggen dat ik beetje te weinig het wielrennen volg buiten de Tour, WK en de klassiekers. om veel renners te kennen . ..quote:
Ik heb geen tijd voor dit soort gedoe.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Nee, ik had wel geïnformeerd of het wat zou worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ken je iets van wielrennen dan.
Bopquote:
Imke schijnt bij de Belg in de studio te zittenquote:
We zitten qua wielrennen in treurige tijden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, ik had wel geïnformeerd of het wat zou worden.
Blijkbaar kan je de TDF schriftelijk afdoen.
Dat was bij Heerenveen al een enorme klootzak.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:21 schreef DeeBee het volgende:
Odegaard gedraagt zich net zo onsympathiek als bij Arsenal...
We worden gruwelijk beflikkerd ook nog eens. In het verleden kreeg je dan over de gehele breedte topshowtjes. Nu, ja, niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zitten qua wielrennen in treurige tijden.
Ik heb nog nooit zo weinig zin gehad in de Tour. Misschien in 2005 ook zo weinig, maar verder nooit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Derde jaar Sky-train was ook behoorlijk kut wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo weinig zin gehad in de Tour. Misschien in 2005 ook zo weinig, maar verder nooit.
Ik zou hem wel willen fietsen. Maar weet helaas niks van wielrennen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan weet ik nog iets leuks wat je kunt gaan invullen!
Dat krijg je met een alien in het peleton.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ook terwijl ik nu alles kan zien. Nou ja alsnog genoeg leuke losse etappes hopelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo weinig zin gehad in de Tour. Misschien in 2005 ook zo weinig, maar verder nooit.
2015 bedoel je dan? Toen hadden we in ieder geval een jaar achter de rug waar Froome uit de Tour was gevallen, waardoor ie toch een soort waas van kwetsbaarheid had.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Derde jaar Sky-train was ook behoorlijk kut wel.
Ja, we mogen kijken naar de kunsten van de beste renner ooit. Arme wij.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan juist niet zo veel zien, maar niet ectreem rouwig over.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ook terwijl ik nu alles kan zien. Nou ja alsnog genoeg leuke losse etappes hopelijk.
En voetballen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat wordt vrij lastig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb blijkbaar 0-0 ingevuld bij deze wedstrijd.
Wereldkampioen vrouwenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Noorwegen wel eens een plek binnen een top 10 weten te bemachtigen tijdens een toernooi?
Nooit kwartfinale in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Noorwegen wel eens een plek binnen een top 10 weten te bemachtigen tijdens een toernooi?
In februari nog bij de winterspelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat ik 0-2 had ingevuld, maar blijkbaar niet.quote:
Een dag. Dit is nog de dag van uitschakeling met een bak slaaptekort.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Echt kut he, hoe lang duurt jouw kater meestal na zo'n uitschakeling?
Er zijn users die haten vlaggetjesvolk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is nou eenmaal zo, is leuker als je land (nog) erin zit
Ik denk dat ik zaterdag ook nog wel even baal. Was een prachtige dag geworden op een mooi tijdstip.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een dag. Dit is nog de dag van uitschakeling met een bak slaaptekort.
Weer 2 jaar wachten, bedankt Cowardmanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een dag. Dit is nog de dag van uitschakeling met een bak slaaptekort.
Ja, we gingen met z'n allen kijken. Ach.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag ook nog wel even baal. Was een prachtige dag geworden op een mooi tijdstip.
Lekker belangrijk welk vlaggetje. Als een wedstrijd maar leuk is. En daarin had Nederland niks te bieden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is nou eenmaal zo, is leuker als je land (nog) erin zit
Take on mequote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete lied van Pitbull? @:Coco
Als hij morgen niet vertrekt dan hangt m’n kater nog langer.quote:
Van dat kumbaya volk zeker, van 'de wereld is van iedereen, er zijn geen grenzen, ik ben een Chinees, jij bent een Chinees, we zijn allemaal Chinees'quote:
Welk concert?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een concert dus mis de Belgen.
Het enige wat me nu blij kan maken is dat dat Marokko er gruwelijk af gaat zodat iedereen kan zien dat Koeman voor niks bang was.quote:
Oh waar moet je spelen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Concert van De Kast zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaan de Fransen wel regelen voor je.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het enige wat me nu blij kan maken is dat dat Marokko er gruwelijk af gaat zodat iedereen kan zien dat Koeman voor niks bang was.
Veel te veel nachtwedstrijden ook nog deze ronde.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ook leuk voor de kinderen die dan kunnen kijken. Die hebben dit WK amper kunnen kijken.
Dat met die banjoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Mumford & Sons?
Dat liedje waar ze traag beginnen en dan op een gegeven moment steeds sneller op de banjo gaan rammen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Mumford & Sons?
Het is zo infantiel dat het bijna leuk isquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat liedje waar ze traag beginnen en dan op een gegeven moment steeds sneller op de banjo gaan rammen.
Duelling banjos?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat liedje waar ze traag beginnen en dan op een gegeven moment steeds sneller op de banjo gaan rammen.
Hebben die Afrikanen niet veel drukker schema gehad met de Afrika cup erbij?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:35 schreef OmniRocket het volgende:
UEFA landen zijn niks... overvol schema
En die spelen toch ook allemaal in Europa.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben die Afrikanen niet veel drukker schema gehad met de Afrika cup erbij?
Ivoorkust is een rechts team.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ie op links wordt gegeven is het een goal
Dumfries had gisteren ook geen overzicht, gezicht naar beneden en draven maar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ie op links wordt gegeven is het een goal
Wanneer begint die onzin?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet veel gekoerst sinds Roubaix inderdaad.
Daar weet @Pisces29 alles van.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel bijzonder hoe die stream niet hapert of zo maar uiteindelijk wel gewoon 5 minuten achter loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |