2015 bedoel je dan? Toen hadden we in ieder geval een jaar achter de rug waar Froome uit de Tour was gevallen, waardoor ie toch een soort waas van kwetsbaarheid had.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Derde jaar Sky-train was ook behoorlijk kut wel.
Ja, we mogen kijken naar de kunsten van de beste renner ooit. Arme wij.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zitten qua wielrennen in treurige tijden.
Ik kan juist niet zo veel zien, maar niet ectreem rouwig over.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ook terwijl ik nu alles kan zien. Nou ja alsnog genoeg leuke losse etappes hopelijk.
En voetballen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zitten qua wielrennen in treurige tijden.
Ja dat wordt vrij lastig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb blijkbaar 0-0 ingevuld bij deze wedstrijd.
Wereldkampioen vrouwenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Noorwegen wel eens een plek binnen een top 10 weten te bemachtigen tijdens een toernooi?
Nooit kwartfinale in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Noorwegen wel eens een plek binnen een top 10 weten te bemachtigen tijdens een toernooi?
In februari nog bij de winterspelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat ik 0-2 had ingevuld, maar blijkbaar niet.quote:
Een dag. Dit is nog de dag van uitschakeling met een bak slaaptekort.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Echt kut he, hoe lang duurt jouw kater meestal na zo'n uitschakeling?
Er zijn users die haten vlaggetjesvolk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is nou eenmaal zo, is leuker als je land (nog) erin zit
Ik denk dat ik zaterdag ook nog wel even baal. Was een prachtige dag geworden op een mooi tijdstip.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een dag. Dit is nog de dag van uitschakeling met een bak slaaptekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |